« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
ŠKOLSKA GODINA 2024./2025.
Odluka o korištenju drugih obrazovnih materijala
Drugi obrazovni materijali - RAZREDNA NASTAVA
Drugi obrazovni materijali - PREDMETNA NASTAVA
KALENDAR RADA
šk. god. 2023./2024.
Projektni tim u suradnji s Timom za kvalitetu i unaprjeđenje škole proveli su istraživanje među djelatnicima i učenicima škole, te na Vijeću roditelja o potrebama unaprjeđenja škole i Razvojnom planu. Na temelju analize rezultata izrađen je Razvojni plan škole i određeni ciljevi Erasmus+ KA1 projekta „Le's Go Out – Time To Move“– mobilnosti osoblja. U svrhu evaluacije potreba i ciljeva projekta izrađeni su upitnici a rezultati su sljedeći:
U dijelu upitnika za učitelje u svezi potreba usavršavanja i kompetencija rezultati su pokazali kako se samo njih 40% osjeća kompetentnim za organiziranje nastave izvan učionice, dosadašnje prakse i metode rada su zastarjeli-smatra 80% učitelja i 77% roditelja, potrebu za dodatnim stručnim usavršavanjem potvrdilo je 85% učitelja. Zaključili smo kako dosadašnji načini edukacije i prakse učitelja nisu polučile dovoljne rezultate te je potrebno dodatno educiranje i jačanje kompentencija djelatnika kroz stručna i profesionalna usavršavanja. Drugo područje ispitivanja-evaluacijski listić-odnosilo se na razinu ekološke svijesti i kvaliteti ekoloških aktivnosti u školi iz kojih je utvrđeno da je ekološka svijest učenika vrlo niska, a ekološka politika škole manjkava. Na temelju praćenja i vrednovanja ishoda iz pojednih predmetnih kurikula i međupredmetnih tema rezultati pokazuju kako učenici nemaju dovoljno znanja o bioraznolikosti Jadranskog mora koje je bitno geografsko obilježje grada u kojem žive. Na temelju rezultata određene su potrebe unaprjeđenja škole i sukladno tome ciljevi projekta. Na temelju rezultata evaluacijskog upitnika za učenike utvrdila se njihova želja za većom uključenosti u planiranje I izvođenje nastavnog procesa,