preskoči na sadržaj

Osnovna škola Josip Pupačić Omiš

Login
KALENDAR
« Rujan 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 1 2 3 4 5 6
Prikazani događaji


VIRTUALNE UČIONICE

HUMANITARNA AKCIJA

Arhiva dokumenata
TJEDAN JOSIPA PUPAČIĆA

 

 



GLOBE program

Meteorološka postaja OŠ Josip Pupačić - Omiš
                                                             


                                                           

Meteorološka postaja PŠ Kučiće

 

Brojač posjeta
Ispis statistike od 3. 12. 2011.

Ukupno: 1278449
Ovaj mjesec: 4305
Danas: 98
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
PREVENCIJA I ALTERNATIVA
Autor: Daniela Crnković, 3. 6. 2014.

Dana 26. svibnja 2014. u Osnovnoj školi Josip Pupačić Omiš održana je interaktivna radionica „Prevencija i alternativa “.                                             


Radi se o trećoj komponenti preventivnog programa „Zajedno više možemo“. Realizirane su prve dvije komponente, i to prva komponenta „Mogu ako hoću 1“ (posjet učenicima 4.r.). Provedbu svih komponenti preventivnog programa  „Zajedno više možemo“  organiziraju djelatnici  Odjela prevencije Policijske uprave.

Organizirane su dvije radionice. Prva za dva peta razreda u smjeni "A" i druga za tri peta razreda u smjeni "B"  u kojima je sudjelovalo oko 110 učenika. Radionicu je vodio djelatnik MUP-a Jasmin Hasukić. U prvoj temi radionice „Pravodobno rješavanje problema“ učenicima je zorno prezentirano rješavanje problema, odnosno mali problem je predstavljala stolica, srednji problem stolica i jedna torba, i tako dalje. Cilj je bio pokazati učenicima kako se problem lakše rješava dok je manji u odnosu na problem koji zbog neaktivnosti postane prevelik za rješavanje.

Policijski službenik je učenicima također govorio o  pojmu prevencije, ovisnosti o alkoholu, drogi, cigaretama, vandalizmu i noćnim izlascima mlađih od 16 godina. Nakon toga održana je druga tema radionice, „Kviz znanja-značaj prevencije kriminaliteta“.  U grupama po četiri učenika, rješavali su 27 kviz pitanja o prethodno navedenim pojmovima i sadržajima. Na kraju, svi zajedno provjerili su točnost svojih odgovora. Učenici sva tri razreda vrlo aktivno su sudjelovali u radionici te predlagali svoje načine rješavanja problema.

Realizacija ovog  programa trebala bi doprinijeti ukupnoj primarnoj prevenciji zlouporabe opojnih droga i  drugih sredstava ovisnosti, vandalizma, vršnjačkog nasilja te svih oblika rizičnog ponašanja.

 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju