preskoči na sadržaj

Osnovna škola Josip Pupačić Omiš

Login
KALENDAR
« Studeni 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji


VIRTUALNE UČIONICE

HUMANITARNA AKCIJA

Arhiva dokumenata
TJEDAN JOSIPA PUPAČIĆA

 

 



GLOBE program

Meteorološka postaja OŠ Josip Pupačić - Omiš
                                                             


                                                           

Meteorološka postaja PŠ Kučiće

 

Brojač posjeta
Ispis statistike od 3. 12. 2011.

Ukupno: 1278449
Ovaj mjesec: 4305
Danas: 98
 

Školski preventivni program

ŠPP se temelji na svim nacionalnim programima koji se provode u odgojno-obrazovnim ustanovama, a prevencija se temelji na 2 osnovna principa: humanističkom i holističkom pristupu i usklađena je s ciljevima odgoja i obrazovanja i nastavnog rada u OŠ.  
 
Humanistički pristup je usmjerenost na učenika kao osobu, posebnu i različitu od svih drugih, a ističe važnost razvoja osobnosti i  individualnosti. Temeljni pristup je je usmjerenost  pozitivnom  vrijednosno orijentiranom pristupu. 
Holistički pristup naglašava cjelovitost tjelesnog, emocionalnog, kognitivnog, socijalnog i duhovnog razvoja kao i važnost cjelovitosti i isprepletenosti preventivnog djelovanja. 
Iz ovoga proizlazi da je prevencija kontinuirani proces s naglaskom na pozitivne modele ponašanja. Tako je prevencija proaktivan proces u kojem se pojedinca podučava, podržava i osnažuje u stvaranju i razvijanju:
- pozitivne slike o sebi
- socijalnih vještina i socijalno prihvatljivih oblika ponašanja
- procesa donošenja zdravih i odgovornih odluka
- socijalnih i moralnih navika i sposobnosti
- općenito zdravih životnih navika
- njegovanja nacionalnih vrijednosti i kulturne baštine
 
Načela programa
 
- Kontinuitet – program se u cjelokupnom sadržaju treba ostvarivati u kontinuitetu od prvog do osmog razreda.
- Razvojnost – program treba pratiti razvojne značajke i potrebe učenika te se istima prilagođavati.
- Cjelovitost – preventivni program ostvaruje se u korelaciji s redovitim nastavnim programom, izvanastavnim aktivnostima, projektima i drugim aktivnostima predviđenim godišnjim planom i programom.
 
Ciljevi programa
 
- Utemeljenje – zdravog i odgovornog načina života učenika koji će svoje potrebe znati ostarivati na društveno prihvatljiv način i u skladu s društvenim normama.
- Ugradnja – pozitivnih vrijednosti i stavova koji će društvu osigurati pozitivne društvene vrijednosti u budućosti.
 
Odgojni i razvojni ciljevi
 
- poticanje osjećaja osobne vrijednosti i osobne društvene odgovornosti
- razvijanje osobnosti i kompetencija svake osobe u skladu s njenim mogućnostima i sposobnostima
- promicanje tolerancije i poštovanje različitosti
- poticanje razvoja svih oblika socijalnih vještina
- razvijanje kritičkog mišljenja, estetske osjetljivosti i vrijednosnih stavova
- razvijanje radnih navika, sposobnosti za cjeloživotno učenje i timski rad
- razvijanje ekološke svijesti i pozitivnog odnosa prema okolišu
- promicanje ljubavi prema zavičaju i domovini, njegovanje i čuvanje kulturne baštine kao dijela sveukupnog nacionalnog  i kulturalnog identiteta
 
Članovi povjerenstva školskog preventivnog programa
 
1. Željko Kozić, stručni suradnik psiholog
2. Nediljka Glavinović, stručni suradnik pedagog
3. Doris Marić, stručni suradnik logoped
4. Dijana Sovulj, učitelj defektolog
5. Marina Fistanić, učitelj razredne nastave
6. Ivana Zemunik, učitelj biologije i kemije
7. Vedrana Pivčević, učitelj biologije i kemije
8. Bernarda Klarić, učitelj hrvatskog jezika
9. Sanja Pešić, učitelj vjeronauka
10. Antonija Plepel, učitelj tehničke kulture i informatike
11. Ivana Raljević, učitelj razredne nastave
12. Maja Zečić, učitelj razredne nastave
13. Bruna Fistanić, stručni suradnik knjižnjičar
14. Marija Šarac, učitelj razredne nastave
15. Dragana Topić, učitelj razredne nastave

Voditelj povjerenstva: Nediljka Glavinović. stručni suradnik pedagog


 BIOSIGURNOST I BIOZAŠTITA

U našoj školi za učenike od petog do osmog razreda organizirana je izvannastavna aktivnost Biosigurnost i biozaštita. Cilj je upoznati učenike s važnošću stručnog, znanstvenog, globalnog i osobnog pristupa u sprječavanju zaraznih bolesti. Učenici će analizirati potencijalne opasnosti biougroze i načine prevencije, upoznati se s opasnim uzročnicima i njihovim načinom djelovanja. Učenici će kroz različite aktivnosti razvijati odgovorno ponašanje prema svome i tuđem zdravlju u školi, obiteljskom domu i prirodi.

Jedan od ciljeva je i osposobiti učenike za prosuđivanje i vrednovanje informacija u javnom medijskom prostoru.

Kroz učenje i istraživanje učenici će razvijati interes za znanost i istraživanje u STEM području kroz istraživački rad te razvijati suradnički odnos s drugim učenicima, učenicima i mentorima i roditeljima.

Također, učenici će razvijati kreativne načine izražavanja, komunikacijske i prezentacijske vještine kao i digitalne kompetencije kroz izradu digitalnih video i audio materijala, prezentacija, dijagrama i kvizova.

Nositelji projekta na državnoj razini su Klinika za infektivne bolesti „Dr. Fran Mihaljević“, Zagreb, Hrvatsko društvo za biosigurnost i biozaštitu u partnerstvu s OŠ Vijenac, Osijek.

Voditeljica projekta je prof. dr. sc. Alemka Markotić, dr. med., nacionalni koordinator za osnovne i srednje škole je mr.sc. Maja Kassa, prof.

Voditeljice aktivnosti na školskoj razini su prof. Tamara Banović za učenike sedmih i osmih razreda i prof. Ivana Zemunik - za učenike petih i šestih razreda.

Aktivnosti će se provoditi putem istraživačke nastave, rješavanjem problema, putem praktičnih radova i raznih video – materijala, online kvizova i upitnika. Učenici će izrađivati plakate, prezentacije i web stranice projekta.

Evaluacija aktivnosti provodi se tijekom svih faza projekta kako bi se poboljšala njegova uspješnost.

U evaluaciji sudjeluju svi sudionici projekta: voditelji, učitelji i nastavnici, vanjski suradnici i učenici, a provodi se putem evaluacijskih listića, upitnika, rubrika za vrednovanje i dr.

Na kraju nastavne godine sudjelovanje na Državnoj smotri učeničkih radova I prezentacija rada - postera, na samo jednu odabranu temu, a koji predstavlja bit i rezultat timskog rada učenika i mentora uključenih u aktivnost.

 


 

MEDIJSKA PISMENOST

Kako je uočena pojačana potreba rada sa svim dobnim skupinama za ovu školsku godinu Povjerenstvo za izradu školskog preventivnog programa donijelo je zaključak o provedbi sljedećih radionica:

 

1.r Teme:

1. NASILJE U CRTANIM FILMOVIMA

2. NOVINE POZITIVNIH PRIČA (pozitivne i negativne strane interneta i medija)

2.r Teme:

1. ŠTO JE INTERNET?

2. UTJECAJ REKLAMA

3.r Teme:

1. ŠTO SU MEDIJI

2. NASILJE U MEDIJIMA

3. DOBRE I LOŠE STRANE KORIŠTENJA MOBITELA

4. OPASNOSTI NA INTERNETU

5. VRIJEDNOSTI, PRAVILA I POSLJEDICE ( sigurnost i bon-ton na internetu )

4.r Teme:

1. DAN SIGURNIJEG INTERNETA

2. DRUŠTVENE MREŽE

3. PRIKRIVENO OGLAŠAVANJE

5.r Teme:

1. SIGURNOST NA INTERNETU

2. RADIONICA U SURADNJI S MUP-om

3. DOBRE STRANE INTERNETA/LOŠE STRANE-ELEKTRONIČKO NASILJE

6.r Teme:

1. MEDIJSKA PISMENOST- sposobnost pristupa, razumijevanja medijskih sadržaja i kritičkog vrednovanja)

2. GDPR I OBJAVLJIVANJE TUĐIH FOTOGRAFIJA

3. SVIJET REKLAMA

7.r Teme:

1. ZAŠTITIMO ELEKTRONIČKI IDENTITET

2. PROCJENIMO SADRŽAJE INTERNETA

3. INTERNETSKI BON-TON

8.r Teme:

1. DIGITALNA PISMENOST- CYBER ISTRAŽITELJ

2. DIGITALNI OTISAK

3. POŠTUJMO RAZLIČITOSTI-RECIMO „NE“ GOVORU MRŽNJE NA INTERNETU

 


 

MENTALNO ZDRAVLJE UČENIKA – KAKO SE NOSITI SA STRESNIM SITUACIJAMA

Obzirom na sve veće potrebe rada na jačanju mentalnog zdravlja djece i osnaživanju za bolje nošenje sa stresni situacijama razrednici, stručni suradnici i vanjski suradnici će pojačano raditi na provođenu tema vezanih za jačanje socio emocionalih vještina, vještina komunikacije i općenito mentalnog zdravlja.

 

 

DAN RUŽIČASTIH MAJICA (2021.)

 

Dan ružičastih majica, poznatiji kao Pink Shirt Day, program je prevencije vršnjačkog nasilja, a obilježava se zadnje srijede u mjesecu veljači. Ove školske godine svi stručni suradnici i knjižničarke u svim su razredima matične i područne škole održali predavanja  i radionice o vršnjačkom nasilju. Na radionicama su učenici osmišljavali poruke nenasilja i potpore žrtvama nasilja. Poruke su  pisali na ružičastim perima. Poruke na perima su poslagane u obliku krila i postavljena u školske hodnike kako bi ih mogli pročitati.

Šaljimo jedni drugima pozitivne poruke i to će nam dati krila! 😄

   


 
DAN RUŽIČASTIH MAJICA (2022.)
 
 
 

Dan ružičastih majica (Pink Shirt Day)  program je prevencije vršnjačkog nasilja, a obilježava se zadnje srijede u mjesecu veljači. Pogledajte u video zapisu što su poručili učenici naše škole prije odlaska na zimski odmor.

 

preskoči na navigaciju