« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
ŠKOLSKA GODINA 2024./2025.
Odluka o korištenju drugih obrazovnih materijala
Drugi obrazovni materijali - RAZREDNA NASTAVA
Drugi obrazovni materijali - PREDMETNA NASTAVA
KALENDAR RADA
šk. god. 2023./2024.
Mama, budi zdrava!
U listopadu je oko 50 000 djece poslalo poruku „Mama, budi zdrava!". Među njima su i učenici naše škole.
Ovaj nacionalni projekt udruge SVE za NJU dobio je nagradu EU Health Award u kategoriji prevencije. Provodi se sedmi put za redom pod pokroviteljstvom Ministarstva znanosti i obrazovanja i uz podršku Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo i Hrvatskog zavoda za zdravstveno osiguranje.
Poruka mami: „Najveća želja svake majke jest da joj dijete bude zdravo. Ja znam da je to i tvoja želja. Ovom porukom ti želim reći da i ja želim da mi ti budeš zdrava. Pročitaj ove savjete i molim te brini o sebi. Jer mi trebaš. Jer te volim.“
Za sve učenike naše škole osiguran je letak koji je namijenjen njihovim mamama i rozi balon, a razrednici će s učenicima obilježiti ovu akciju na satovima razrednika do kraja listopada.
Sve aktivnosti obilježene u listopadju 2023. dostupne su u digitalnoj knjižici.
Pripremila i objavila: Tamara Banović
U Omišu, 31. listopada 2023.
_________________________________________________________________________________________________________________________
Tjedan znanosti 2024.
Pripremila i objavila: Tamara Banović
U Omišu, 15. prosinca 2023.
___________________________________________________________________________________________________________________________
Međužupanijska smotra Biosigurnosti i biozaštite
OŠ Mertojak Split
28. veljače 2024.
Na međužupanijskoj Smotri Biosigurnosti i biozaštite OŠ Josip Pupačić predstavljala su tri tima po vodstvom mentorica, njihović učiteljica iz biologije koji se učenicima provode ovaj hvale vrijedan projekt o biougrozama i biosigurnosti. Učenice su na Smotri predstavili svoje istraživačke projekte koje su provodili tijekom nastavne godine. Radove možete upoznati pregledom priloženih plakata.
Učenice: Rena Barbarić i Lara Kovačić, 8.r
Mentorica: Vedrana Pivčević
Učenice: Petra Pivac, 7.r i Andrea Cvitković, 8.r
Mentorica: Tamara Banović
Učenice: Petra Despotović i Marta Bubalo, 5. razred
Mentorica: Ivana Zemunik
Pripremila i objavila: Tamara Banović
____________________________________________________________________________________________________
ATOM liga
AToM liga ekipno je natjecanje učenika osnovnih i srednjih škola u znanju matematike, fizike i kemije. Nastala je sa željom za popularizacijom prirodoslovlja i matematike, većom motivacijom učenika i njihovih mentora te poticanjem zajedništva i timskog rada. Organizator je natjecanja MAT, obrt za poduku, vlasnice prof. matematike Maje Zelčić.
Program AToM lige dobio je verifikaciju Ministarstva znanosti i obrazovanja na osnovu pozitivnog stručnog mišljenja Agencije za odgoj i obrazovanje.
Učenici OŠ Josip Pupačić uključeni su u ATOM ligu od prve godine njenoga osnutka te se ove godine ovo hvale vrijedno natjecanje odvija peti put. Natjecanje se odvijalo u dva kola, prvo 9. studenoga 2023. i drugo kolo 5. ožujka 2024.
U natjecanju su sudjelovala tri tima učenica osmoga razreda:
Detalji o provedbi natjecanja i rezultatima dostupni su na stranici projekata: https://matzelcic.com.hr/atom-liga/
Koordinatorica projekta za našu školu je bila Tamara Banović.
Pripremila i objavila: Tamara Banović
U Omišu, 5. ožujka 2024.
___________________________________________________________________________________________________________________________
Prirodna kozmetika
Centar izvrsnosti prirodoslovlja SDŽ
Za znatiželjne i oni koji žele znati više...
Učiteljce Tamara Banović i Ivana Zemunik pripremile su materijale i provele radionice među visoko motiviranim i potencijalno darovitim učenicima sedmig razreda u Centru izvrsnosti iz prirodoslovlja Splitsko-dalmatinske županije.
Na poveznicama pronađite materijale i provedite priložene aktivnosti!
Objavila: Ivana Zemunik
U Omišu, 25. ožujka 2024.
__________________________________________________________________________________________________________________________
Festival znanosti 2024.
I ove godine učitelji i učenici naše škole sudjeluju u Festivalu znanosti. Tom prigodom 22. travnja predstavljen je projekt Umjetna inteligencija u školi budućnosti, a 23. travnja bio je rezerviran za Društvene igre i mozgalice. Nositelji aktivnosti bili su učitelji Ivana Zemunik, Tamara Banović i Ivica Štrbac.
Kako nam je bilo pogledajte na poveznicama:
Umjetna inteligencija u školi budućnosti
Pripremila i objavila: Tamara Banović
U Omišu, 24.4. 2024.
________________________________________________________________________________________________________________________
Festival izvrsnosti 22. - 24. 4. 2024
Centar izvrsnosti SDŽ
Drugoga dana Festivala izvrsnosti učenici naše škole predstavili su svoje projekte u izvannastavnim programima RAST i Mother Earth.
U programu RAST učenici su predstavili projekt Održiva škola budućnosti. U ovom projektu, učenici su pod mentorstvom učitelja Ivice Štrbca i učiteljice Tamare Banović predložili kako bi trebala izgledati održiva škola budućnosti. Model škole izrađen je i uređen vodeći brigu o izvorima energije, potrošnji energije, ozelenjavanju, razvrstavanju opada i slično. Osim samim 3-D modelom, škola je napravljena i virtualno korištenjem aplikacije Minecraft i Roblox.
U programu Mother Earth sudjelovale su učenice osmog razreda s mentoricom Tamarom Banović. U suradnji s Hofim centrom iz Izraela i učenicima Kamen Šine iz Splita, učenice su korištenjem GLOBE protokola određivale mikroplastiku u morskoj vodi te se bavile problematikom izbjeljivanja i ugibanja koralja uslijed klimatskih promjena.
U galeriji pogledajte kako je bilo na Festivalu izvrsnosti i kako izgledaju radovi naših učenika.
Video - Održiva škola budućnosti
U Omišu, 24. travnja 2024.
Pripremila i objavila: Tamara Banović
_______________________________________________________________________________________________________________________
Istraživanje iz područja obrazovanja na školskoj razini:
UTJECAJ DRUŠTEVNIH MREŽA NA MENTALNO ZDRAVLJE DJECE OSNOVNOŠKOLSKE DOBI
mr. sc. Tamara Banović, prof. izvrsni savjetnik i Ivana Zemunik, prof. učitelj mentor OŠ Josip Pupačić, Omiš
tamara.banovic@skole.hr tamarabanovic@yahoo.com ivana.zemunik@skole.hr ivana.zemunik1@gmail.com
Djeca su dio društva koje je najviše izloženo riziku utjecaja društvenih mreža, najčešće zbog nedovoljno razvijenih kritičkih sposobnosti. U dječjoj dobi izražen je negativan aspekt društvenih mreža jer su djeca nezaštićena i često postaju pasivni primatelji ideja koje kasnije bez razmišljanja oponašaju. Sve navedeno potaklo nas je da osmislimo anketu i provedemo je među učenicima od 5.-8. razreda kako bi utvrdili utječe li virtualna aktivnost ispitanika na raspoloženje i razinu samopouzdanja. Nakon analize rezultata utvrđeno je da s porastom dobi djeca sve više vremena provode koristeći neku društvenu mrežu/aplikaciju, roditeljski nadzor je sve rjeđi ili ga uopće nema. Većina učenika ne prilagođava izgled fotografija prije objavljivanja, a učenici viših razreda više se uspoređuju s osobama koje prate ili s kojima komuniciraju putem društvenih mreža/aplikacija. Svi ispitanici kritički pišu o dobrim i lošim stranama korištenja mreža/aplikacija, a upoznavanje novih prijatelja/poznanika im je najpozitivnije iskustvo u virtualnom svijetu.
Ključne riječi: društvene mreže, mentalno zdravlje, medijska pismenost, Facebook, Instagram, Tik Tok, Snapchat
Children are the part of society that is most exposed to the risk of the influence of social networks, most often due to insufficiently developed critical abilities. In childhood, the negative aspect of social networks is expressed because children are unprotected and often become passive recipients of ideas that they later imitate without thinking. All of the above encouraged us to design a survey and conduct it among students from grades 5-8. class in order to determine whether the virtual activity affects the mood and level of self-confidence of the subjects.
After analyzing the results, it was determined that with increasing age, children spend more and more time using some social network/application, parental supervision is becoming less frequent or absent at all. Most students do not adjust the appearance of photos before posting, and students in higher grades compare themselves more to the people they follow or interact with through social networks/apps. All respondents write critically about the good and bad sides
of using networks/applications, and meeting new friends/acquaintances is their most positive experience in the virtual world.
Keywords: social networks, mental health, media literacy, Facebook, Instagram, Tik Tok, Snapchat
Cjeloviti rad je dostupan na poveznici: ovdje
U Omišu, 16. svibnja 2024.
Objavila: Ivana Zemunik, prof.
________________________________________________________________________________________________________________________
Suradnja s komunalnim poduzećem Peovica
Članice Stručnog aktiva biologije i kemije već duži niz godina ostvaruju suradnju s komunalnim poduzećem Peovica. Izuzetak nije niti ova nastavna godina koja se već polako bliži kraju. Izvrsna suradnja ostvaruje se s Marinom Beović koja svojim nesebičnim trudom i zalaganjem pruža svoje znanje našim učenicima i educira ih o važnosti pravilnog odvajanja otapda.
U Omišu, 31. svibnja 2024.
Pripremila i objavila: Tamara Banović
____________________________________________________________________________________________________________________________________
Djevojčice u STEM-u 2024.
Sve aktivnosti provedene u projektu objedinjene su u Wakelet kolekciji
U Omišu, 6. lipnja 2024.
Pripremila i objavila: Tamara Banović
___________________________________________________________________________________________________________________________________