« Siječanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
Naša škola uključila se u projekt Croatian Makers čiji je cilj omogućiti uključivanje robotike, automatike i programiranja u edukaciju u osnovnoškolskom uzrastu. Platforma na kojoj se odvija projekt je edukacijski robot mBot koji nudi ulazak u svijet robotike, ali omogućava i naprednije korištenje. Ovim uključivanjem u projekt u školi smo željeli STEM obrazovanje (Science, Technology, Engineering and Mathematics) podići na višu razinu.
Robotiku ćemo u našoj školi podučavati u okviru izvannastavnih aktivnosti i to informatičke i matematičke grupe. Zainteresirani učenici će prema pravilima projekta biti organizirani u dvije dobne skupine: stariju i mlađu. Mlađa dobna skupina obuhvaća učenike od 1. do 5. razreda, a starija dobna skupina učenike od 6. do 8. razreda.
Učenici koji se uključe u edukaciju sudjeluju u Croatian Makers ligi. Liga se sastoji od četiri kola koja se odvijaju tijekom školske godine 2017./2018. Dva kola se odvijaju u našoj školi, a dva kola se odvijaju u jednoj od ustanova članica lige. Na svakom kolu učenici dobivaju zadatak koji trebaju riješiti, poput programiranja robota da slijedi stazu, izbjegavanje prepreka robotom, pronalaženje drugog robota i slično.
Trenutno u Hrvatskoj, Croatian Makers liga uključuje više od 360 škola i ustanova te preko 8000 učenika i učenica.
Okvirni vremenik lige
Prvo polugodište – školska godina 2017./2018.
Prvo kolo - 1.12.-17.12. 2017.
Drugo polugodište – školska godina 2017./2018.
Drugo kolo je - polovicom veljače 2018.
Treće kolo – polovicom ožujka 2018.
Četvrto kolo – početkom svibnja 2018.
Što je mBot?
mBot je edukacijski robot koji omogućuje početnicima ulazak u svijet robotike, programiranja i automatike. Sadrži niz senzora i dodataka pa se može programirati kao robot koji slijedi linije, baca loptice i gura predmete, izbjegava zidove i još puno toga s „povuci i ispusti“ (drag and drop) grafičkim softverom.