Turistički promotivni video, OŠ Marjan
Učenici 6.a razreda razmišljali su o izazovima razvoja hrvatskog turizma i glavnom strateškom cilju hrvatskog turizma, odnosno rješavanju problema visoke sezonalnosti. Kako bi istaknuli potencijal naše zemlje u smislu turističkog razvoja i regulacije turističke aktivnosti, napravili su promotivni video koji je namijenjen povećanju interesa turista za biranje Hrvatske za odmor tijekom cijele godine. Video je nastao tijekom INA-e English Conversation Club, kao dio projekta Otvorena Riznica.
« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |