preskoči na sadržaj
Mali programeri

Od ove godine u našoj školi uvedena je nova slobodna aktivnost "Mali programeri". Učenici dva puta tjedno pohađaju radionicu i stječu znanje osnova programiranja u programskom jeziku LOGO. Radionica se održava srijedom od 17.15 – 18.00 te petkom od 13.15 – 14.00 u Informatičkoj učionici. Programski jezik LOGO izrađen je s ciljem da se onima koji nisu programeri po struci omogući da na lak i jednostavan način rade s računalom i da mogu samostalno programirati. Na županijskom natjecanju održanom 14.03.2011. na Fakultetu elektrotehnike, strojarstva i brodogradnje u Splitu ostvarili su vrhunske rezultate.

Karmen Sikora - 1. mjesto u kategoriji  Algoritmi - Logo za 5. razrede. 

Vana Golem     - 2. mjesto u kategoriji Algoritmi - Logo za 5. razrede. 

Bartul Kovačić - 3. mjesto u kategoriji Algoritmi - Logo za 5. razrede. 

Ivan Kraus      - 4. mjesto u kategoriji Algoritmi - Logo za 5. razrede. 

Mario Zečić     - 5. mjesto u kategoriji Algoritmi - Logo za 6. razrede. 

 

Osim programiranja u Logu naši mali programeri radili su i u programskom jeziku Game Maker. Game Maker je moćan, općenamjenski program za izradu svih vrsta 2D igara (uz podršku za jednostavnije 3D funkcije i grafičke efekte kao što su snijeg i kiša), a sve to uz finu krivulju učenja koja početnicima omogućuje kreiranje prilično jednostavnih igara u svega par poteza mišem pa sve do kompleksnih kreacija koje uključuju upotrebu ugrađenog skriptnog jezika.


Na ovoj stranici nalaze se i radovi nekih učenika. Ukoliko ste zainteresirani možete slobodno preuzeti igru na Vaše računalo i zabaviti se!!

 

Igru je izradila Vana Golem učenica 5.c razreda. Cilj igre - koristeći navigacijske tipke na tastaturi pomičete djevojčicu do kovčega sa blagom. Igra ima tri nivoa. Svaki zlatnik Vam donosi bodove. Morate paziti da Vas duh ne dotakne jer gubite život! 

 

Za preuzimanje igre kliknite na Vana_Golem.exe na dnu teksta 

 

Igru je izradio Ivan Kraus učenik 5.b razreda. Cilj igre - koristeći navigacijske tipke na tastaturi pomičete dječaka do poluge. Igra ima tri nivoa. Svaki zlatnik Vam donosi bodove. Morate paziti da Vas duh ne dotakne jer gubite život! 

 

Za preuzimanje igre kliknite na Ivan_Kraus.exe na dnu teksta 

 

Igru je izradio Mario Zečić učenik 6.a razreda. Cilj igre - koristeći navigacijske tipke na tastaturi pomičete hamburger do tabele Help. Svaka čokolada Vam donosi bodove i morate pokupiti sve da bi pomakli knjigu. Igra ima tri nivoa. Morate paziti da Vas duh ne dotakne jer gubite život! 

Za preuzimanje igre kliknite na Mario_Zecic.exe na dnu teksta 

 

Igru je izradio Toni Vranić učenik 6.a razreda. Cilj igre - koristeći navigacijske tipke na tastaturi pomičete dječaka do tabele Exit. Svaki dijamant Vam donosi bodove. Igra ima četiri nivoa. Morate paziti da Vas duh ne dotakne jer gubite život! 

Za preuzimanje igre kliknite na Toni_Vranic.exe na dnu teksta 

 

 

Igru je izradila Karmen Sikora učenica 5.c razreda. Cilj igre - koristeći navigacijske tipke na tastaturi morate prvo pokupiti ključ - tada se vrata otvaraju i omogučuje Vam se da dođete do ključanice koja Vas vodi na sljedeći nivo. Igra ima četiri nivoa. Svaki zlatnik Vam donosi bodove. Morate paziti da Vas duh ne dotakne jer igra završava! 

 

Za preuzimanje igre kliknite na Karmen_Sikora.exe na dnu teksta 

Virtu@lna stručna služba


Kalendar
« Veljača 2025 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji


e-Dnevnik

Upute za razrednike:

e-Dnevnik za razrednike

 

Upute za nastavnike:

e-Dnevnik za nastavnike


Kurikulum


Primanja učitelja


 


VIDEO

PROTIV NASILJA JA DIŽEM GLAS

IGROKAZ-PRIČA IZ SUSJEDSTVA

UNICEF


Anketa
Koje polugodište unutar školske godine vam je draže?




Korisni linkovi

 





preskoči na navigaciju