« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Već drugu godinu zaredom školska defektologinja zajedno s učiteljicama 1. i 2. razreda provodi projekte Ples pisanja i Brain Gym.
Ples pisanja je progresivni glazbeno – pokretni program razvoja početnih vještina pisanja. To je metoda koja cijelo tijelo uključuje u razvoj koordinacije šaka i prstiju.
Pomoću maštovitoga crtanja, slikanja, uz glazbu, stihove, ritam i igru stvaraju se uvjeti za graciozne i pridružene pokrete šaka.
Djeca se uče orijentirati na listu papira, koriste se različitim sredstvima pisanja/crtanja/slikanja pokretima različite brzine, snage i smjera, razvijaju osjećaj za odnose među različitim oblicima slova, a vježbe za koordinaciju uče ih održavati ravnotežu tijela, očiju i obiju moždanih polutki.
Program je podijeljen u 9 tema, a svaku temu prati određeni glazbeni predložak. Djeca na prirodan i zabavan način usvajaju pokrete pisanja i doživljavaju radost stvaranja. U Plesu pisanja ništa nije pogrešno.
Svako dijete može naći nešto što će ga zadovoljiti, postići uspjeh i stvoriti pozitivnu sliku o sebi.
Metoda Brain Gym dio je senzomotoričkog programa Edukacijske kineziologije. Čini je niz jednostavnih i ugodnih pokreta koji se koriste u radu s djecom za poticanje iskustva učenja objema polovicama mozga.
Zašto gimnasticirati mozak?!?
Znamo da živčane stanice prenose poruke kroz tijelo, a da razvoj živčanog sustava ovisi o količini kisika, hrane, podražaja i slobodi kretanja.
Sve je više djece s kombiniranim teškoćama (hiperaktivnost, disleksija, disgrafija, lošija fina i gruba motorika, držanje olovke, držanje tijela, sjedenje, slabija koncentracija, pažnja i pamćenje…) zbog ograničavanja motoričkih igara (puzanja koji aktivira moždane centre za govor i jezik, čitanje i pisanje), hodanja, vrtnje, bacanja u zrak, ljuljanja i sl.).
Brain Gym provjereno utječe na:
Svakodnevnim izvođenjem aktivnosti možemo
početi učiti
opušteno i samoinicijativno.