Ruksak (pun) kulture u PŠ Poljanski Lug
Ruksak (punk) kulture je zajednički program Ministarstva znanosti i obrazovanja i Ministarstva kulture i medija koji se uspješno provodi već nekoliko godina. Svake godine stotine škola prijavljuje se za sudjelovanje kako bi dobili priliku ugostiti u svojoj školi jedan od ponuđenih kulturno umjetničkih programa iz programskih djelatnosti; kazališna umjetnost, filmska umjetnost, glazbena umjetnost, plesna umjetnost, vizualna umjetnost, književnost, baština, programi studenata umjetničkih akademija
Cilj projekta je omogućiti dostupnost i približavanje umjetnosti i kulture djeci i mladima koji žive u sredinama s ograničenom dostupnosti kulturnim i umjetničkim sadržajima.
Naša škola sudjelovala je u programu Lošinjskog muzeja 2018. godine, a ove godine ugostili smo djelatnice Prirodoslovnog muzeja s radionicom Carstvo minerala, ali i učenike i učiteljice iz Područne škole Negovec. Pridružile su nam se ravnateljica Edina Operta i pedagoginja Snježana Holjevac Popović. Radionica se održavala na otvorenom uz pridržavanje svih epidemioloških mjera. Radionica je započela kratkih uvodom o Zemlji i nastanku minerala, a zatim je slijedila podjela u grupe i davanje uputa za zadatke. Prvi zadatak bio je izraditi plakate na kojima su učenici razvrstavali nazive minerala i geološke pojmove te ih uparivali sa slikom i opisom. Na drugome zadatku učenici su igrali memory u kojem je bilo potrebno upariti fotografije biljaka, životinja i minerala. Ono što je učenicima bilo dodatno zanimljivo je da se memory igrao s jako velikim fotografijama raspoređenima po podu. Sljedeći zadatak je bila društvena igra, ali isto u velikom formatu s velikom kockom za bacanje. Učenici su se bacanjem kocke kretali po stazi s objašnjenima pojmova kao što su; vunasti mamut, kosturnica, DNA, neandertalac, prepariranje itd. Uz svaki pojam bila je uputa za nastavak igre. Npr. uz prepariranje je uputa bila: Ovo je dugotrajan posao. Odmori se i propusti jedno bacanje. Jedan od zadataka bio je i razlikovati i razvrstati minerale, fosile i stijene. Učenici su s velikim interesom i znatiželjom pratili dio radionice u kojem je djelatnica muzeja pokazivala uzorke minerala i pričala o njihovom nastanku. Objasnila im je i što je to Mohsova skala tvrdoće minerala i prikazala usporedbu s tvrdoćom npr. ljudskog nokta, noža, svrdla itd. Sve skupine učenika izmijenile su se na svim zadacima. Učenici su puno toga naučili, ali i dobro se zabavili. Na kraju su dobili i poklone; kuverticu s primjercima minerala, kartice za društvenu igru i bedževe.
Biljana Bagarić Ivezić
UDŽBENICI I DRUGI OBRAZOVNI MATERIJALI 2024./2025. - MATIČNA ŠKOLA (NIŽI RAZREDI)
ORGANIZACIJA RADA ZA VRIJEME PANDEMIJE COVID-19
Kratke upute za roditelje, učitelje i učenike
Organizacija rada u školskoj godini 2021./2022. u uvjetima povezanima s bolesti covid – 19
« Listopad 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |