preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:

E-Dnevnik

 

 

 

Vijesti

„Časni sude, prigovor!” ili o suđenju na satu Hrvatskoga jezika


U okviru Građanskog odgoja i obrazovanja koji je od školske godine 2014./2015. integriran u nastavne planove i programe svih predmeta učenici 7. c i 7. d razreda i njihova učiteljica Manuela Jadanec na satu Hrvatskoga jezika organizirali su suđenje te postali tužitelji i branitelji, žrtve i optuženi, porota i suci u sudnici.

S obzirom na to da su učenici za lektiru čitali pripovijetku Vjenceslava Novaka „Iz velegradskog podzemlja”, koja tematizira nasilje u obitelji te siromaštvo i alkoholizam kao neke od ključnih društvenih problema, na satu usmenoga jezičnog izražavanja učenici su preuzeli uloge tužitelja i branitelja, žrtve i optuženoga, porote i sudaca u sudnici.

Cilj suđenja bio je osvijestiti važnost dokazivanja (argumentiranja) u komunikaciji, odnosno obrazlaganja i prosuđivanja stavova i mišljenja na osnovi istinitih činjenica i dokaza, slušati i primjereno nastupiti u raspravi (suđenju) te jasno iznositi svoje dokaze (argumente) izražavajući misli i stavove u govornoj komunikaciji, razumjeti da je ravnopravnost između muškarca i žene ključ kvalitetnih obiteljskih i društvenih odnosa, spoznati neke od uzroka koji dovode do obiteljskog nasilja i posljedice koje ono ostavlja na žrtvu te razumjeti ulogu pravobranitelja/ce za ravnopravnost spolova u poboljšanju odnosa među spolovima.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Fotografije: Manuela Jadanec



Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Stipe Magić   datum: 6. 11. 2016.

 

 


Sportska dvorana

 

Dabar natjecanje 2023.



 


 


 

 

    



Dokumenti za objavu

Pravilnici

Brošure za roditelje

  ŠKOLSKI JELOVNIK

          


VOZNI RED

 

 

 

Priloženi dokumenti:
VOZNI RED (2).docx


Kalendar
« Listopad 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
30 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
Prikazani događaji


Anketa ( 8 pitanja)
Što čitaš u svojem slobodnom vremenu






Koliko dnevno čitaš?






Tko te potiče na čitanje?







Kako biraš ono što čitaš?






S kim razgovaraš o pročitanome?







Zašto čitaš?






Što misliš o knjigama koje čitaš za lektiru?






Koliko ti i tvoja obitelj imate knjiga kod kuće?









preskoči na navigaciju