Projekt Profile
Učenici 2. i 4. razreda uključili su se u projekt promicanja financijske pismenosti Profile.
U područnoj školi Poljanski Lug proveli smo nekoliko radionica iz projekta Profile. (više o projektu na službenim stranicama projekta https://profileproject.eu/hr/the-project/ )
Proveli smo radionice: Energija, Kupnja za školu, Raspored i Pomagati drugima.
Energija
U uvodnom dijelu radionice učenicima su prikazane fotografije uređaja iz prošlosti. Razgovorali smo o tome kakvu energiju su koristili ti uređaji i usporedili s današnjim uređajima. Učenici su u radu ispunjavali i različite radne listiće, neke u školi,a neke kod kuće s roditeljima. Analizom podataka s listića uočili su koji električni uređaji su najveći potrošači. Učenici su zatim predlagali načine za štednju energije i izradili plakat Energija na kojem su se pozabavili i s nekim problemskim situacijama vezanim uz štednju energije.
Kupnja za školu
Na ovoj radionici učenici su su pričali o pripremama za početak školske godine i kupnji za školu. Učenici su u razgovoru imali zadatak uočavanja razlike između želja i potreba. Zatim su učenici poslušali priču o Fredu i njegovom popisu za kupovinu i raspoloživom iznosu za kupovinu.
Učenici dolaze do zaključka da Fred ne može dobiti sve s popisa s obzirom na iznos novca. Potičem ih da razmisle što će s popisa maknuti.
Odmah odlučuju da Fredu nisu potrebne dvije torbe i dvoje tenisice te ih miču s popisa, a zatim smanjuju količinu ostalih stavki kako bi došli do ciljanog iznosa.
Učenici su na ovoj radionici uočili razliku između želja i potreba i naučili vještinu racionalnog raspolaganja novcem.
Raspored
Na ovoj radionici učenici su učili kako raspolagati svojim vremenom. Izrađivali su svoj tjedni raspored svojih aktivnosti u kojem su trebali raspodijeliti vrijeme za rad, odmor i zabavu. Gledali su i video o ciljevima i njihovom ostvarenju i zaključili da je potrebno vrlo pažljivo planirati svoje vrijeme kako bi ostvarili svoje ciljeve. Shvatili su važnost dobre organizacije, truda i upornosti.
Pomagati drugima
Kroz ovu radionicu učenici su naučili važnost pomaganja drugima radi osobnog zadovoljstva bez ostvarivanja novčane dobiti. Shvatili su važnost čuvanja i građenja dobrih odnosa kroz pomaganje i suradnju. Pomoću premetaljke odgonetnuli su riječ RADITI, opisivali su situacije u kojima ljudi obavljaju određeni posao i situacije u kojima im netko pomaže. Imali su zadatak nacrtati i opisati situaciju u kojoj su pomogli nekome i povezati s osjećajem koji su oni i ta osoba osjetili prilikom pomaganja.
Kroz ove projektne aktivnosti učenici su spoznali važnost racionalnog upravljanja novcem i vremenom, spoznali su vrijednost rada, truda i upornosti te počeli postavljati temelje za razvoj vještina iz područja financijske pismenosti.
UDŽBENICI I DRUGI OBRAZOVNI MATERIJALI 2024./2025. - MATIČNA ŠKOLA (NIŽI RAZREDI)
ORGANIZACIJA RADA ZA VRIJEME PANDEMIJE COVID-19
Kratke upute za roditelje, učitelje i učenike
Organizacija rada u školskoj godini 2021./2022. u uvjetima povezanima s bolesti covid – 19
« Listopad 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |