Dan škole i projekt Usvajamo zdrave navike i kulturu ponašanja
23.ožujka sudjelovali smo u obilježavanju 21. rođendana naše matične škole.
Predstavili smo tijek i rezultate našeg projekta "Usvajamo zdrave navike i kulturu ponašanja" koji smo provodili u sklopu projekta cijele škole "Kultura ponašanja i zdravog življenja".
Učenici su imali priliku pogledati niz zanimljivih radionica te prikazati svoj rad. Tijekom prvog obrazovnog razdoblja i dijelom drugog učenici su kontinuirano provodili tjelovježbu uz program plesa Just dance. Ostale učenike upoznali su s takvim oblikom tjelovježbe plešući spontano na hodniku nekoliko puta tijekom dana. Ostali učenici su se spontano pridruživali plesu, a kasnije i tražili informacije gdje i kako pronaći slične vježbe.
Radionica kojom smo se predstavili započela je igrom asocijacija u kojoj su učenici morali otkriti pojmove vezane uz naziv projekta; zdravi doručak, kulturno ponašanje, stomatolog i restoran. Učenici su u nastavku prikazali svoje aktivnosti na power point prezentaciji samostalno objašnjavajući tijek aktivnosti i njezine rezultate.
Prikazane aktivnosti bile su; izrada podložaka za jelo, kontinuirana tjelovježba uz ples, tjedan zdravog doručka, zajednički posjet stomatologu, voda kao najzdravije piće i kultura ponašanja u restoranu (detaljnije o aktivnostima možete pročitati u ranijim objavama praćenja tijeka projekta) Važno je napomenuti da su u prezentaciji aktivnosti sudjelovali svi učenici od 1. do 4. razreda. Malo stariji su preuzeli ulogu prezentera a mlađi su se uključili u zadnji dio radionice koji je uključivao dramsku igru Uskoči u ulogu. Igra se sastojala od improviziranog prizora u kojem smo vidjeli nepristojno ponašanje, a zadatak učenika koji uskače u ulogu bio je ukazati sudionicama što je u ponašanju bilo loše i potaknuti glumca da popravi ponašanje. Učenici su pokazali da brzo uočavaju loše ponašanje ali ga je teško ispraviti ako druga strana ne sudjeluje.
Sve aktivnosti su bile prikazane i na pano koji je bio postavljen u hodniku škole,a zainteresirani su mogli proučiti i naš PORTFOLIO tj. mapu svih radova vezanih uz projekt koja je uključivala početnu i završnu anketu te vrednovanje i samovrednovanje projekta.
Svi zajedno smo uživali u provođenju i predstavljanju projekta drugima. Učenici su naučili, vidjeli i učinili jako puno i željno iščekuju rad na novom projektu.
UDŽBENICI I DRUGI OBRAZOVNI MATERIJALI 2024./2025. - MATIČNA ŠKOLA (NIŽI RAZREDI)
ORGANIZACIJA RADA ZA VRIJEME PANDEMIJE COVID-19
Kratke upute za roditelje, učitelje i učenike
Organizacija rada u školskoj godini 2021./2022. u uvjetima povezanima s bolesti covid – 19
« Listopad 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |