II. osnovna škola Vrbovec jedan je od partnera projekta “ProFiLE: Promicanje financijske pismenosti u Europi”. Sastanak partnera se održao 11. i 12. studenog u Cheltenhamu, Ujedinjeno Kraljevstvo. Na sastanku su sudjelovale učiteljice matematike II. osnovne škole Vrbovec Nikolina Čehok i Brigita Matekalo.
Ovaj trogodišnji projekt financiran iz programa Erasmus+ ima za cilj pružiti nastavne materijale i materijale za učenje svima koji žele poučavati o financijskoj pismenosti, učiteljima, roditeljima, onima koji rade s djecom i mladima.
Tijekom provedbe projekta, partneri će zajedno razviti nekoliko korisnih materijala i alata kako bi se potaknula veća financijska pismenost. Tako će biti izrađeni nastavni materijali koji će biti temelj za izradu nastavnih alata te alata za učenje na daljinu i učenje korištenjem digitalnih alata. Također, bit će izrađene smjernice i alati za uključivanje financijske pismenosti u različite prilike za učenje i poučavanje. Tijekom cijelog projekta pratit će se i mjeriti učinkovitost svih inovativnih pedagogija te rezultata projekta.
Nositelj projekta je University of Gloucestershire iz Ujedinjene Kraljevine, a u projektu sudjeluju sljedeće organizacije: St Edward’s Preparatory School iz Ujedinjene Kraljevine, Centro Per Lo Sviluppo Creativo Danilo Dolci i Istituto Comprensivo Statale Amari-Roncalli-Ferrara iz Italije, Rogers Személyközpontú Oktatásért Alapítvány i Carl Rogers Személyközpontú Óvoda és Általános Iskola iz Mađarske, te II. osnovna škola Vrbovec i Forum za slobodu odgoja iz Hrvatske.
U sklopu provedbe projekta, II. osnovna škola Vrbovec je uz Forum za slobodu odgoja zadužena za dvije značajne skupine aktivnosti. Prva je mapiranje odgojno-obrazovnih ishoda te razvoj i izradu nastavnih materijala iz područja financijske pismenosti za djecu između 7. i 11. godine. Ova aktivnost je temelj svih ostalih aktivnosti koje će se provoditi na projektu. Pripremljeni nastavni materijali testirat će se provedbom u nastavi naše škole među učenicima nižih razreda. Druga aktivnost okuplja aktivnosti predstavljanja, vidljivosti i diseminacije napretka provedbe projekta i rezultata projekta.
Na kraju valja napomenuti kako će svi rezultati projekta biti dostupni i na hrvatskom jeziku.
Projekt koji će trajati tri godine (2019.- 2021.) izvoditi će se u pet faza kojima se postiže pet izlaznih rezultata, proizvoda (outputs O1, O2, O3, O4, O5)
UDŽBENICI I DRUGI OBRAZOVNI MATERIJALI 2024./2025. - MATIČNA ŠKOLA (NIŽI RAZREDI)
ORGANIZACIJA RADA ZA VRIJEME PANDEMIJE COVID-19
Kratke upute za roditelje, učitelje i učenike
Organizacija rada u školskoj godini 2021./2022. u uvjetima povezanima s bolesti covid – 19
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |