preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:
 

 

Sastankom partnera počela provedba projekta o financijskoj pismenosti

                   

II. osnovna škola Vrbovec jedan je od partnera projekta “ProFiLE: Promicanje financijske pismenosti u Europi”. Sastanak partnera se održao 11. i 12. studenog u Cheltenhamu, Ujedinjeno Kraljevstvo. Na sastanku su sudjelovale učiteljice matematike II. osnovne škole Vrbovec Nikolina Čehok i Brigita Matekalo.

Ovaj trogodišnji projekt financiran iz programa Erasmus+ ima za cilj pružiti nastavne materijale i materijale za učenje svima koji žele poučavati o financijskoj pismenosti, učiteljima, roditeljima, onima koji rade s djecom i mladima.

Tijekom provedbe projekta, partneri će zajedno razviti nekoliko korisnih materijala i alata kako bi se potaknula veća financijska pismenost. Tako će biti izrađeni nastavni materijali koji će biti temelj za izradu nastavnih alata te alata za učenje na daljinu i učenje korištenjem digitalnih alata. Također, bit će izrađene smjernice i alati za uključivanje financijske pismenosti u različite prilike za učenje i poučavanje. Tijekom cijelog projekta pratit će se i mjeriti učinkovitost svih inovativnih pedagogija te rezultata projekta.

Nositelj projekta je University of Gloucestershire iz Ujedinjene Kraljevine, a u projektu sudjeluju sljedeće organizacije: St Edward’s Preparatory School iz Ujedinjene Kraljevine, Centro Per Lo Sviluppo Creativo Danilo Dolci i Istituto Comprensivo Statale Amari-Roncalli-Ferrara iz Italije, Rogers Személyközpontú Oktatásért Alapítvány i Carl Rogers Személyközpontú Óvoda és Általános Iskola iz Mađarske, te II. osnovna škola Vrbovec i Forum za slobodu odgoja iz Hrvatske.

U sklopu provedbe projekta, II. osnovna škola Vrbovec je uz Forum za slobodu odgoja zadužena za dvije značajne skupine aktivnosti. Prva je mapiranje odgojno-obrazovnih ishoda te razvoj i izradu nastavnih materijala iz područja financijske pismenosti za djecu između 7. i 11. godine. Ova aktivnost je temelj svih ostalih aktivnosti koje će se provoditi na projektu. Pripremljeni nastavni materijali testirat će se provedbom u nastavi naše škole među učenicima nižih razreda. Druga aktivnost okuplja aktivnosti predstavljanja, vidljivosti i diseminacije napretka provedbe projekta i rezultata projekta.

Na kraju valja napomenuti kako će svi rezultati projekta biti dostupni i na hrvatskom jeziku.

        

 

Projekt koji će trajati tri godine (2019.- 2021.) izvoditi će se u pet faza kojima se postiže pet izlaznih rezultata, proizvoda  (outputs O1, O2, O3, O4, O5)

  • O1  Definiranje ishoda učenja za financijsku pismenost za pedagoško područje
  • O2  Izrada nastavnih materijala za financijsku pismenost (radionice koje se mogu održati unutar nastave, kod kuće s roditeljima ili unutar školskih ili izvanškolskih klubova, skupina i sl. )
  • O3  Izrada alata za učenje financijske pismenosti (digitalna aplikacija pogodna za rad na daljinu)
  • O4  Izrada priručnika za integraciju materijala projekta ProFiLE (Toolkit)
  • O5  Istraživački rad i evaluacija projekta ProFiLE testiranog u školama partnerima  (naša škola je jedna od njih)
 

 


Sportska dvorana

 

Dabar natjecanje 2023.



 


 


 

 

    



Dokumenti za objavu

Pravilnici

Brošure za roditelje

  ŠKOLSKI JELOVNIK

          


VOZNI RED

 

 

 

Priloženi dokumenti:
VOZNI RED (2).docx


Kalendar
« Studeni 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji


Anketa ( 8 pitanja)
Što čitaš u svojem slobodnom vremenu






Koliko dnevno čitaš?






Tko te potiče na čitanje?







Kako biraš ono što čitaš?






S kim razgovaraš o pročitanome?







Zašto čitaš?






Što misliš o knjigama koje čitaš za lektiru?






Koliko ti i tvoja obitelj imate knjiga kod kuće?









preskoči na navigaciju