Virtualni sastanak 27. svibnja 2020.
Za proizvod 2 (O2) Materijali za podučavanje financijske pismenosti : Charles i Mario su izvijestili da je prikupljeno više od 50 nacrta planova lekcija prema kojima bi se stvarali konačni nastavni materjali za usvajanje financijske pismenosti. Te nacrte su izrađivali svi partneri projekta tijekom proteklog razdoblja. Mario i Charles će do 24. lipnja pregledati i standardizirati sve planove lekcija kako bi imali jednaku dubinu i opseg sadržaja te koncepciju iščitavanja lekcije. Nakon toga će CSC-a, FFE i RFP prionuti prevođenju tih sadržaja na službeni jezik države iz koje dolazi pojedini partner. Materijali bi trebali biti spremni za korištenje do početka rujna. Charles je komentirao da je sljedeća faza organiziranje planova lekcija u smislu kako se oni mogu koristiti u različitim okruženjima učenja (kod kuće, u klubovima, društvima, izvanškolskim ili izvannastavnim aktivnostima, itd...). I nadalje je neizvjesno kako će se odvijati aktivnosti vezane uz pilotiranje/testiranje materijala u školama obzirom da se situacija oko pandemije ne smiruje.
Za proizvod 3 (O3) Alati za učenje financijske pismenosti: Skripta u kojoj se nalazi razrada digitalne aplikacije za učenje prenesena je na platformu koja se koristi u ovom projektu za sakupljanje materijala Trello i proslijeđena timu u UOG-u koji će razvijati aplikaciju. Dosadašnja povratna informacija UOG tima je da su neki opisi previše površni, željeli bi detaljniji opis tema koje projekt istražuje i željeli bi vidjeti sadržaj planova lekcija. Tim UOG aplikacije želio bi znati od partnera da li već postoje neke aplikacije koje bi mogli imati za primjer. Katherine je komentirala da u svojoj školi koriste aplikaciju koja se zove Mathletics. Cilj je da tim UOG aplikacije dovrši aplikaciju do početka rujna.
Za proizvod 5 (O5) Istraživački rad : Mouhammed je komentirao da razmišlja o stvaranju kratkog upitnika s pet pitanja nakon svake lekcije za prikupljanje podataka, a zatim će na kraju svakog programa imati veći upitnik koji će prikazati stavove i mišljenja sudionika o cijelom programu. Upitnicima je potrebno vidjeti kako svaka lekcija ispunjava svoje ciljeve i kako učenici i učitelji gledaju na sadržaj materijala.
Disminacija projekta: Mario je komentirao da čeka da se planovi lekcija i materijali dovrše prije nego što ih distribuira. Razgovarat će s Irene o korištenju adrese e-pošte web stranice projekta za Instagram stranicu, a zatim će stvoriti Facebook grupu i pitati partnere za njihove mailing liste.
Mick Abrahams angažiran je za vanjskog ocjenjivača projekta ProFiLE. Partneri su razgovarali o mogućnosti certifikata ili nagrada za djecu za uspješno sudjelovanje u usvajanju ishoda financijske pismenosti. Partneri se slažu da bi za djecu bilo dobro dodjeljivati značke/medalje za svaku lekciju, a zatim na kraju dobiti certifikat. No, o tome detaljnije na idućem sastanku.
UDŽBENICI I DRUGI OBRAZOVNI MATERIJALI 2024./2025. - MATIČNA ŠKOLA (NIŽI RAZREDI)
ORGANIZACIJA RADA ZA VRIJEME PANDEMIJE COVID-19
Kratke upute za roditelje, učitelje i učenike
Organizacija rada u školskoj godini 2021./2022. u uvjetima povezanima s bolesti covid – 19
« Listopad 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |