preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:
Vijesti

Virtualni sastanci 14. i 15. listopada 2020.

Ed i Chaterine su kreirali knjižicu evaluacije odnodno nagrađivanja za učenike koju možete vidjeti ovdje. Uz neke promjene knjižica će ubrzo biti spremna za prevođenje i biti ponuđena učiteljima ili voditeljima aktivnosti na korištenje ukoliko to žele kao dodatnu motivaciju za učenike. 

Za proizvod 2 (O2) Materijali za podučavanje financijske pismenosti, aktivnosti koje treba poduzeti u ovom trenutku su:

  • Partneri škole izraditi svoj plan za pilotiranje/testiranje nastavnih materijala i postaviti plan na platformu Trello do kraja listopada. Naš plan možete vidjeti ovdje.
  • Planovi lekcija  trebaju biti prevedeni, stavljeni u službeni obrazac obrazac i objavljeni na službenim mrežnim stranicama projekta do kraja studenog.
  • Pilotiranje/testiranje dovršiti do kraja siječnja 2021. godine.

​Partneri su se složili pilotirati najmanje dva plana lekcija iz svakog ishoda učenja i svake dobne skupine (ukupno 16). Da ponovimo, ishodi učenja financijske pismenosti su:   

  1. Vrijednosti, navike i stavovi
  2.  Vještine računanja 
  3.  Financijski proizvodi
  4.  Rješavanje problema

Za proizvod 3 (O3) Alati za učenje financijske pismenosti: 

Zayd se predstavio kao dio akademskog osoblja za Creative Computing na UOG-u. On će voditi razvoj aplikacije koju će dizajnirati i stvoriti studenti dodiplomskih studija. Komentirao je da su svoju početnu inspiraciju uzeli u britanskoj igri pod nazivom 'Tko želi biti milijunaš?' .Također su testirali aplikaciju kako bi se uvjerili da će biti korisna na mobilnom uređaju. Pored pitanja s višestrukim izborom, pronašli su različite načine odgovaranja na pitanja i smislili nekoliko ideja za mini igre. Partneri su u raspravi o aplikaciji predložili sljedeće: da se stvori sustav nagrada u obliku sakupljanja bodova, da se stvori baza podataka u aplikaciji kako bi učitelji/voditelji mogli odabrati određene igre, korištenje generičke valute na nižim razinama i korištenje vizualnog novca, povratne informacije o točnim/netočnim odgovorima koji pomažu u učenju, dodavanje aspekta održivosti (npr. recikliranje ili humanitarne akcije) te suradnja među učenicima, imati likove u pričama kojima korisnik mora pomoći. Akcije koje treba poduzeti : 

  • Zayd i tim će stvoriti protok aplikacija do kraja listopada i pokušati pripremiti prvu verziju prototipa za kraj studenog
  • Partneri će izvršiti prevođenje sadržaja aplikacije nakon izrade prototipa

Za proizvod 4 (O4) Priručnik za integraciju materijala za financijsku pismenosti Alat je priručnik (toolkit) koji ima za cilj olakšati organizaciju pilotiranja/testiranja nastavnih materijala i digitalnih aplikacija za razvijanje osnovnih financijskih vještina za učenike i učitelje. Priručnik integrira materijale za podučavanje i učenje zahvaljujući povratnim informacijama prikupljenim od pilota u školama, domovima, klubovima i društvima. Aktivnosti koje treba poduzeti u ovom trenutku su: 

  • pripremiti obrasce IO4 koje učiteljice popunjavaju tijekom pilotiranja/ testiranja nastavnih materijala na školskim satovima, popunjeni obrasci se šalju Irreni u CSC
  • pripremiti suglasnosti roditelja za učenike koji će sudjelovati u pilotiranju/testiranju nastavnih materijala

Za proizvod 5 (O5) Istraživčki rad o financijskoj pismenosti (uključujući evaluaciju) :  Istraživanje će nastojati dobiti povratne informacije o onome što je do sada učinjeno. Misli se na izbor ishoda učenja i djelotvornost materijala za učenje i planova lekcija u poučavanju učenika konceptima za koje vjerujemo da su temeljni za financijsku pismenost.(Jesu li ishodi učenja ispravni? Postoje li drugi ishodi učenja možda smo zaboravili? Kakva je percepcija / definicija financijske pismenosti u društvu?). To će, pak, utjecati na ishod toga je li naša percepcija financija ista kao percepcija društva ili je barem obuhvaća. Također, to će nam omogućiti da otkrijemo jesu li mjerni podaci koje koristimo za mjerenje financijske pismenosti točni. Kako je projektom ProFiLE predviđeno korištenje svih materijala (nastavnih i digitalnih) i u formalnom okruženju za učenje (škole) i u neformalnom okruženju za učenje ( kod kuće, u interesnim klubovima, u društvima itd...) , tako će se ispitivanjem obuhvatiti i učitelji i roditelji ( i eventualno voditelji zainteresiranih klubova, društava, udruga i sl.). Ispitivanje će se vršiti u obliku popunjavanju Upitnika koji će se nakon prikupljanja obrađivati pri izradi konačnog Istražiačkog rada na sveučilištu u Cheltenhamu. Potrebno je pozvati sve zaineresirane roditelje koji su voljni sudjelovati u projektu da ostave svoju mail adresu na službenoj stranici projekta ProFiLE koja se može naći na poveznici  ovdje. Zaineresirani roditelji trebaju popuniti mail listu kao na slici dolje

Na ovaj način će se tim roditeljima slati potrebni materijali i informacije za pilotiranje/testiranje kod kuće sa svojom djecom/djetetom. 

Sljedeći virtualni sastanak će se održati 29. siječnja 2021.g .



Izvor: Nikolina Čehok, prof.

Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Nikolina Čehok   datum: 2. 11. 2020.

 

 


Sportska dvorana

 

Dabar natjecanje 2023.



 


 


 

 

    



Dokumenti za objavu

Pravilnici

Brošure za roditelje

  ŠKOLSKI JELOVNIK

          


VOZNI RED

 

 

 

Priloženi dokumenti:
VOZNI RED (2).docx


Kalendar
« Listopad 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
30 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
Prikazani događaji


Anketa ( 8 pitanja)
Što čitaš u svojem slobodnom vremenu






Koliko dnevno čitaš?






Tko te potiče na čitanje?







Kako biraš ono što čitaš?






S kim razgovaraš o pročitanome?







Zašto čitaš?






Što misliš o knjigama koje čitaš za lektiru?






Koliko ti i tvoja obitelj imate knjiga kod kuće?









preskoči na navigaciju