preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:
 

IZVJEŠTAJ O MOBILNOSTI

Creative Strategies for Language Teachers; Make It Easy, Make It Real!
Firenca, Italija

14.11.2022.-19.11.2022.



Europass Teacher Academy bio je organizator seminara koji sam pohađala u Firenci zajedno s još 11 učitelja iz Njemačke, Španjolske, Poljske, Slovačke i SAD-a. Voditeljica je bila Talijanka Tatiana Speri. Ova šestodnevna edukacija održavala se u samom centru Firence u kojem se nalazio i hotel u kojem sam bila smještena. Bio je to moj prvi posjet ovom čarobnom gradu koji vjerujem nikoga ne ostavlja ravnodušnim. Predavanja i radionice održavali su se uglavnom od 9 do 14 sati pa je bilo vremena i za popodnevno istraživanje povijesti, kulture, arhitekture i gastronomije glavnog grada Toskane. Naša trenerica Tatiana vrlo dobro poznaje lokalnu hranu i običaje pa nam je na kraju svakog predavanja pripremila mali gastro vodič i preporuke za „skrivena“ mjesta koja je vrijedno posjetiti. To je svakako bila dodana vrijednost ovom zanimljivom tečaju.


Svakodnevno smo učili kako potaknuti maštu, zanimanje i kreativnost učenika nekim zaboravljenim starim igrama, ali i novim suvremenim metodama. Predstavljene aktivnosti dobro smo upoznali jer smo zaista svaku i zajedno isprobali, i kao učenici i kao kreatori, tj učitelji. Također, razgovarali smo i predlagali koji sadržaj bi mogli prezentirati našim učenicima kroz pojedinu usvojenu metodu. Predložene ideje bilježili smo zajedno na Padlet ploči koja nam je svima ostala odličan podsjetnik za rad po povratku u škole. Posebno mi se svidjela aktivnost Snowball koja se može iskoristiti u radu na različite načine, motivira učenike, usmjerava njihovu pažnju, a što je i najvažnije pokreće ih. Ukratko, učenici na prazan papir, velikim slovima zapisuju riječ, dio ili cijelu rečenicu, ovisno o gradivu koji se obrađuje. Papir zatim gužvaju u lopticu i na znak učiteljice počinju se međusobno gađati, tj „grudati“. Saginju se, kupe bilo koju lopticu i bacaju dalje sve dok učiteljica ne kaže stop ili recimo zaustavi glazbu koja može svirati u pozadini. Uzimaju najbližu lopticu (svi moraju imati jednu) i staju u krug. Jedan za drugim (nikako ne istovremeno, tako da kad jedan učenik čita, ostali slušaju)) otvaraju papire i dovršavaju zadatak ili odgovaraju na pitanje. Npr, kod obrade gl. vremena Present Perfect Simple, na papir mogu zapisati pitanje koje počinje s Have you ever…., ili kod obrade pogodbenih rečenica mogu zapisati početak rečenice If I were rich, …. I sl. Igra je kratka, dinamična, zabavna i učinkovita. Ja sam je isprobala u razredu sa šestašima i sedmašima odmah po povratku s edukacije i učenici su je odlično prihvatili. Satima nakon toga, povezivali su gradivo s papira s primjenom u nekim drugim zadacima i mogli su se samostalno ispraviti  ako bi pogriješili kad bih ih podsjetila na igru.
Od aplikacija koje smo koristili najzanimljivija mi je bila Goosechase. Učitelj može kreirati zadatke za učenike koji ih u zadanom vremenu izvršavaju u timovima. Mogu raditi na otvorenom ili u zatvorenom prostoru. Pritom se kreću i traže odgovore koji se kriju oko njih. Nešto poput lova na blago, s time da pomoću ove aplikacije učitelj ima stalni nadzor nad ekipama i odgovorima koje šalju, npr zadatak može biti da u šk. dvorištu pronađu stablo čije ime počinje na b i fotografiraju se pored njega ili da snime kratku scenu kupovanja npr cipela u trgovini ako je to gradivo koje se obrađuje i sl. Kad naprave zadano, jednostavnim klikom na gumb submit odgovor šalju učitelju koji im odmah može dati i povratnu informaciju, dodijeliti bodove ako je dobro ili usmjeriti što da poprave, ako nije dobro napravljeno.


To su tek dvije, od zaista mnoštva korisnih i zanimljivih aktivnosti koje smo naučili provoditi. Većina njih odlično, u duhu našeg projekta, usmjerava učenike na kretanje. Što je veliki plus.
Erasmus + ♥.

Darija Klepec

 

 

 

 


Sportska dvorana

 

Dabar natjecanje 2023.



 


 


 

 

    



Dokumenti za objavu

Pravilnici

Brošure za roditelje

  ŠKOLSKI JELOVNIK

          


VOZNI RED

 

 

 

Priloženi dokumenti:
VOZNI RED (2).docx


Kalendar
« Studeni 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji


Anketa ( 8 pitanja)
Što čitaš u svojem slobodnom vremenu






Koliko dnevno čitaš?






Tko te potiče na čitanje?







Kako biraš ono što čitaš?






S kim razgovaraš o pročitanome?







Zašto čitaš?






Što misliš o knjigama koje čitaš za lektiru?






Koliko ti i tvoja obitelj imate knjiga kod kuće?









preskoči na navigaciju