Učiteljica je koristila The Jigsaw Method. Učenici su na satu Povijesti bili podijeljeni u male grupe od tri učenika. Svaka grupa imala je određenu temu za obraditi.
Nakon obrade, učenik se vraća se svojoj grupi slagalice i pokušava predstaviti dobro organizirano izvješće ostatku grupe.
Kako bi povećali šanse da će svaki zadatak biti točan, učenici se ne vraćaju odmah svojoj grupi slagalice. Umjesto toga, prvo se sastaju s učenicima koji imaju identičan zadatak (jedan iz svake grupe slagalice). Ovo zovemo "stručna" grupa. Posebno je korisna za studente koji bi mogli imati početnih poteškoća u učenju ili organiziranju svog dijela zadaće, jer im omogućuje da čuju i vježbaju s drugim "stručnjacima".
Nakon što svaki izlagač bude spreman, grupe slagalice ponovno se okupljaju u svojoj početnoj postavi i tada svaki učenik svojoj grupi prenosi naučena znanja.
Učenici se na kraju testiraju na temelju onoga što su naučili o zadanoj temi i njihov konačni uspjeh ovisi o svakom pojedinom učeniku iz grupe.
Ovakav način učenja izuzetno je učinkovit, ali što je još važnije, proces slagalice potiče slušanje, angažman i empatiju dajući svakom članu grupe ključnu ulogu u aktivnosti. Članovi grupe moraju raditi zajedno kao tim kako bi postigli zajednički cilj; svaka osoba ovisi o drugima. Nijedan učenik ne može u potpunosti uspjeti ako svi ne rade zajedno kao tim. Ova "suradnja po dizajnu" olakšava interakciju među svim učenicima u razredu, vodeći ih da cijene jedni druge kao učenike koji jednako doprinose njihovom zajedničkom zadatku.