« Srpanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
Problemska nastava na blok satu Biologije
Pod vodstvom profesorice Petrin Horvatić učenici 8. razreda odmah su na prvom satu Biologije prionuli rješavanju problemskih zadataka povezanih sa svakodnevnim životom.
U grupnom radu morali su otkriti koliki se postotak jaja „L“ razreda nalazio u košari s jajima na školskom stolu.
Kako bi to saznali morali su prvo pronaći informacije i proučiti PRAVILNIK O KAKVOĆI JAJA koji su morali pronaći na internetu.
Tim pravilnikom uređuje se kakvoća kokošjih jaja koja se stavljaju na tržište, uređuju se nazivi, definicije, klasiranje jaja i opći uvjete kojima jaja moraju udovoljavati.
Dogovorili su plan rada po fazama. Sve su bilježili, skicirali, mjerili i izračunali.
Na kraju su pripremili izvješće o tome što su otprije znali, što su novo saznali, što su mjerili i izračunali, kakva im je korisnost od toga u životu i primjedbe za drugi put.