« Srpanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
Radovi učenica predloženi za državnu Smotru biosigurnost i biozaštita 2022.
Učenice 6. razreda (Ana Glavendekić, Lorena Budimir, Mirela Smajlović i Petra Zelčić) u sklopu Bio grupe te učenice 8. razreda (Tena Lacić, Sara Balaško, Lara Kožić i Anesa Mustafić) u sklopu Dodatne nastave iz biologije sudjelovale su sa svojim radovima na Međužupanijskoj smotri Biosigurnost - biozaštita održanoj 15. ožujka 2022. Od 16 pristiglih radova u kategoriji 5. i 6. razredi te 19 radova u kategoriji 7. i 8. razredi, radovi naših učenica odabrani su među tri najbolja rada. Ukupno je sedam radova predloženo za sudjelovanje na Državnoj smotri od kojih će biti odabrano najboljih pet radova.
Zadatak koji su učenice dobile bio je provesti istraživanje na jednu od tri zadane teme u kategoriji 5. i 6. razredi te 7. i 8. razredi. Istraživanje je trebalo prikazati na posteru te snimiti videorad. Učenice 6. razreda odabrale su za svoje istraživanje temu Vlastiti dom kao izvor zaraze, a učenice 8. razreda Najzaraznije bolesti na svijetu / Trebamo li se cijepiti protiv HPV-a?.
Na sljedećim poveznicama možete pogledati videoradove:
1) 6.r - Vlastiti dom kao izvor zaraze
2) 8.r - Najzaraznije bolesti na svijetu / Trebamo li se cijepiti protiv HPV-a?
Rezultati Međužupanijske smotre - LINK
Smotra biosigurnost i biozaštita održava se 2. godinu za redom te na njoj mogu sudjelovati sve škole sudionice projekta Biosigurnosti i biozaštite. I naša škola od ove školske godine sudjeluje u provedbi projekta u sklopu Bio grupe i Dodatne nastave iz biologije. Projekt je nastao nakon izbijanja pandemije virusa SARS-CoV-2 jer je uočena važnost promicanja vrijednosti očuvanja ljudskog zdravlja i prevencije zaraznih bolesti.
Neki od glavnih ciljeva projekta su:
· upoznavanje učenika s važnošću stručnoga, znanstvenoga, globalnoga i osobnoga pristupa u sprječavanju širenja zaraznih bolesti;
· upoznavanje s opasnim uzročnicima i njihovim načinom djelovanja;
· usvajanje odgovornoga ponašanja prema vlastitome i tuđem zdravlju u školi, obiteljskome domu, društvu i okolišu; analiziranje potencijalnih opasnosti biougroze i načina prevencije;
· popularizacija znanosti i istraživanja u STEM području kroz učenički istraživački rad;
· razvijanje interesa za znanost i istraživanje.