« Srpanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
Priča o mjernim jedinicama
Projekt je zamišljen kao mali istraživački rad.
Učenici će kroz ovaj projekt upoznati različite dijelove Republike Hrvatske, istraživati povijest mjernih jedinica, te uvidjeti potrebu uvođenja SI sustava. Prepoznati će i razumjeti pojmove koji se spominju na satu.
Svi će rezultati biti prikazani u različitim web 2.0 alatima, a nastati će i mnoštvo nastavnih materijala koje će poslije moći biti korišteni u nastavi fizike, matematike i kemije.
Ovakvim načinom rada učenje postaje zanimljivije, motivirajuće, a razvijati će se i digitalna pismenost.
Voditeljica projekta u OŠ Sesvetska Sopnica: Terezija Baltić, učiteljica matematike i fizike
Aktivnosti u studenome
MJERENJE U PROŠLOSTI
Ljudi su u prošlosti imali puno obradive zemlje i trebalo ju je izmjeriti. Ljudi su koristili svoje korake i štapove kao jedan metar (mjera). Tako su mjerili do dana današnjeg. Mi smo posjetile jedan stariji bračni par u Zagorju.
Elizabeta i Jakov su stariji bračni par koji žive u Zagorju. Oni imaju vrt u koji žele posaditi povrće i zanima ih koliko njihov vrt ima metara, ali oni nemaju moderan pribor te se služe starinskim metodama.Gospođa Elizabeta nam je rekla da im štap služi kao osnovna mjerna jedinica i da se time služe već desetljećima.Za demonstraciju su nam pokazali starinsko mjerenje vrta. A gospodin Jakov nam je spomenuo da on koristi drukčiji način mjerenja. On se služi svojom dužinom koraka .Objasnio nam je da je njegov korak dug oko 50 cm i da se njime služi odmalena.
Za kraj su nam pokazali sistem mjerenja krumpira. Krumpir su izmjerili korakom i polovicom štapa.
Na kraju dana su nam dali sarmu i pire-krumpir.
IZRADILE: N.E.& P. G., OŠ Sesvetska Sopnica,7.B