« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Raspored programa Vikendom u sportske dvorane za školsku godinu 2022./2023.
Vodi ga Katarina Popek, učiteljica TZK-a.
Ponedjeljkom od 14.55 - 15.40 Elemetarna sportska škola (od 1. do 4. razreda za dječake i djevojčice)
od 15.40 - 16.35 Stolni tenis - badminton (od 5. do 8.razreda, dječaci i djevojčice)
Srijedom od 13.10 - 13.55 Elementarna sportska škola (od 1. do 4. razreda za dječake i djevojčice)
od 14.00 - 14.45 Elementarna sportska škola (od 1. do 4. razreda za dječake i djevojčice)
od 14.55 - 15.40 Nogomet/odbojka (od 5. do 8. razreda za dječake i djevojčice)
Subotom od 8.00 - 9.00 Nogomet (od 5. do 8.razreda)
od 9.00 - 10.00 Graničar (od 1. do 4. razreda za dječake i djevojčice)
od 10.00 do 12.00 natjecanja
Gradski ured za obrazovanje, kulturu i sport je zbog poboljšanja standarda učenika osnovnih škola u rujnu 2007. godine započeo s provedbom programa izvannastavnih sportskih aktivnosti pod imenom „VIKENDOM U SPORTSKE DVORANE“. Otvaranjem školskih sportskih dvorana stvoreni su uvjeti za bavljenje sportskom aktivnošću velikom broju učenika, posebice onima koji nisu obuhvaćeni selekcioniranjem u klubovima .
Ovaj neosporno značajan i pedagoški opravdan program ima za cilj stvaranje navike bavljenja nekom sportskom aktivnošću više puta tjedno kroz zdravstveno, socijalno i psihološki usmjerenu aktivnost, a radi podizanja kvalitete života te prevenciju svih oblika neprihvatljivog ponašanja.
U današnje vrijeme mnoge dječje aktivnosti potiču na sedentarni način života – vrijeme provedeno na nastavi, pisanje zadaća i učenje te zabava na računalu. Zbog ubrzanog ritma, pretjeranog sjedenja i stresa narušava se kvaliteta života kroz pojavu oboljenja sustava za kretanje, metabolizma te srčano žilnog sustava.
Razdoblje od 6. do 14. godine života vrijeme je najintenzivnijeg razvoja te je izuzetno važno stvaranje navike i prepoznavanja potrebe za fizičkom aktivnošću čime se u široj perspektivi gradi zdravije društvo. Znanstveno je dokazano da redovito bavljenje nekom tjelesnom aktivnošću dovodi do boljeg raspoloženja, bolje prilagodbe okolini, većeg samopouzdanja, boljih intelektualnih sposobnosti te snalaženja u prostoru i životu općenito. Također, vježbanjem i poboljšanjem kondicije ili u svladavanju novih motoričkih vještina, razvijaju se osjećaji kompetentnosti i osobne vrijednosti.