« Srpanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
Rezultati male ankete
Nakon prvog tjedna nastave, prije potresa, postavila sam malu anketu u Teams aplikaciju i pozvala učenike viših razreda da ju ispune. Ukupan broj učenika koji je ispunio anketu je 112 (malo više od polovice ukupnih).
Čak 60% učenika koji su ispunili anketu su zabrinuti za situaciju vezanu za korona virus. (Bilo bi zanimljivo vidjeti kako se osjećaju sad, kad imamo i potres u igri.) Dobra vijest je da je većina učenika uglavnom zadovoljna virtualnom školom, a još i više ih navodi da uspijevaju pratiti ponuđene nastavne sadržaje, redovito ispunjavaju zadatke te smatraju da se dobro snalaze u virtualnoj učionici. Gotovo svi ispitani učenici smatraju da učitelji zadaju zadatke koje mogu ispuniti bez većih teškoća. Većina učenika navodi također da ih roditelji potiču na rad u virtualnoj učionici. Bez obzira na relativno zadovoljstvo ovom ad hoc školom na daljinu, našim učenicima zapravo nedostaje škola uživo. Tek nešto više od 16% ispitanih učenika navodi da im ne nedostaje.
Ostatak teksta pročitejte pod opširnije.
Analizom njihovih odgovora u čemu vide prednosti, u čemu nedostatke, kao prednosti se ističu vremenska fleksibilnost, mogućnost zaustavljanja i vraćanja sadržaja te ostajanje kod kuće.
„Sama biram vrijeme, mjesto i način učenja/obavljanja zadataka. Komunikacija sa profesorima je olakšana to smatram velikom prednosti.“
„Mogu jesti pod nastavnom, ne moram se spremati za nastavu, mogu u pidžami doći na sat i ponovili smo staro gradivo.“
„Puno manje stresa. Ovim načinom mogu rješavati sve zadatke kada želim, te mi puno manje vremena odlazi na samo praćenje nastave.“
„Prednost vidim u tome da ako ne stignem nešto prepisati mogu ponovno pogledati link predmeta kojeg obrađujem.“
Kao nedostatke, povremene tehničke poteškoće, nedostatak „živog“ učitelja koji bolje objašnjava i vršnjaka.
„To što nam hrvatski baš dobro ne objasne kao profesorica Duplančić.“
„Po meni ti profesori ne objašnjavaju baš najbolje, pa dosta tog gradiva ne razumijem jer sam navikla na svoje profesore.“
„Smatram da je velik nedostatak preopterećenje sustava što nama učenicima otežava otvaranje datoteka i sadržaja, ali i po meni je nedostatak manjak kontakta s ljudima, prijateljima i vršnjacima.“
„To što sustav nekada ne radi i žao mi je što ne vidim više toliko svoje prijatelje.“
Za one koji vole brojke i grafove, donosim link sa podacima ankete.
https://sway.office.com/MLe6JUhA9bG4tUGW?ref=Link
Ponovo vas pozivam i podsjećam da mi se možete obratiti putem maila sa idejama, pitanjima, brigama…
Zdravi bili!
Psihologinja Marija