Projektni tjedan
Autor: Vlatka Valentić, Jadranko Albert, 12. 6. 2019.
Projektnim aktivnostima učenika od 5. do 8. razreda završavamo ovu nastavnu godinu.
Kraj nastavne godine ove će godine učenici od 5. do 8. razreda dočekati uz brojne projektne aktivnosti koje su tematski podijeljene na umjetničke, sportske, prirodoslovne te aktivnosti izrade ručnih radova. Aktivnosti će završiti u petak, zadnjeg nastavnog dana, velikim Grofovim cvjetnim balom u kojem će sudjelovati svi učenici razredne i predmetne nastave.
Ponedjeljak, 10. lipnja 2019.
Dan glagoljice - likovne i glazbene radionice
Radionica ukrašavanja straničnika glagoljskim ili latinčnim slovima kaligrafskom tehnikom.
Radionica ukrašavanja platnenih vrećica tradicionalnim motivima čipke i glagoljskim slovima.
Glazbena radionica - glagoljski napjevi.
Utorak, 11. lipnja 2019.
Sportski dan – natjecanje u nogometu i rukometu
Dvjestotinjak učenika viših razreda natjecalo se u rukometu i nogometu.
Postignuti su sljedeći rezultati:
Rukomet djevojčice 5. i 6. razredi:
- 6. C
- 5. A
- 6. A
Rukomet djevojčice 7. i 8. razredi :
- 8. B
- 8. A
- 8. C
Nogomet dječaci 5. i 6. razredi:
- 6. A
- 5. C
- 6. C
Nogomet dječaci 7. i 8. razredi:
- 8. B
- 8. C
- 7. A
Svim učesnicima čestitamo na sudjelovanju u sportskim natjecanjima kao i na organizaciji sportskoga dana, a najboljima iskrene čestitke!
Srijeda, 12. lipnja 2019.
PRIRODA za 5. razrede
Aktivnosti za učenike su bile:
1. Izrada modela molekula od plastelina
2. Mjerenje temperature
3. Mjerenje kiselosti ili pH vrijednosti
Aktivnost 1. je bila u učionici broj 13. Učenici su donijeli potreban materijal: plastelin (različitih boja), drvene štapiće i plastične slamke za sokove. Učenici su bili podijeljeni u grupe:
I. grupa je izrađivala molekule kisika, dušika, klora i vodika
II. grupa je izrađivala molekule vode i ugljikovog dioksida
Za podsjetnik, učiteljica Mirjana Kepec im je prikazala modele molekula na projektor, a učitelj Razum je poslikao uspjelije modele.
Aktivnost 2. i Aktivnost 3. se odvijala u učionici 20 jer se tu nalaze i termometri i pH metar kao i indikator papirići. Učenici su bili podijeljeni u grupe:
I. grupa je mjerila temperaturu zraka i vode
II. grupa je mjerila i očitavala kiselost ili pH vrijednost različitih uzoraka
Za aktivnost 2. učenici su radili mjerenja temperature zraka (kod prozora i u hodniku) sa običnim alkoholnim termometrom i digitalnim termometrom. Uspoređivali su vrijednosti i naučili pravilno očitavati i izražavati u jedinicama ºC.
Za aktivnost 3. učenici su pripremali uzorke i mjerili kiselost: vode za piće, destilirane vode, vode sa limunskom kiselinom i vode sa sodom bikarbonom.
Mjerenja su radili sa digitalnim pH metrom i sa indikator papirićima. Uspoređivali su vrijednosti i naučiti pravilno očitavati i izražavati kiselost po pH skali.
A za 5. i 6. sat i u učionici 13. i u učionici 20. učenici su igrali igru „Država, grad, biljka, životinja“.
Fotografije sa radionice „Izrada modela molekula od plastelina“:
Učenici šestih razreda su znanstveni dan proveli izmjenjujući se na pet različitih radionica.
U radionici Escape room učenici su rješavajući probleme otključavali virtualne „sobe“ te se natjecali tko će prvi riješiti nagradni zadatak u posljednjoj sobi, dok su u radionici Uradi sat izrađivali zmajeve te izveli pokus Kartezijev ronilac. Proučavali od čega se dobiva papir, te koliko drveta, vode i električne energije je potrebno za papir od drveta u odnosu na papir koji se dobije recikliranjem starog papira na radionici Isplati li se reciklirati papir? Kroz STEM pub kviz učenici su kroz različite STEM kategorije i 30 pitanja ponovili naučeno u ovoj nastavnoj godini. U Kreativnom kutku su izrađivali jednostavne origamije te crtali različite uzorke mandali.
Učenici sedmih razreda su izmijenili 4 radionice.
Izrađivali su zviježđa u tegli, hologram, kuhali plastelin od kojega su slagali molekule i izrađivali kaleidoskop gdje su proučavali svjetlost i njene zakonitosti.
Učenici osmih razreda su izrađivali sapun.
Kako je bilo, pogledajte u fotogaleriji.
Četvrtak, 13. lipnja 2019.
Domaćinstvo
Današnje aktivnosti provodile su se u pet radionica:
- Oslikavanje majica
- Izrada nakita
- Izrada krunica
- Kukičanje
- Šivanje.
Učenici su se okušali u praktičnim poslovima i usvajali vještine potrebne u svakodnevnom životu.
« Kolovoz 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Sandučić povjerenja za učenike.
Ako imaš problem i trebaš se nekome povjeriti javi se pedagoginji i psihologinji naše škole, poruku možeš poslati na adresu sanducic@os-suhopolje.skole.hr
Ukupno: 1691856
Ovaj mjesec: 2533
Ovaj tjedan: 498
Danas: 23