Projektni tjedan na engleskom jeziku
Autor: Vlatka Valentić, 27. 6. 2022.
Cilj ovogodišnjega projekta pod nazivom "Food for Thought“ bio je potaknuti učenike na kritičko razmišljanje i promišljanje o značaju hrane za naš život.
Projektni tjedan na engleskome jeziku
I ove je godine projektni tjedan obilježen radionicama koje su učiteljice engleskoga jezika Maja Kiris Sodar i Antonija Sever u tandemu provodile s učenicima viših razreda.
Cilj ovogodišnjega projekta pod nazivom "Food for Thought“ bio je potaknuti učenike na kritičko razmišljanje i promišljanje o značaju hrane za naš život, razvijati svijest o zdravoj i nezdravoj hrani, zdravim prehrambenim navikama, kao i ukazati na važnost zdravog načina života.
Prirodni sastojci koje dobivamo od biljaka puni su hranjivih vrijednosti i tvari, a kvaliteta hrane znatno utječe na naše tijelo, raspoloženje i rast u mlađoj dobi.
Pravovremenom spoznajom o tome što se nalazi u hrani, proizvodu ili prehrambenom artiklu koji svakodnevno konzumiramo i unosimo u svoje tijelo, lakše je donijeti ispravnu odluku i odabir u svrhu očuvanja zdravlja.
Nadalje, uvidom u kvalitetu hrane osiguravamo pravilnu ishranu i odgovarajuću količinu nutritivnih vrijednosti potrebnih za normalno funkcioniranje našega tijela.
Imajući navedeno na umu, učenicima je "servirana“ raznovrsna hrana kao poticaj za razmišljanje, ili "food for thought“ u doslovnom i prenesenom značenju, a svaki je razred provodio zasebne aktivnosti na zadanu temu…
Tako su učenici 5. a razreda „putovali“ različitim zemljama svijeta i istraživali koja je hrana ondje popularna.
Učenici 5. b razreda su istraživali i učili o zdravoj prehrani, zdravim prehrambenim navikama i zdravim namirnicama koje nam mogu poboljšati kvalitetu života i pomoći brinuti se za naše zdravlje.
Učenici 5. c razreda su osmišljavali svoje recepte koristeći različite namirnice.
Učenici 6. a razreda su istraživali prehrambene navike naših predaka u temi pod nazivom „What did people eat in the past?“
Učenici 6. b razreda proučavali su bonton za stolom u različitim zemljama svijeta.
Učenici 6. c razreda uspoređivali su britansku i hrvatsku kuhinju istražujući koja je hrana popularna i koji su kuhari poznati u svakoj od zemalja.
Učenici 7. a razreda u uvodnim su se aktivnostima radom u skupinama upoznavali s idiomima na engleskome jeziku povezanim s hranom, kroz aktivnosti kartica s riječima i digitalnu igru, nakon čega je uslijedio kratak video o porijeklu pojedine vrste hrane. Uvidjevši kako svaka biljka i prehrambeni artikl ima zanimljivu priču, krenuli su u istraživanje porijekla sladoleda, hamburgera, graha, kukuruza, čokolade i dr. te njihove pojave na europskom tlu.
Informacije koje su doznali suradničkim učenjem (porijeklo hrane i važnost u povijesti, gdje se u svijetu uzgaja te kako priprema i jede) zapisali su u obliku bloga korištenjem digitalne tehnologije te istome nadjenuli i prikladan, a neobičan naziv.
Učenici 7. b razreda povezivali su poznate izreke i citate o zdravoj hrani i zdravlju u logičku cjelinu te su, nakon slušanja priče o nastanku "sendviča“, istraživali i uspoređivali udio zdravih i nezdravih tvari (ugljikohidrata, bjelančevina, masti, kalorija…) u pojedinim artiklima brze hrane poznatih restorana.
Postojeći artikl brze hrane tada su osmislili sa zdravijim namirnicama te manjim udjelom kalorija.
Učenici 7. c razreda razvrstavali su hranu pod odgovarajuće kategorije te izradili grupni digitalni plakat zdrave i nezdrave hrane.
Osmaši su proširili istraživački rad te saznali koja je tradicionalna hrana zemalja izvan engleskoga govornog područja, a zatim natrag "doputovali" u Lijepu našu te grupnim istraživanjem o tradicionalnoj hrani, piću, desertima, receptima i poznatim restoranima Istre i Dalmacije, Zagorja i Like te Slavonije izradili razredni vodič za turiste s interaktivnom kartom – „Tourist Guide Cook Book“.
Neke uratke možete pogledati klikom na poveznice…
« Kolovoz 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Sandučić povjerenja za učenike.
Ako imaš problem i trebaš se nekome povjeriti javi se pedagoginji i psihologinji naše škole, poruku možeš poslati na adresu sanducic@os-suhopolje.skole.hr
Ukupno: 1691856
Ovaj mjesec: 2533
Ovaj tjedan: 498
Danas: 23