"Pitaj? Ne skitaj!" je online savjetovalište NZZJZ-a gdje učenici mogu postavljati pitanja na koja će im odgovor dati stručnjaci za mentalno zdravlje.
« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Učenici 4. c, 6. b, 6. c i 6. d 8. studenoga posjetit će Gradsko kazalište mladih i gledati predstavu "Priče iz davnine" s početkom u 11.00 h. Trajanje predstave je 50 min. Po završetku predstave učenici se vraćaju kućama.
O predstavi
Nakon više od sto godina od objavljivanja, sa sigurnošću možemo reći da su Priče iz davnine zbirka bajki koja zbližava sve generacije čitatelja.
U svojim svevremenskim pričama, Ivana Brlić Mažuranić stvorila je, ljepotom izraza i melodičnošću jezika, prostor u kojem svako dijete pronalazi ideale koje će nositi kroz život. Vremena su se promijenila, ali vrijednosti nisu. I danas se treba podsjetiti kako tražiti istinu, ili pak kako opet gledati na svijet dječjim očima. Hrvatski Andersen, kako je mnogi nazivaju, svojim je svijetom bajki, raznolikim i šarenim, ispričala najljepše priče hrvatske literature. Šuma Striborova i Sunce djever i Neva Nevićica jasan su pokazatelj kako sustav vrijednosti, ocrtan u mašti, pun fatastike i dinamike, svoje tragove ostavlja i u stvarnosti.
Riječ redatelja
Ulazeći u svijet slavenske mitologije i narodne bajke, Ivana Brlić Mažuranić, idejno i stilski, u svojim pričama naglašava težnju za modernim, a opet njeguje senzibilnost, osjećaj za nijanse i čovjekov unutrašnji život. Iz današnje perspektive, postavlja se pitanje kako projicirati želju za modernim, suvremenim, nečim što je, mada u svoje vrijeme progresivno, arhaično i time udaljeno od novih naraštaja odgojenih u duhu senzacionalizma? Kako arhaično odjenuti u moderno, a pritom ga ne uvrijediti?
U igri figurativnog i apstraktnog željeli smo ostaviti gledatelju dovoljno prostora za asocijacije, svađom chiara i scura, svjetla i sjene, djelovati inspirativno i dopustiti osobnoj kreaciji da se okuraži, a dijalogom staccata i legata održati dinamiku koja je danas nužan faktor svake scenske forme namijenjene djeci.