"Pitaj? Ne skitaj!" je online savjetovalište NZZJZ-a gdje učenici mogu postavljati pitanja na koja će im odgovor dati stručnjaci za mentalno zdravlje.
« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Ove smo godine prvi put obilježili Geonight, Međunarodnu noć geografije. Riječ je o međunarodnoj manifestaciji koja podrazumijeva istovremenu organizaciju različitih događaja širom svijeta s ciljem promicanja geografskih koncepcija, istraživanja te geografije općenito. Budući da je engleski globalni jezik, a geografija (kao prirodna i društvena znanost) daleko nadilazi proučavanje mjesta, postoji snažna korelacija između ova dva nastavna predmeta. Stoga su naši učenici sudjelovali u izradi i prezentaciji ovog projekta i na engleskom jeziku.
Sudjelovalo je ukupno 15 učenika od 6. do 8.razreda u sklopu dodatne nastave iz navedenih nastavnih predmeta: Geografije i Engleskog jezika. Uloga učenika bila je prezentirati radove svojim vršnjacima, učenicima drugih razreda i školskoj zajednici te svojim primjerom, pokazati primjenu teorije u praksu.
GEOGRAFIJA
Na dodatnoj nastavi Geografije, učenici su istraživali sve o porijeklu čaja i kave te na zabavan način svoja saznanja prikazali pomoću PowerPoint prezentacije. Istražili su koliko se godišnje u svijetu proizvede kave i čaja te koji su najveći proizvođači ovih popularnih napitaka. Prilikom izlaganja, na geografskoj karti su naizmjenično pokazali najveće proizvođače i objasnili zašto je najveća proizvodnja moguća upravo u tim državama. U svom su istraživanju otkrili da su Skandinavci najveći kavoljupci na svijetu. Glavni ciljevi aktivnosti su promocija Geografije i njezine važnosti u svakodnevnom životu te poticanje učenika na primjenu stečenih znanja kroz nastavu Engleskog jezika i Geografije u specifičnim situacijama čime se poboljšavaju vještine cjeloživotnog učenja. Ujedno se ističe važnost timskog rada i aktivnog sudjelovanja učenika škole u stvaranju ugodnije atmosfere za učenje, druženje i kreativno stvaranje. Učenici koji su sudjelovali u izradi i izlaganju PowerPoint prezentacije, te izradi plakata za GeoNight su učenici Noa Gogić, Roko Matić i Arien Vuković (6.a). Ostali učenici koji su sudjelovali u izlaganju i istraživanju su Marko Radnić i Marco Vugrin (6.b), Mijo Burov, Luka Buzov Matuzović, Iva Gujić, Gita Kovačević i Damjan Popić (7.d).
Na kraju manifestacije, učenici su pripremili kavu i (engleski) čaj te ih propisno poslužili sudionicima događaja. Degustacijom, svi su mogli uživati u plodovima svog rada - doslovno! GeoNight završio je kvizom, a najuspješniji su nagrađeni kolačima.
Voditeljice aktivnosti:
Nina Žurić Grubišić, prof. geografije
Ivana Polić, prof. engleskog jezika
Life is like a cup of tea…
It's all in how you make it!