"Pitaj? Ne skitaj!" je online savjetovalište NZZJZ-a gdje učenici mogu postavljati pitanja na koja će im odgovor dati stručnjaci za mentalno zdravlje.
« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Na Prirodi 6, učenici su dobili zadatak izraditi 3D model ekosustava koristeći usvojene ishode zadane teme. Na temelju organizacijskih razina - jedinka, populacija, životna zajednica, ekosustav i biosfera, učenici su predstavili svoje radove na vrlo kreativan način koristeći različite materijale, s naglaskom na eko karakter: recikliranje kutija, starih tkanina, vune, papira…Ideje su bile različite kao i vrste ekosustava: more, šuma, pustinja, sjeverni pol, džungla i livada. Kroz izrađene ekosustave učenici su uočili hranidbene odnose (kruženje tvari) i protok energije putem kojih su povezana sva živa bića na istom staništu. Važnost održavanja prirodne ravnoteže bila je od najvažnijeg značaja.
Radove pogledajte OVDJE.
Pripremila: Žana Milat, uč. mentor