preskoči na sadržaj

Osnovna škola Vjekoslav Parać Solin

Login

Ispis potvrda
Pitaj? Ne skitaj!


"Pitaj? Ne skitaj!" je online savjetovalište NZZJZ-a gdje učenici mogu postavljati pitanja na koja će im odgovor dati stručnjaci za mentalno zdravlje. 

Sigurna mreža - Kviz

Online nastava

Arhiva - online nastava

eTwinning

EU - Kutak za učenje

 

Hrabri telefon

Sponzori i donatori

Školski projekti

Čuvari baštine

Tiramoli malih Solinjana

SHE projekt

Salonapolis

COVID-19

Istražili smo...

Pitaj ravnatelja

Za roditelje

Brošura

Priloženi dokumenti:
Vatrogasci-edukativna brosura.pdf

Kalendar
« Rujan 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 1 2 3 4 5 6
Prikazani događaji

Brojač posjeta
Ispis statistike od 29. 10. 2012.

Ukupno: 450061
Ovaj mjesec: 7296
Ovaj tjedan: 1033
Danas: 90
Vijesti i obavijesti - školska godina 2024./2025.
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Natjecanje u financijskoj pismenosti 2024.
Autor: Nada Topić, 5. 3. 2024.

U organizaciji Štedopisa, Instituta za financijsko obrazovanje, 29. veljače 2024. održano je natjecanje u financijskoj pismenosti učenika viših razreda. Našu školu su predstavljale dvije ekipe učenika 6. b (Š. Buzov, E. Ribičić, K. Kapitanović ) i 6. c razreda (M. Kljaković Gašpić, M. Ivčević i F. Škarić) pod vodstvom svojih mentorica (6.b - Irena Smoljo, prof. matematike; 6.c - Ivana Polić, prof. engleskog jezika).
Financijska pismenost je kombinacija znanja, vještina i stavova potrebnih za donošenje ispravnih financijskih odluka. To jako dobro znaju učenici 6. b i 6. c razreda naše škole koji su ekipno sudjelovali na natjecanju iz financijske pismenosti tinejdžera u RH u vidu online kviza znanja ,,Novac i ja''. Natjecanju je pristupilo ukupno 816 ekipa (2 448 učenika) iz cijele Hrvatske.
Jedan od glavnih ciljeva projekta je unaprijediti razinu financijske pismenosti mladih čime se stječe i razvija važna vještina za život. Djeca trebaju naučiti odgovorno upravljati svojim novcem kako bi kao odrasli mogli donositi ispravne financijske odluke. Kao što se financijski cilj ostvaruje dobrim planiranjem svoje potrošnje odnosno vođenjem osobnog proračuna, tako se i financijska pismenost treba početi razvijati već u osnovnoj školi što su naši vrijedni učenici pokazali te se pritom i dobro zabavili.

Ivana Polić, prof. engl. jezika






[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju