"Pitaj? Ne skitaj!" je online savjetovalište NZZJZ-a gdje učenici mogu postavljati pitanja na koja će im odgovor dati stručnjaci za mentalno zdravlje.
« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Učenici 2. a i 2. b razreda posjetili su Split. Obišli su i razgledali trajektnu luku, želježnički i autobusni kolodvor.
Najveći dio vremena proveli su u šetnji i istraživanju Dioklecijanovih podruma.
U muzeju su sudjelovali u edukativnoj i zanimljivoj radionici "Istražujemo carske podrume".
Bilo je lijepo,veselo i nadasve poučno.
Učenici su podijeljeni u dvije skupine sudjelovali u edukativnoj radionici "Istražujemo carske podrume". Uz stručno vodstvo muzejske djelatnice prošetali su se i upoznali Dioklecijanove podrume. Saznali su sve što je značajno o nastanku palače i grada Splita.
Svaki učenik dobio je listić sa znakovima i objašnjenjima grčkog alfabeta. Učenici su istraživali i pronalazili tajne znakove carskih graditelja.
Svaki razred je sa svojom učiteljicom razgledao trajektnu luku, željeznički kolodvor i autobusni kolodvor. Upoznali su djelatnikekoji su učenicima objasnili svoj posao i rad svojih kolega. Učenici su postavljali brojna pitanja i na taj način proširili su svoja znanja koja su stekli u školi.