"Pitaj? Ne skitaj!" je online savjetovalište NZZJZ-a gdje učenici mogu postavljati pitanja na koja će im odgovor dati stručnjaci za mentalno zdravlje.
« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
U školskoj knjižnici 23. travnja na Svjetski dan knjige i autorskih prava organizirali smo prigodne aktivnosti za učenike trećih i četvrtih razreda naše škole: nagradni kviz, pričaonicu, projekciju animiranog filma i likovnu radionicu. Program su osmislile učenice 6. b razreda: Sara, Marija i Gorana. Kako nam je bilo, pogledajte u nastavku.
U glazbenom dijelu programa, nastupila je učenica Silvija Vukšić (flauta)
U igri asocijacije učenici su odgonetavali prvo rješenja stupaca, a zatim i konačno rješenje. Pojam koji smo tražili bio, je što drugo nego KNJIGA!
Traženi pojam odgonetnula je Paula Mustapić iz 4. a razreda koja je za nagradu dobila slikovnicu W. Joycea: "Fantastične leteće knjige g. Morrisa Lessmorea"
Kroz kratak razgovor učenici su iznijeli svoja mišljenja o tome zašto je važno čitati, a zatim su pogledali i promidžbeni video Noći knjige u kojem o važnosti čitanja govore poznate osobe: Vedran Mlikota, Davor Gobac...
Uslijedilo je čitanje priče W. Joycea: "Fantastične leteće knjige g. Morrisa Lessmorea" i razgovor o pročitanom...
... a zatim projekcija istoimenog animiranog filma.
Za kraj učenici su imali zadatak nacrtati kako zamišljaju izgled i funkciju knjige u budućnosti.
Svaki učenik je pokazao ostalim svoj crtež i objasnio kako njegova knjiga "radi". Marko Delić je zamislio knjigu kao raketu koju bi lansirao u svemir i poslao astronautima jer u svemiru nema wi-fi mreže, pa da imaju što raditi: ČITATI KNJIGU!
Neki su pokušali licem prenijeti atmosferu izabrane knjige...
Neke zanima ekonomija :-)
Neki jednostavno vole čitati
i zaljubljeni su u knjige!
Knjiga s krilima!
Organizatorice programa na zasluženom predahu.
Kako učenici zamišljaju knjigu u budućnosti, pogledajte OVDJE.