MŠ Kašina
UJUTRO |
POPODNE |
|
1. |
7.45 - 8.30 |
13.45 - 14.30 |
2. |
8.35 - 9.20 |
14.40 - 15.25 |
3. |
9.30 - 10.15 |
15.35 - 16.20 |
4. |
10.25 - 11.10 |
16.25 - 17.10 |
5. |
11.15 - 12.00 |
17.15 - 18.00 |
6. |
12.05 - 12.50 |
18.05 - 18.50 |
7. |
12.55 - 13.40 |
PŠ Vugrovec, Prekvršje, Planina
VUGROVEC |
PREKVRŠJE PLANINA |
|
1. |
7.45 - 8.30 |
7.45 - 8.30 |
2. |
8.40 - 9.25 |
8.35 - 9.20 |
3. |
9.35 - 10.20 |
9.35 - 10.20 |
4. |
10.30 - 11.15 |
10.25 - 11.10 |
5. |
11.20 - 12.05 |
11.15 - 12.00 |
6. |
12.10 - 12.55 |
|
7. | 13.00 - 13.45 |
|
Ova aplikacija namijenjena je svima Vama, ali je posebno prilagođena djeci i omogućuje prijavljivanje sadržaja na internetu za koji sumnjate da je nezakonit i odnosi se na različite oblike iskorištavanja ili zlostavljanja djece
NOSITELJI PROJEKTA:
Razred: 7.d, PŠ Vugrovec
LUTKE:
pripovjedač (Karla Kašić)
mama ( Dorotea Budek)
tata (Ivan Lovasić)
Darko (Karlo Bastalec)
Sunce (Marija Meglaj)
Mjesec (Petra Budek)
Oblak (Žarka Antić)
Zvjezdica 1. (Nikolina Perak)
Zvjezdica 2. (Mateja Matuš)
Zvjezdica 3. ( Lucija Zovko)
Djed Božićnjak (Antonio Pekčec)
Učiteljice:
Verica Jadanec (likovna kultura)
Ivana Gluhačić (hrvatski jezik)
CILJEVI I NAMJENA PROJEKTA:
· Poticanje i razvijanje kulture javnog nastupanja i komuniciranja
· pripremiti lutkarsku predstavu za školsku priredbu
· istraživanje medija lutke
· poticanje kreativnog izražavanja i razvoja ličnosti
· njegovanje kreativnog procesa, poticanje ispreplitanja i izmjenjivanja iskustava i ideja
· razvijati ljubav prema kazalištu kao kulturnoj ustanovi, poticati učenike na gledanje i slušanje kazališnih i kino predstava; razvijati kulturu promatranja i slušanja
· razvoj spretnosti, koordinacije pokreta, koncentracije
· kvalitetno povezati raznorodne medije te nas taj način osuvremeniti komunikaciju djece
· omogućiti primjenu suvremenih nastavnih aktivnosti
· doživjeti lutkarsku predstavu
· Upoznati način stvaranja lutkarske predstave,izvođenje lutkarske predstave
· Razvijanje sposobnosti izražajnog govorenja
REALIZACIJA:
· studeni i prosinac 2009.
· Dramatizacija književnog teksta (Mario Gavran, Božićna priča), izrada lutaka i scenografije sa prof. likovne kulture
· Učionički tip rada s učenicima – individualni i skupni rad
· odabir glazbene podloge za igrokaz
· Razgovor, dramatizacija slušanje,crtanje,praćenje predstava.
OČEKIVANI REZULTATI:
· Radost i veselje u zajedničkom stvaranju i druženje.
· savladavanje lutkarsko-scenskog izražavanja
· jačanje samopouzdanja učenika, povezivanje učenika kroz timski rad
· više sigurnosti i samopouzdanja u nastupu, bogatiji rječnik i pismeno izražavanje
POTREBNI RESURSI:
· mašta
· Časopisi, lutke, pribor za izradu lutaka,autobus ,zbirke igrokaza
· priručni raznovrsni materijali koje možemo pribaviti (škola, dom)