MŠ Kašina
UJUTRO |
POPODNE |
|
1. |
7.45 - 8.30 |
13.45 - 14.30 |
2. |
8.35 - 9.20 |
14.40 - 15.25 |
3. |
9.30 - 10.15 |
15.35 - 16.20 |
4. |
10.25 - 11.10 |
16.25 - 17.10 |
5. |
11.15 - 12.00 |
17.15 - 18.00 |
6. |
12.05 - 12.50 |
18.05 - 18.50 |
7. |
12.55 - 13.40 |
PŠ Vugrovec, Prekvršje, Planina
VUGROVEC |
PREKVRŠJE PLANINA |
|
1. |
7.45 - 8.30 |
7.45 - 8.30 |
2. |
8.40 - 9.25 |
8.35 - 9.20 |
3. |
9.35 - 10.20 |
9.35 - 10.20 |
4. |
10.30 - 11.15 |
10.25 - 11.10 |
5. |
11.20 - 12.05 |
11.15 - 12.00 |
6. |
12.10 - 12.55 |
|
7. | 13.00 - 13.45 |
|
Ova aplikacija namijenjena je svima Vama, ali je posebno prilagođena djeci i omogućuje prijavljivanje sadržaja na internetu za koji sumnjate da je nezakonit i odnosi se na različite oblike iskorištavanja ili zlostavljanja djece
6. kongres nastavnika matematike RH
Od 1. do 3. srpnja 2014. godine održan je 6. kongres nastavnika matematikeRepublike Hrvatske. Organizator je bilo Hrvatsko matematičko društvo u suradnji s Agencijom za odgoj i obrazovanje, a pod pokroviteljstvom Ministarstva znanosti, obrazovanja i sporta RH. Kongres je održan u Zagrebu, u prostorima Prirodoslovno-matematičkog fakulteta, a sudjelovalo je blizu 800 učitelja razredne nastave, učitelja matematike u osnovnim i nastavnika matematike u srednjim školama, kao i sveučilišnih nastavnika.
Glavna tema Šestog kongresa bila je Suvremeni pristup učenju i poučavanju matematike.
Učiteljice razredne nastave Snježana Prusec-Kovačić i Ksenija Kovačić sudjelovale na 6.kongresu matematičara u Zagrebu.
Na Kongresu je bio zapažen njihov PRIKAZ POSTERA na temu
Matematika u prirodoslovlju drugog razreda.
PRIKAZ POSTERA
NASLOV: MATEMATIKA U PRIRODOSLOVLJU DRUGIH RAZREDA OŠ
IME I PREZIME AUTORA: KSENIJA KOVAČIĆ i SNJEŽANA PRUSEC-KOVAČIĆ
ŠKOLA: OŠ VUGROVEC-KAŠINA, KAŠINA
KLJUČNE RIJEČI: zbrajanje, oduzimanje, množenje i dijeljenje, prirodoslovlje
SAŽETAK:
Matematika i prirodoslovlje su znanosti, ali i dijelovi naših života koji ne bi postojali bez istraživanja i mjerenja. U prvom i drugom razredu osnovne škole potrebno je s posebnom osjetljivošću paziti na procese učenja i poučavanja, a obrazovna postignuća učenika trebaju biti prilagođena spoznajnim i doživljajnim sposobnostima učenika te dobi. Nastavu matematike treba što više povezivati s realnim svijetom i životom te pravim problemima.
Stoga smo mi obradbu množenja i dijeljenja započeli otkrivanjem zadataka s množenjem u dječjem okruženju tj. povezali s nastavom prirode i društva. Zbrajali smo, oduzimali, množili i dijelili kroz teme prirode i društva u drugom razredu: obitelj, dom, zaštitu i čuvanje okoliša, promet, sat, dijete i prehranu. Povezivali smo sadržaje matematike s učeničkim iskustvom i prirodom, te uz pomoć stvarnog materijala prikazali i objasnili množenje i dijeljenje brojem. Pritom smo koristili suvremene nastavne metode i oblike rada.
LITERATURA:
1. Nacionalni okvirni kurikulum za predškolski odgoj i obrazovanje te opće obvezno i srednjoškolsko obrazovanje
2. S. Ćorić, S. Bakarić Palička: Eureka 2, udžbenik prirode i društva za 2. razred osnovne škole, Školska knjiga, Zagreb, 2011.
3. J. Markovac: Matematika 2, udžbenik za drugi razred osnovne škole, Alfa, Zagreb, 2012.
4. I. De Zan: Metodika nastave prirode i društva, Školska knjiga, Zagreb, 2000.