MŠ Kašina
UJUTRO |
POPODNE |
|
1. |
7.45 - 8.30 |
13.45 - 14.30 |
2. |
8.35 - 9.20 |
14.40 - 15.25 |
3. |
9.30 - 10.15 |
15.35 - 16.20 |
4. |
10.25 - 11.10 |
16.25 - 17.10 |
5. |
11.15 - 12.00 |
17.15 - 18.00 |
6. |
12.05 - 12.50 |
18.05 - 18.50 |
7. |
12.55 - 13.40 |
PŠ Vugrovec, Prekvršje, Planina
VUGROVEC |
PREKVRŠJE PLANINA |
|
1. |
7.45 - 8.30 |
7.45 - 8.30 |
2. |
8.40 - 9.25 |
8.35 - 9.20 |
3. |
9.35 - 10.20 |
9.35 - 10.20 |
4. |
10.30 - 11.15 |
10.25 - 11.10 |
5. |
11.20 - 12.05 |
11.15 - 12.00 |
6. |
12.10 - 12.55 |
|
7. | 13.00 - 13.45 |
|
Ova aplikacija namijenjena je svima Vama, ali je posebno prilagođena djeci i omogućuje prijavljivanje sadržaja na internetu za koji sumnjate da je nezakonit i odnosi se na različite oblike iskorištavanja ili zlostavljanja djece
25. veljače 2015. u 3. c razredu obilježili smo Dan ružičastih majica provođenjem različitih aktivnosti. Toga dana svi smo trebali doći odjeveni u ružičaste majice ili imati neki ružičasti predmet. Mama S. Čvek isprintala je plakat Centra za edukaciju i prevenciju nasilja kojeg smo nekoliko dana imali u razredu. Povodom obilježavanja Dana ružičastih majica uz razgovor o vršnjačkom nasilju u razredu smo odigrali i nekoliko scena iz netom pročitane lektire Vlak u snijegu.
Dan ružičastih majica program je prevencije vršnjačkoga nasilja, a obilježava se zadnje srijede u mjesecu veljači. Događaj je u Hrvatskoj pokrenuo Centar za edukaciju i prevenciju, a ove se godine obilježava drugi put.
Na Dan ružičastih majica provode se različite aktivnosti u kojima sudjeluju sve odgojno-obrazovne ustanove i svi oni koji žele podržati borbu protiv nasilja među vršnjacima. Sudionici nose bilo koji odjevni predmet ružičaste boje te kreiraju poruke koje govore o borbi protiv nasilja. Inicijativa je nastala u znak protesta na incident nasilja koji se dogodio u jednoj školi u Kanadi.
O nasilju među djecom govorimo kad jedno dijete ili više djece uzastopno i namjerno uznemiruje, napada ili ozljeđuje drugo dijete koje se ne može obraniti. Nasilje među djecom može biti izravno i neizravno. Izravno nasilništvo uključuje ruganje, ponižavanje, vrijeđanje, kritiziranje, naređivanje i zahtijevanje podređenosti, naguravanje, udaranje i čupanje. Neizravno je teže uočljivo, primjerice namjerno isključivanje djeteta iz grupnih igara, ogovaranje djeteta itd.
Na razvoj nasilničkoga ponašanja utječu neke osobine obitelji i djeteta, kao i osobine škola koje mogu poticati ili sprečavati pojavu nasilja. Školsko okruženje snažno utječe na pojavu nasilnoga ponašanja. Zato je važno da učitelji, nastavnici i stručni suradnici na vrijeme reagiraju i da imaju nadzor nad igralištima i hodnicima škole. Međusobna suradnja škole i obitelji utječe na sprečavanje nasilja. U školama se također provode radionice socijalnih vještina, samopouzdanja, kvalitetne komunikacije, rješavanje konflikta i problema. I roditelji mogu pridonijeti sprečavanju nasilja tako da što više razgovaraju sa svojim djetetom i na vrijeme reagiraju u slučaju nekog oblika nasilja kako bi se spriječile dugoročne posljedice takvog ponašanja. Važno je naglasiti da, ako se nasilničko ponašanje na vrijeme ne zaustavi, nasilnici također mogu imati dugoročne posljedice takvog ponašanja.
Snježana Prusec-Kovačić, mag.prim.educ.
Foto-galerija: http://os-vugrovec-kasina.skole.hr/fotogalerija?show=album&id=75