MŠ Kašina
UJUTRO |
POPODNE |
|
1. |
7.45 - 8.30 |
13.45 - 14.30 |
2. |
8.35 - 9.20 |
14.40 - 15.25 |
3. |
9.30 - 10.15 |
15.35 - 16.20 |
4. |
10.25 - 11.10 |
16.25 - 17.10 |
5. |
11.15 - 12.00 |
17.15 - 18.00 |
6. |
12.05 - 12.50 |
18.05 - 18.50 |
7. |
12.55 - 13.40 |
PŠ Vugrovec, Prekvršje, Planina
VUGROVEC |
PREKVRŠJE PLANINA |
|
1. |
7.45 - 8.30 |
7.45 - 8.30 |
2. |
8.40 - 9.25 |
8.35 - 9.20 |
3. |
9.35 - 10.20 |
9.35 - 10.20 |
4. |
10.30 - 11.15 |
10.25 - 11.10 |
5. |
11.20 - 12.05 |
11.15 - 12.00 |
6. |
12.10 - 12.55 |
|
7. | 13.00 - 13.45 |
|
Ova aplikacija namijenjena je svima Vama, ali je posebno prilagođena djeci i omogućuje prijavljivanje sadržaja na internetu za koji sumnjate da je nezakonit i odnosi se na različite oblike iskorištavanja ili zlostavljanja djece
Zadnji dan nastave završili smo i ovogodišnje sudjelovanje u projektu „Čitamo mi, u obitelji svi“. U njega se uključilo više od 30 učenika 3. a, b i c razreda te članovi njihovih obitelji, a sredstva za provedbu većinom su prikupljena akcijama u sklopu projekta „Ekoknjižnica“.
Već tri godine učenici 3. razreda naše škole sudjeluju u projektu Hrvatske mreže školskih knjižničara „Čitamo mi, u obitelji svi“. Sudjelovanje je dobrovoljno, a svi koji se uključe, posuđuju ruksak s knjigama koje tijekom pet dana čitaju sa članovima svoje obitelji.
Ove se godine u projekt uključilo više od 30 učenika 3. a, b i c razreda te članovi njihovih obitelji
Kod učenika 3. razreda opada zanimanje za čitanje, a čitanje je temelj učenja. Najbolji su čitači učenici iz obitelji u kojima se mnogo čita i u kojima knjige predstavljaju vrijednost. Istraživanja su dokazala da učenici ostvaruju prosječnu razinu pismenosti svojih roditelja, a također stječu i slične čitateljske navike. Ako roditelji zajedno s učiteljima prenose poruku da je čitanje važno, zanimljivo, da stvara zabavu i užitak, djeca postaju svjesna da se čitanjem može dobiti mnogo korisnoga u životu. I to je temeljna poruka ovog projekta o kojem više možete pročitati ovdje.