MŠ Kašina
UJUTRO |
POPODNE |
|
1. |
7.45 - 8.30 |
13.45 - 14.30 |
2. |
8.35 - 9.20 |
14.40 - 15.25 |
3. |
9.30 - 10.15 |
15.35 - 16.20 |
4. |
10.25 - 11.10 |
16.25 - 17.10 |
5. |
11.15 - 12.00 |
17.15 - 18.00 |
6. |
12.05 - 12.50 |
18.05 - 18.50 |
7. |
12.55 - 13.40 |
PŠ Vugrovec, Prekvršje, Planina
VUGROVEC |
PREKVRŠJE PLANINA |
|
1. |
7.45 - 8.30 |
7.45 - 8.30 |
2. |
8.40 - 9.25 |
8.35 - 9.20 |
3. |
9.35 - 10.20 |
9.35 - 10.20 |
4. |
10.30 - 11.15 |
10.25 - 11.10 |
5. |
11.20 - 12.05 |
11.15 - 12.00 |
6. |
12.10 - 12.55 |
|
7. | 13.00 - 13.45 |
|
Ova aplikacija namijenjena je svima Vama, ali je posebno prilagođena djeci i omogućuje prijavljivanje sadržaja na internetu za koji sumnjate da je nezakonit i odnosi se na različite oblike iskorištavanja ili zlostavljanja djece
Projekt Noć knjige se razvija od 2012. godine da bi se uvijek iznova potaknulo najmlađe, ali i odrasle, na uživanje u čitanju.
Čitanje je slavljenje čarolije stvaranja i to se ne smije smetnuti s uma bez obzira na to što nam se čini da katkada nemamo vremena za druženje s našom prijateljicom – knjigom.
Ove je godine obilježavanje Noći knjige bilo 23. travnja te je naša škola bila dio projekta. Okupile/i smo se u školskoj knjižnici u Kašini gdje smo na samome početku porazgovarali/e o čitanju te važnosti čitanja. Učenice su petoga razreda čitale pjesme iz zbirke Silvije Šesto „Tinuninu“, a učenica je sedmoga razreda čitala ulomke iz romana Maje Brajko-Livaković „Nemoj reći nikome“.
Nakon što su učenice pročitale pjesme i ulomke, okupljeni/e su mogli/e čuti zanimljive preporuke učenica i učenika. Čuli/e smo ponešto o japanskom stripu mangi koji se svojim temama bitno razlikuje od stripova koji se čitaju za lektiru ili na satu. Osim toga, nasmijali/e smo se na avanture bakice iz romana „Banditska bakica“ Davida Walliamsa, a pozorno smo slušali/e o hrabrim ženama koje povijest ne smije zaboraviti, a njihove su zasluge slavljene u „Pričama za laku noć za male buntovnice“.
Na samome smo kraju ispunili/e anketu Zašto (ne) volim čitati, a rezultati će ankete biti objavljeni na panou u školskoj knjižnici. Budući da volimo čitati i pazimo na knjige, izradili/e smo straničnike pomoću kojih je označavanje stranice na kojoj smo stali/e bezbolno i za nas i za knjigu.