preskoči na sadržaj

Osnovna škola Vugrovec - Kašina

Login
Kontakti

Ivana Mažuranića 43

10362 Kašina

Tel.: 01/2055 - 035

E-mail: ured@os-vugrovec-kasina.skole.hr

Raspored zvona

MŠ Kašina

 

UJUTRO

POPODNE

1.

7.45 - 8.30

13.45 - 14.30

2.

8.35 - 9.20

14.40 - 15.25

3.

9.30 - 10.15

15.35 - 16.20

4.

10.25 - 11.10

16.25 - 17.10

5.

11.15 - 12.00

17.15 - 18.00

6.

12.05 - 12.50

18.05 - 18.50

7.

12.55 - 13.40

 

PŠ Vugrovec, Prekvršje, Planina

 

VUGROVEC

PREKVRŠJE

PLANINA

1.

7.45 - 8.30

7.45 - 8.30

2.

8.40 - 9.25

8.35 - 9.20

3.

9.35 - 10.20

9.35 - 10.20

4.

10.30 - 11.15

10.25 - 11.10

5.

11.20 - 12.05

11.15 - 12.00

6.

12.10 - 12.55

 
7. 13.00 - 13.45

 

Školski list Zmajček

 

Školski projekti

eTwinning škola

Eko škola

e-Škola

e-Dnevnik

Pratite nas...

Dabar

Brojač posjeta
Ispis statistike od 17. 11. 2009.

Ukupno: 619312
Ovaj mjesec: 3885
Ovaj tjedan: 303
Danas: 97
Tražilica
Virtualna škola

Obrazovanje

Sigurno na internetu

Red Button

Ova aplikacija namijenjena je svima Vama, ali je posebno prilagođena djeci i omogućuje prijavljivanje sadržaja na internetu za koji sumnjate da je nezakonit i odnosi se na različite oblike iskorištavanja ili zlostavljanja djece.

Stručni skupovi

Ostalo

Čitamo mi, u obitelji svi

                                                      

 

 

ČITAMO MI,

U OBITELJI SVI

 

 

Zadnjih nekoliko godina školske se knjižnice u sve slabije financiraju iz državnog proračuna pa velik dio njih nema nikakve redovite izvore financiranja na temelju kojih bi se mogla voditi nabavna politika u skladu s potrebama korisnika i nastave. Ako se i dobiju sredstva, traži se da se kupuju samo lektirni naslovi, a funkcija školske knjižnice nije samo posuđivati lektire, već i ponuditi literaturu za sve nastavne predmete, ali i literaturu za čitanje u slobodno vrijeme.

Zato je Hrvatska mreža školskih knjižničara pokrenula projekt „Čitamo mi, u obitelji svi“. Radi se o nacionalnom projektu poticanja čitanja kod učenika 3. razreda osnovnih škola u Republici Hrvatskoj u krugu obitelji. Voditeljica na nacionalnoj razini je prof. Dejana Kurtović, knjižničarka u IV. OŠ Bjelovar.

U našoj školi projekt se provodi tri godine. U prve dvije godine uključilo se više od stotinu učenika, odnosno obitelji, a ove će se godine uključiti još trideset i šest.

 

Učenici koji su prvi ponijeli ruksake u svoje obitelji

 

Ciljevi projekta:

Nadležnima i javnosti ukazati na važnost i nenadomjestivu ulogu školske knjižnice kao mjesta poticanja razvitka tehnike čitanja, kompetencije ključne za razvoj svih ostalih pismenosti, osposobljenosti za učenje (učiti kako učiti) i cjeloživotno učenje.

Poticati čitanje u slobodno vrijeme.

 

Nabaviti knjige za školsku knjižnicu.

 

Razvijati svijest o očuvanju zajedničke imovine.

 

 

 

Vrijeme provedbe čitanja u obitelji:

od siječnja 2016. do lipnja 2017.

 

 

Sudionici projekta u našoj školi:

zainteresirani učenici 3. razreda, članovi njihovih obitelji, učiteljice Ana Šarec i Vesna Jošić, učitelj Vlado Kašnar te školska knjižničarka Katarina Jukić

 

 

Način provedbe:

1. Za provedbu projekta nabavljen je ruksak s osam knjiga koji se posuđuje učeniku na pet dana: preuzima se u petak, a vraća u srijedu. Roditelji učenika upoznati su s projektom i potpisali su pismenu suglasnost za sudjelovanje.

2. Svi članovi obitelji svaki dan barem 15 minuta zajedno čitaju, listaju i komentiraju knjige iz ruksaka. Čitaju kako im odgovara: svatko čita svoju knjigu ili jedan član čita drugima. Dovoljno je da se iz svake knjige pročita barem dio jer nije cilj pročitati knjigu u cijelosti, već se u obitelji zabavljati i družiti uz čitanje knjiga.

3. Bitno je razgovarati o pročitanom. Svatko ima svoj ukus pa, ako se nekome možda ne svidi neka knjiga, trebalo bi ipak nastojati pronaći nešto pohvalno u njoj (lijepu misao, ilustracije...), a ne ju kritizirati. Svaka kritika knjiga odbija djecu od čitanja, a cilj ovog projekta je poticati čitanje.

4. U ruksaku je i Knjiga dojmova. Važno je ispuniti svoju stranicu u njoj prema navedenom predlošku: napisati par rečenica ili dodati crtež, fotografije, ukrasiti ju na neki poseban način.

5. Knjige u ruksaku su nove i treba ih čuvati kako bi i drugi koji će ih koristiti u projektu, ali i oni koji će nakon završetka projekta posuditi u školskoj knjižnici, mogli uživali u čitanju. Svatko ima pravo čitati iz nepošaranih i neoznačavanih knjiga.

Jedan od ciljeva ovog projekta je i razvijanje svijesti o potrebi čuvanja zajedničke imovine, odnosno razvijanje svijesti da se prema knjigama koje posuđujemo ne ophodimo kao prema radnim udžbenicima.

6. Nakon vraćanja ruksaka, knjige se pregledavaju, a učenik na prvom satu Hrvatskog jezika kratko izlaže kako se u njegovoj obitelji provodilo vrijeme uz knjige iz ruksaka.

7. Na kraju projekta učenici i roditelji ispunjavaju ankete.

 

 

Više informacija na:

www.knjiznicari.hr/ruksak

 

preskoči na navigaciju