MŠ Kašina
UJUTRO |
POPODNE |
|
1. |
7.45 - 8.30 |
13.45 - 14.30 |
2. |
8.35 - 9.20 |
14.40 - 15.25 |
3. |
9.30 - 10.15 |
15.35 - 16.20 |
4. |
10.25 - 11.10 |
16.25 - 17.10 |
5. |
11.15 - 12.00 |
17.15 - 18.00 |
6. |
12.05 - 12.50 |
18.05 - 18.50 |
7. |
12.55 - 13.40 |
PŠ Vugrovec, Prekvršje, Planina
VUGROVEC |
PREKVRŠJE PLANINA |
|
1. |
7.45 - 8.30 |
7.45 - 8.30 |
2. |
8.40 - 9.25 |
8.35 - 9.20 |
3. |
9.35 - 10.20 |
9.35 - 10.20 |
4. |
10.30 - 11.15 |
10.25 - 11.10 |
5. |
11.20 - 12.05 |
11.15 - 12.00 |
6. |
12.10 - 12.55 |
|
7. | 13.00 - 13.45 |
|
Ova aplikacija namijenjena je svima Vama, ali je posebno prilagođena djeci i omogućuje prijavljivanje sadržaja na internetu za koji sumnjate da je nezakonit i odnosi se na različite oblike iskorištavanja ili zlostavljanja djece
Da bi dijete nešto naučilo, koncentracija (ili pažnja) je jedan od osnovnih uvjeta. Učenicima je koncentracija potrebna da bi se mogli usmjeriti na neki događaj, ono što je bitno povezano s njime i zadržati pažnju na njemu.
Koncentracija se može razvijati od najranije djetetove dobi, a u dobi školovanja djeteta to možemo učiniti:
- stvaranjem dobrih navika,
- navikavanjem na učenje uvijek na istom mjestu,
- stvaranjem dnevne rutine (u otprilike isto vrijeme).
U tome veliku ulogu, a pogotovo u nastavi na daljinu imaju roditelji. Kao roditelj možete mu pomoći da napravi plan učenja i pisanja domaćih zadaća, možete ga uputiti u dobre navike učenja kao što je podcrtavanje bitnoga, ponavljanje, samostalno prepričavanje, te vaš poticaj da uči češće.
Ono što je najvažnije, ne zaboravite dijete pohvaliti za njegov trud i uspjeh.
Više o savjetima o poticanju koncentracije kod djeteta pročitajte u letku Edukacijsko-rehabilitacijskog fakulteta priloženom u privitku.