MŠ Kašina
UJUTRO |
POPODNE |
|
1. |
7.45 - 8.30 |
13.45 - 14.30 |
2. |
8.35 - 9.20 |
14.40 - 15.25 |
3. |
9.30 - 10.15 |
15.35 - 16.20 |
4. |
10.25 - 11.10 |
16.25 - 17.10 |
5. |
11.15 - 12.00 |
17.15 - 18.00 |
6. |
12.05 - 12.50 |
18.05 - 18.50 |
7. |
12.55 - 13.40 |
PŠ Vugrovec, Prekvršje, Planina
VUGROVEC |
PREKVRŠJE PLANINA |
|
1. |
7.45 - 8.30 |
7.45 - 8.30 |
2. |
8.40 - 9.25 |
8.35 - 9.20 |
3. |
9.35 - 10.20 |
9.35 - 10.20 |
4. |
10.30 - 11.15 |
10.25 - 11.10 |
5. |
11.20 - 12.05 |
11.15 - 12.00 |
6. |
12.10 - 12.55 |
|
7. | 13.00 - 13.45 |
|
Ova aplikacija namijenjena je svima Vama, ali je posebno prilagođena djeci i omogućuje prijavljivanje sadržaja na internetu za koji sumnjate da je nezakonit i odnosi se na različite oblike iskorištavanja ili zlostavljanja djece
Disleksija je termin koji se koristi za smetnje čitanja povezane s neurološkim činiteljima koji dovode do teškoća u primanju i preradi vidnih podražaja u CNS-u.
Disgrafija je stabilna nesposobnost djeteta da svlada vještinu pisanja (prema pravopisnim načelima određenog jezika).
Diskalkulija podrazumijeva skup specifičnih teškoća u učenju matematike i u obavljanju matematičkih zadataka. To su odstupanja koja učeniku stvaraju ozbiljne teškoće u ovladavanju matematikom bez obzira na dovoljni stupanj intelektualnog razvoja, normalno funkcioniranje osjetila, te optimalne uvjete redovnog poučavanja.
Razlikujemo diskalkuliju i akalkuliju.
U SLUČAJU DA PRIMIJETITE NEKE OD NAVEDENIH SIMPTOMA OBRATITE SE ŠKOLSKOM LOGOPEDU
Prof. defektolog-logoped
Sunčica Vojnović
TEŠKOĆE UČENJA
Disleksija je termin koji se koristi za smetnje čitanja povezane s neurološkim činiteljima koji dovode do teškoća u primanju i preradi vidnih podražaja u CNS-u.
Opći znakovi koji upućuju na specifične teškoće učenja su:
Glavni pokazatelji disleksičnosti kod djece su:
Disleksija nije bolest, ona je sindrom ili skup osobina primanja, obrade i pohranjivanja informacija u neke osobe zbog kojeg ona ima određeni stil spoznavanja sebe i svijeta oko sebe
Disgrafija je stabilna nesposobnost djeteta da svlada vještinu pisanja (prema pravopisnim načelima određenog jezika).
Glavni pokazatelji disgrafičnosti kod djece su:
Diskalkulija podrazumijeva skup specifičnih teškoća u učenju matematike i u obavljanju matematičkih zadataka. To su odstupanja koja učeniku stvaraju ozbiljne teškoće u ovladavanju matematikom bez obzira na dovoljni stupanj intelektualnog razvoja, normalno funkcioniranje osjetila, te optimalne uvjete redovnog poučavanja.
Razlikujemo diskalkuliju i akalkuliju.
Diskalkulija je djelomičan poremećaj procesa usvajanja matematike, koji se može pojavljivati u svim ili samo određenim područjima matematike. Dijete pri tome napreduje u usvajanju matematike, ali mnogo sporije od svojih vršnjaka i neadekvatno svojoj mentalnoj dobi.
Akalkulija je pojam koji označava potpunu nesposobnost usvajanja gradiva iz matematike, odnosno potpunu odsutnost matematičkog mišljenja.
Djeca s diskalkulijom razlikuju se po tome što čine mnogo neuobičajnih , ali specifičnih grešaka.
A to su:
U SLUČAJU DA PRIMIJETITE NEKE OD NAVEDENIH SIMPTOMA OBRATITE SE ŠKOLSKOM LOGOPEDU
Prof. defektolog-logoped
Sunčica Vojnović