« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Dobro došli na mrežne stranice stručno-razvojne službe!
RADNO VRIJEME:
Pedagoginja:
ponedjeljak: popodne
utorak: popodne
srijeda: jutro
četvrtak: jutro
petak: smjena "A"
Socijalna pedagoginja:
ponedjeljak: popodne
utorak: popodne
četvrtak: jutro
Psihologinja:
ponedjeljak: popodne
utorak: popodne
srijeda: jutro
četvrtak: jutro
petak: smjena "A"
Napomena: Za savjetodavni rad s roditeljima potrebna je prethodna najava.
Za sve krizne situacije možete se obratiti osobno bez najave, ili na bilo koji kontakt Škole.
Prelaskom u peti razred, događaju se mnoge promjene za naše učenike; tu su novi predmeti, novi učitelji. Kako bi se lakše prilagodili u novim školskim izazovima, u prosincu i siječnju smo imali ciklus pedagoških radionica na temu komunikacije i metoda učinkovitog učenja.
U nastavku možete preuzeti listiće za učenike i roditelje te pročitati malo više.
Učenje je usvajanje novih znanja i sposobnosti koje rezultira širokom i raznolikom primjenom usvojenog u realnom životu. Pritom govorimo o kvalitetnom učenju, odnosno o učenju sa razumijevanjem koje nam omogućava da povezujemo i integriramo sadržaje. Ovakvo učenje je primjenjivo i dugoročno.
Suprotno ovome, djeca često uče napamet, a da su roditelji manje ili više svjesni toga. To znači da uče bez jasnog plana, uče sadržaje koji im nisu do kraja razumljivi (i ne traže od odraslih objašnjenje); uglavnom uče tako da prepričaju lekciju od početka do kraja. Ovakvo učenje osigurava tek reprodukciju sadržaja, bez povezivanja činjenica, uzroka i posljedica.
Ako je “sve u redu” i učenici izvršavaju svoje školske zadatke, reći ćemo da su naša djeca dobra, bistra, pametna, pa čak i da nas slušaju (jer smo im mi rekli da moraju učiti). Međutim, ono što učitelji primjećuju, učenici se još muče s načinima učenja. Stoga smo kroz razne aktivnosti zajednički obradili međupredmetnu temu kurikuluma Učiti kako učiti.