preskoči na sadržaj

Osnovna škola Žnjan-Pazdigrad

Login

Kalendar
« Rujan 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 1 2 3 4 5 6
Prikazani događaji

eSavjetovalište

Brojač posjeta
Ispis statistike od 24. 5. 2018.

Ukupno: 596584
Ovaj mjesec: 10384
Ovaj tjedan: 1641
Danas: 162
Lokalna zajednica

Vremenska prognoza

Korisni linkovi
Lista linkova je prazna

Školski kurikulum

E-Dnevnik

Virtualna knjižnica

SRS kutak

Upisi u srednju školu

Pretežno vedro

Memory igra

Edit CodeSchool

Prometna učilica

Safety net

Poštanski pretinac

Stručno-razvojna služba

Dobro došli na mrežne stranice stručno-razvojne službe!

 

RADNO VRIJEME:

Pedagoginja:

ponedjeljak: popodne

utorak: popodne

srijeda: jutro

četvrtak: jutro

petak: smjena "A"

Socijalna pedagoginja:

ponedjeljak: popodne

utorak: popodne

četvrtak: jutro

Psihologinja:

ponedjeljak: popodne

utorak: popodne

srijeda: jutro

četvrtak: jutro

petak: smjena "A"

 

Napomena: Za savjetodavni rad s roditeljima potrebna je prethodna najava.

Za sve krizne situacije možete se obratiti osobno bez najave, ili na bilo koji kontakt Škole.

 

Zaštita prava djece

 

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Pedagoška radionica: Komunikacija i učenje
Autor: Anita Dujela, 5. 2. 2024.

Prelaskom u peti razred, događaju se mnoge promjene za naše učenike; tu su novi predmeti, novi učitelji. Kako bi se lakše prilagodili u novim školskim izazovima, u prosincu i siječnju smo imali ciklus pedagoških radionica na temu komunikacije i metoda učinkovitog učenja.

U nastavku možete preuzeti listiće za učenike i roditelje te pročitati malo više.


Učenje je usvajanje novih znanja i sposobnosti koje rezultira širokom i raznolikom primjenom usvojenog u realnom životu. Pritom govorimo o kvalitetnom učenju, odnosno o učenju sa razumijevanjem koje nam omogućava da povezujemo i integriramo sadržaje. Ovakvo učenje je primjenjivo i dugoročno.

Suprotno ovome, djeca često uče napamet, a da su roditelji manje ili više svjesni toga. To znači da uče bez jasnog plana, uče sadržaje koji im nisu do kraja razumljivi (i ne traže od odraslih objašnjenje); uglavnom uče tako da prepričaju lekciju od početka do kraja. Ovakvo učenje osigurava tek reprodukciju sadržaja, bez povezivanja činjenica, uzroka i posljedica.

Ako je “sve u redu” i učenici izvršavaju svoje školske zadatke, reći ćemo da su naša djeca dobra, bistra, pametna, pa čak i da nas slušaju (jer smo im mi rekli da moraju učiti). Međutim, ono što učitelji primjećuju, učenici se još muče s načinima učenja. Stoga smo kroz razne aktivnosti zajednički obradili međupredmetnu temu kurikuluma Učiti kako učiti.

 



Priloženi dokumenti:
Koraci_ucinkovitog_ucenja.pdf (351.63 KB)
Kako_treba_uciti.pdf (311.79 KB)


[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju