« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Dobro došli na mrežne stranice stručno-razvojne službe!
RADNO VRIJEME:
Pedagoginja:
ponedjeljak: popodne
utorak: popodne
srijeda: jutro
četvrtak: jutro
petak: smjena "A"
Socijalna pedagoginja:
ponedjeljak: popodne
utorak: popodne
četvrtak: jutro
Psihologinja:
ponedjeljak: popodne
utorak: popodne
srijeda: jutro
četvrtak: jutro
petak: smjena "A"
Napomena: Za savjetodavni rad s roditeljima potrebna je prethodna najava.
Za sve krizne situacije možete se obratiti osobno bez najave, ili na bilo koji kontakt Škole.
U tjednu obilježavanja Dana mentalnog zdravlja učenici petih razreda su radili na radionicama „Učenjem do uspjeha“. I sami su odmah prepoznali povezanost dobrog i lošeg raspoloženja s osjećajem uspjeha u školi. Važno je pritom reći da se uspjeh ne odnosi samo na brojčanu ocjenu, već na ukupnu sliku o sebi koju učenici grade na temelju osjećaja postignuća i prihvaćenosti u grupi. Ni jedan učenik ne želi ostaviti loš dojam pred vršnjacima, kako u druženju, tako i u iskazivanju svojih znanja i vještina. Zato je jako važno učiti kako učiti, učiti s razumijevanjem i pomalo otkrivati radost učenja.
Radionice su se sastojale od nekoliko vježbica, vođenog razgovora te spoznajnog dijela u kojem smo učili korake učinkovitog učenja. U grupnom radu učenici su se „dosjećali“ važnih preduvjeta za dobro učenje, a kako nam ne bi bilo „dosadno“, metodom oluje ideja učenici su navodili svoje asocijacije na pojam učenja. Bilo je, dakako, smiješnih ideja, a jednako tako su učenici bili slobodni u evaluaciji radionice i radnih listića koje su rješavali - ocijenili su ih od 1 do 5+!
Nastavak pod opširnije...
Budući da svi znamo kako učiti nije lako, osim učenika koji su za domaći rad trebali riješiti listić za učenike, i roditeljima smo zadali domaći rad. Naš cilj je bio i njima postaviti problemski zadatak pa su tako roditelji dobili zadatak proučiti listić za roditelje na web stranici. Na taj način su roditelji koristili preporučene prednosti modernih tehnologija, upoznali su se sa sadržajem radionice, a neki su se po prvi put upoznali i s našom web stranicom. Kako zadatak roditelja ne bi bio odveć lagan, prepustili smo roditeljima i dio evaluacije pa su tako oni ocijenjivali radove svoje djece. Barem neki, jer kao što imamo „zaboravne“ učenike, imamo i ponekog „zaboravnog“ roditelja. Ipak, većina parova roditelja i djeteta su došli do željenog ishoda, a to je suradničko učenje i, zamjenom uloga, jačanje veze: učenik-učitelj-roditelj.
Ovom radionicom, roditeljima smo poslali poruku da učiti zaista nije lako, ali kad se prihvatimo posla, taj posao itekako ima smisla. Dozvolimo da se i navike odraslih mijenjaju, jer umjesto dobro uhodanih rutina odraslih, vidjeli smo da slobodno vrijeme obitelji može biti zabavno i kad se uči!
A.Dujela