Euro the new currency, and its impact on society and the economy /
Euro nova valuta i utjecaj na društvo i ekonomiju
U okviru ovog eTwinning projekta 23. 3. 2023. organizirano je online događanje povodom Svjetskog i Europskog tjedna novca na temu „Planiraj svoj novac, zasadi svoju budućnost“ na kojemu su predstavnici Hrvatske narodne banke održali predavanje o prednostima uvođenja eura u Republici Hrvatskoj, kao i aktivnostima banaka tijekom zamjene kuna za euro. Događanju se priključilo ukupno devet škola iz Europe kao i učenici zanimanja Ekonomist s profesoricom Melitom Todorović.
U poslijepodnevnom online događanju učenici 4. H razreda su se priključili mrežnom događanju u organizaciji Sveučilišta u Torinu, CeRP-Koledža Carlo Alberto i dr. pod nazivom: ANGLE: društvena igra za poboljšanje financijske pismenosti jer prema posljednjim izvješćima OECD-a, PISA i PIAAC još uvijek ima previše mladih ljudi diljem svijeta koji nemaju odgovarajuću razinu znanja o financijskim temama s vjerojatnim negativnim posljedicama za njihovu budućnost. Ekonomska i financijska pismenost je osnovno znanje koje se može steći rano u životu kako bi pojedinačne financijske odluke bile informiranije i učinkovitije. Financijska pismenost potiče razboritost u upravljanju novcem, štednjom i ulaganjima, odnosno zaduživanju. Otuda i potreba za inovativnim tehnologijama obrazovanja, kao što su igre i on-line alati koji omogućuju učenje kroz aktivno uključivanje i sudjelovanje.
Autor: Melita Todorović
Euro nova valuta i utjecaj na društvo i ekonomiju / Euro the new currency, and its impact on society and the economy
Učenici naše škole zanimanja Ekonomist uključili su se u međunarodni eTwinning projekt pod nazivom Euro nova valuta i utjecaj na društvo i ekonomiju / Euro the new currency, and its impact on society and the economy. Učenici su podijeljeni u različite timove kako bi napravili analizu utjecaja uvođenja nove valute na ekonomiju države. Timovi će po zadanim zadacima izraditi potrebne materijale. Svaki tim će imati svoje rezultate rada kroz filmove, galerije slika, rezultate anketa i analiza zadanih vrijednosti i pojava. Radit će se u međunarodnim timovima koji će analizirati prošlo i sadašnje stanje u određenim segmentima gospodarstva te predložiti smjernice za jačanje gospodarstva. Učenici će se moći usavršavati korištenjem znanja stečenih iz gospodarskih i političkih tema. Izradom promocijskih materijala, galerije fotografija i rezultata analize istraživanja stanja u gospodarstvu iskoristit će priliku za stjecanje novih IKT vještina i usavršavanje tehnika javnog nastupa kroz različite oblike komunikacije. Korištenjem digitalnih alata, timskog rada i korištenja različitih izvora, učenici će unaprijediti svoje znanje medijske pismenosti.
« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |