Zakonom o strukovnom obrazovanju (Narodne novine, br.30/2009.) škole su dužne provoditi samovrjednovanje.
Samovrjednovanje škola je proces sustavnog i trajnog praćenja i analiziranja rada škole s ciljem njenog unaprjeđivanja. Pomoću ovoga procesa škola uočava svoje prednosti, nedostatke i razvojne mogućnosti.
Struktura hrvatskog sustava osiguranja kvalitete podijeljena je u 6 prioritetnih područja koja su definirana nizom kriterija kvalitete koji određuju standard i razinu aktivnosti u procesu strukovnog obrazovanja i osposobljavanja. Prioritetna područja kvalitete su:
- planiranje i programiranje rada,
- poučavanje i podrška učenju,
- postignuća polaznika,
- materijalni uvjeti i ljudski potencijali,
- suradnja unutar ustanove i
- upravljanje.
Samovrjednovanje ustanove za strukovno obrazovanje prati i vrednuje Povjerenstvo za kvalitetu, kojeg imenuje tijelo upravljanja. U našoj školi su to:
- Maja Mendler, mag.ing.el, prof.
- Blaženka Kalčić, prof
- Laura Blagus Tenjeri – predstavnik osnivača
- Milan Stanković – predstavnik učenika
- Dražen Mikec – predstavnik roditelja
U proces samovrjednovanja aktivno su uključeni svi dionici ,tako da su za svako prioritetno područje formirani i mini timovi u kojima su ostali nastavnici. Koordinatorica samovrednovanja u našoj školi je:
- Dragana Jurilj Prgomet, prof.
Glavno načelo osiguranja kvalitete kroz ovaj proces je stavljanje polaznika u središte te vrjednovanje njegovih stečenih kompetencija. Samovrednovanje škole osigurava stalno praćenje učinkovitosti odgojno-obrazovnog rada radi stalnog unapređenja što je ujedno i prioritetni razvojni cilj škole.
Krovna mapa za ovu stranicu nije postavljena, pa nema dokumenata za prikaz.
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |