eTwinning projekt: Cultures in Harmony: Celebrating Diversity Around Europe
U sklopu nastave engleskog jezika, s predmetnom nastavnicom Tamarom Lapac, učenice 2.H razreda Tea Novak, Lara Šteler, Dajana Vig, Ema Horvat i Leona Štrbac sudjelovale su s učenicima iz Turske, Gruzije i Portugala u šestomjesečnom eTwinning projektu pod nazivom Cultures in Harmony: Celebrating Diversity Around Europe. (https://padlet.com/tamaralapac/cultures-in-harmony-celebrating-diversity-around-europe-2p6frhmrpnbh46w9/slideshow )
Učenici su za početak dobili zadatak osmisliti logo i naziv projekta. Potom su se predstavili izradom svog profila i avatara, predstavili su svoju zemlju i regiju iz koje dolaze izradom digitalnih murala i narodnih izreka, kreirali su zajedničku play listu glazbe različith žanrova, proslavili međunarodni eTwinning Dan kao i Dan Europe izradom recepata, umjetničkog djela i pjesme na tu temu. U nekoliko navrata sudjelovali su u video razgovorima tijekom kojih su predstavili sebe i svoju školu, sudjelovali u forumima i iznosili kritičko mišljenje na popularne teme poput sigurnog korištenja interneta, povezuje li nas moderna tehnologija ili još više otuđuje, koju bi supermoć voljeli imati i što bi s njom u svijetu promijenili, odlike pravog prijatelja, što ih motivira na učenje i napredovanje te kako se zaštiti u online okruženju.
Glavni i najveći zadatak ovog projekta bio je napisati recept za autohtono jelo, snimiti video demonstraciju izrade jela s uputama te odabrati jedno ili više jela drugih zemalja i pripremiti ga prema njihovim receptima i video uputama. Učenice koje su sudjelovale u ovom projektu, sudjelovale su i na Festivalu tista u Topolju pa su iskoristile priliku kroz mini intervju uživo predstaviti tradicionalna baranjska jela kao i sam Festival. U sklopu ovog glavnog zadatka učenici su izradili i interaktivni kviz vezan uz gastronomiju svoje zemlje.
Konačni proizvod ovog projekta je objedinjena digitalna kuharica sa svim receptima i poveznicama na video upute sve četiri zemlje, u kojoj se isprepliće raskoš mediteranske, azijske i kontinentalne europske hrane i začina od slanih jela do slastica.
Za kraj je u hodniku naše škole izrađen interaktivni pano s QR kodovima preko kojih se može doći do navedenih sadržaja.
Tijekom ovog projekta učenici su imali priliku sa svojim vršnjacima testirati i razvijati svoje receptivne i produktivne vještine na engleskom jeziku, koristiti se medijacijom, upotrebljavati različite digitalne alate i umjetnu inteligenciju, razvijati kritičko razmišljanje i kreativnost te ostvariti veliki broj odgojno obrazovnih ishoda iz sve tri domene, a najveći naglasak je bio na ostvarivanju ishoda iz domena međukulturna komunikacijska kompetencija i samostalnost u ovladavanju jezikom.
Čestitke učenicama 2.H Emi Horvat, Lari Šteler, Dajani Vig, Leoni Štrbac i Tei Novak na uloženom trudu, radu i zalaganju oko ovoga Projekta za koji su trebale odvojiti svoje slobodno vrijeme a koji će im sigurno ostati u sjećanju kao jedno lijepo i živopisno putovanje.
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |