
AKTIVNO ODRŽIVO! – Oblikuj svoje okruženje
NACHHALTIG AKTIV! – Gestalte deine Umwelt
U našoj školi održana je radionica u sklopu projekta „Nachhaltig aktiv! Gestalte deine Umwelt - Aktivno održivo! Oblikuj svoje okruženje" pod pokroviteljstvom Goethe Institut Kroatien, a sudjelovali su učenici 3.H i 4.H razrednog odjela s profesoricama Draganom Jurilj Prgomet i Natalijom Rikanović. Voditeljica radionice bila je Dr. Kata-Szilvia Bartalis, nastavnica njemačkoga jezika i kazališna pedagoginja, a radni jezici radionice bili su njemački i engleski. Radionica je potaknula učenike da razmisle kako mogu učiniti naš okoliš održivim.
Održivost ne uključuje samo ekologiju, nego i održivost ekonomske i društvene dimenzije kao i kulturnu održivost. Kultura je toliko važna za održivi razvoj jer se za dugoročne promjene razmišljanje i djelovanje moraju temeljito promijeniti. Održivo djelovanje stoga mora biti kulturno ukorijenjeno tako da kulturna dimenzija održivosti čini objedinjujući aspekt za ostale tri teme održivosti.
Tijekom projekta, učenici trebaju istražiti i razmisliti što se može promijeniti u Hrvatskoj, kao i što svaki pojedinac može učiniti, a zatim snimiti video poruku koja poziva svakog pojedinca u našem okruženju da djeluje.
Završetak projekta planiran je u prosincu 2023., a predstavlje rezultata bit će u Zagrebu na okruglom stolu s njemačkim veleposlanikom i predstavnicima Goethe Instituta Kroatien.
Viber-Bild_2023-10-27_09-17-08-676.jpg
(229.07 KB)
Viber-Bild_2023-10-27_09-09-03-607.jpg
(242.06 KB)
Viber-Bild_2023-10-27_09-09-03-640.jpg
(195.06 KB)
Viber-Bild_2023-10-27_09-09-04-102.jpg
(241.59 KB)
Viber-Bild_2023-10-27_09-09-04-122.jpg
(230.54 KB)
Viber-Bild_2023-10-27_09-09-03-587.jpg
(249.32 KB)
Viber-Bild_2023-10-27_09-09-02-662.jpg
(217.77 KB) 


| « Listopad 2024 » | ||||||
| Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
| 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
| 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
| 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
| 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
| 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
| 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |