Viktor ili djeca na vlasti
Autor: Maja Basioli Vrandečić, 17. 12. 2018.
Ja sam Ivan Majstorović, imam šesnaest godina, idem u Srednju školu Gračac, smjer Tehničar zaštite prirode. Ne volim školu, ne volim učiti, ne volim ni zidove škole, volim zabavu. To je razlog zašto ne želim biti ovdje. Ovim riječima završila je dugoočekivana predstava „Viktor ili djeca na vlasti“ u izvedbi učenika Srednje škole Gračac.
. Predstava je dio projekta COOLturizacija čiji je nositelj Zadarska županija, a partneri su Narodni muzej Zadar i Kazalište lutaka Zadar. Cilj ovog projekta je uključiti mlade u kulturne i umjetničke aktivnosti u sklopu Operativnog programa „Učinkoviti ljudski potencijali 2014.-2020. Europskog socijalnog fonda, Umjetnost kultura za mlade.
U režiji Roberta Raponje i Vjere Vidov učenici su nakon niza edukativnih i praktičnih radionica, 10. prosinca u Kazalištu lutaka Zadar premijerno izveli provokativni tekst francuskog nadrealista Rogera Vitraca. Pred učenicima je bio težak zadatak. Mnogi od njih su se prvi put susreli s kazalištem uopće, no nakon puno uloženog vremena i truda, i zahvaljujući entuzijazmu mentorice Vjere Vidov, voditeljice kazališnih radionica, predstava je uspješno izvedena. Osim što su bili nositelji uloga, učenici su se okušali i u svim drugim vještinama, neophodnima za realizaciju svake predstave. Bili su kamermani, kostimografi, majstori tona i svjetla, scenografi, a neki od njih su dobili i nadahnuće za svoj budući životni put.
„Viktor ili djeca na vlasti“ je neobična drama o dječaku Viktoru koji slavi svoj deveti rođendan. Ipak, nije riječ o tipičnoj rođendanskoj proslavi jednog djeteta nego o razotkrivanju svega trulog u Viktorovoj obitelji i malograđanskom licemjerju koje ondje caruje. Gračački učenici su se odlično snašli u ulogama članova Viktorove destruktivne obitelji i uz poneku nesavršenost u izvedbi, koja ih je učinila savršenima, zasjali u punom sjaju na daskama koje život znače.
Viktor ili djeca na vlasti
Autor: Maja Basioli Vrandečić, 17. 12. 2018.
Ja sam Ivan Majstorović, imam šesnaest godina, idem u Srednju školu Gračac, smjer Tehničar zaštite prirode. Ne volim školu, ne volim učiti, ne volim ni zidove škole, volim zabavu. To je razlog zašto ne želim biti ovdje. Ovim riječima završila je dugoočekivana predstava „Viktor ili djeca na vlasti“ u izvedbi učenika Srednje škole Gračac.
. Predstava je dio projekta COOLturizacija čiji je nositelj Zadarska županija, a partneri su Narodni muzej Zadar i Kazalište lutaka Zadar. Cilj ovog projekta je uključiti mlade u kulturne i umjetničke aktivnosti u sklopu Operativnog programa „Učinkoviti ljudski potencijali 2014.-2020. Europskog socijalnog fonda, Umjetnost kultura za mlade.
U režiji Roberta Raponje i Vjere Vidov učenici su nakon niza edukativnih i praktičnih radionica, 10. prosinca u Kazalištu lutaka Zadar premijerno izveli provokativni tekst francuskog nadrealista Rogera Vitraca. Pred učenicima je bio težak zadatak. Mnogi od njih su se prvi put susreli s kazalištem uopće, no nakon puno uloženog vremena i truda, i zahvaljujući entuzijazmu mentorice Vjere Vidov, voditeljice kazališnih radionica, predstava je uspješno izvedena. Osim što su bili nositelji uloga, učenici su se okušali i u svim drugim vještinama, neophodnima za realizaciju svake predstave. Bili su kamermani, kostimografi, majstori tona i svjetla, scenografi, a neki od njih su dobili i nadahnuće za svoj budući životni put.
„Viktor ili djeca na vlasti“ je neobična drama o dječaku Viktoru koji slavi svoj deveti rođendan. Ipak, nije riječ o tipičnoj rođendanskoj proslavi jednog djeteta nego o razotkrivanju svega trulog u Viktorovoj obitelji i malograđanskom licemjerju koje ondje caruje. Gračački učenici su se odlično snašli u ulogama članova Viktorove destruktivne obitelji i uz poneku nesavršenost u izvedbi, koja ih je učinila savršenima, zasjali u punom sjaju na daskama koje život znače.
Viktor ili djeca na vlasti
Autor: Maja Basioli Vrandečić, 17. 12. 2018.
Ja sam Ivan Majstorović, imam šesnaest godina, idem u Srednju školu Gračac, smjer Tehničar zaštite prirode. Ne volim školu, ne volim učiti, ne volim ni zidove škole, volim zabavu. To je razlog zašto ne želim biti ovdje. Ovim riječima završila je dugoočekivana predstava „Viktor ili djeca na vlasti“ u izvedbi učenika Srednje škole Gračac.
. Predstava je dio projekta COOLturizacija čiji je nositelj Zadarska županija, a partneri su Narodni muzej Zadar i Kazalište lutaka Zadar. Cilj ovog projekta je uključiti mlade u kulturne i umjetničke aktivnosti u sklopu Operativnog programa „Učinkoviti ljudski potencijali 2014.-2020. Europskog socijalnog fonda, Umjetnost kultura za mlade.
U režiji Roberta Raponje i Vjere Vidov učenici su nakon niza edukativnih i praktičnih radionica, 10. prosinca u Kazalištu lutaka Zadar premijerno izveli provokativni tekst francuskog nadrealista Rogera Vitraca. Pred učenicima je bio težak zadatak. Mnogi od njih su se prvi put susreli s kazalištem uopće, no nakon puno uloženog vremena i truda, i zahvaljujući entuzijazmu mentorice Vjere Vidov, voditeljice kazališnih radionica, predstava je uspješno izvedena. Osim što su bili nositelji uloga, učenici su se okušali i u svim drugim vještinama, neophodnima za realizaciju svake predstave. Bili su kamermani, kostimografi, majstori tona i svjetla, scenografi, a neki od njih su dobili i nadahnuće za svoj budući životni put.
„Viktor ili djeca na vlasti“ je neobična drama o dječaku Viktoru koji slavi svoj deveti rođendan. Ipak, nije riječ o tipičnoj rođendanskoj proslavi jednog djeteta nego o razotkrivanju svega trulog u Viktorovoj obitelji i malograđanskom licemjerju koje ondje caruje. Gračački učenici su se odlično snašli u ulogama članova Viktorove destruktivne obitelji i uz poneku nesavršenost u izvedbi, koja ih je učinila savršenima, zasjali u punom sjaju na daskama koje život znače.
Viktor ili djeca na vlasti
Autor: Maja Basioli Vrandečić, 17. 12. 2018.
Ja sam Ivan Majstorović, imam šesnaest godina, idem u Srednju školu Gračac, smjer Tehničar zaštite prirode. Ne volim školu, ne volim učiti, ne volim ni zidove škole, volim zabavu. To je razlog zašto ne želim biti ovdje. Ovim riječima završila je dugoočekivana predstava „Viktor ili djeca na vlasti“ u izvedbi učenika Srednje škole Gračac.
. Predstava je dio projekta COOLturizacija čiji je nositelj Zadarska županija, a partneri su Narodni muzej Zadar i Kazalište lutaka Zadar. Cilj ovog projekta je uključiti mlade u kulturne i umjetničke aktivnosti u sklopu Operativnog programa „Učinkoviti ljudski potencijali 2014.-2020. Europskog socijalnog fonda, Umjetnost kultura za mlade.
U režiji Roberta Raponje i Vjere Vidov učenici su nakon niza edukativnih i praktičnih radionica, 10. prosinca u Kazalištu lutaka Zadar premijerno izveli provokativni tekst francuskog nadrealista Rogera Vitraca. Pred učenicima je bio težak zadatak. Mnogi od njih su se prvi put susreli s kazalištem uopće, no nakon puno uloženog vremena i truda, i zahvaljujući entuzijazmu mentorice Vjere Vidov, voditeljice kazališnih radionica, predstava je uspješno izvedena. Osim što su bili nositelji uloga, učenici su se okušali i u svim drugim vještinama, neophodnima za realizaciju svake predstave. Bili su kamermani, kostimografi, majstori tona i svjetla, scenografi, a neki od njih su dobili i nadahnuće za svoj budući životni put.
„Viktor ili djeca na vlasti“ je neobična drama o dječaku Viktoru koji slavi svoj deveti rođendan. Ipak, nije riječ o tipičnoj rođendanskoj proslavi jednog djeteta nego o razotkrivanju svega trulog u Viktorovoj obitelji i malograđanskom licemjerju koje ondje caruje. Gračački učenici su se odlično snašli u ulogama članova Viktorove destruktivne obitelji i uz poneku nesavršenost u izvedbi, koja ih je učinila savršenima, zasjali u punom sjaju na daskama koje život znače.
Viktor ili djeca na vlasti
Autor: Maja Basioli Vrandečić, 17. 12. 2018.
Ja sam Ivan Majstorović, imam šesnaest godina, idem u Srednju školu Gračac, smjer Tehničar zaštite prirode. Ne volim školu, ne volim učiti, ne volim ni zidove škole, volim zabavu. To je razlog zašto ne želim biti ovdje. Ovim riječima završila je dugoočekivana predstava „Viktor ili djeca na vlasti“ u izvedbi učenika Srednje škole Gračac.
. Predstava je dio projekta COOLturizacija čiji je nositelj Zadarska županija, a partneri su Narodni muzej Zadar i Kazalište lutaka Zadar. Cilj ovog projekta je uključiti mlade u kulturne i umjetničke aktivnosti u sklopu Operativnog programa „Učinkoviti ljudski potencijali 2014.-2020. Europskog socijalnog fonda, Umjetnost kultura za mlade.
U režiji Roberta Raponje i Vjere Vidov učenici su nakon niza edukativnih i praktičnih radionica, 10. prosinca u Kazalištu lutaka Zadar premijerno izveli provokativni tekst francuskog nadrealista Rogera Vitraca. Pred učenicima je bio težak zadatak. Mnogi od njih su se prvi put susreli s kazalištem uopće, no nakon puno uloženog vremena i truda, i zahvaljujući entuzijazmu mentorice Vjere Vidov, voditeljice kazališnih radionica, predstava je uspješno izvedena. Osim što su bili nositelji uloga, učenici su se okušali i u svim drugim vještinama, neophodnima za realizaciju svake predstave. Bili su kamermani, kostimografi, majstori tona i svjetla, scenografi, a neki od njih su dobili i nadahnuće za svoj budući životni put.
„Viktor ili djeca na vlasti“ je neobična drama o dječaku Viktoru koji slavi svoj deveti rođendan. Ipak, nije riječ o tipičnoj rođendanskoj proslavi jednog djeteta nego o razotkrivanju svega trulog u Viktorovoj obitelji i malograđanskom licemjerju koje ondje caruje. Gračački učenici su se odlično snašli u ulogama članova Viktorove destruktivne obitelji i uz poneku nesavršenost u izvedbi, koja ih je učinila savršenima, zasjali u punom sjaju na daskama koje život znače.
Viktor ili djeca na vlasti
Autor: Maja Basioli Vrandečić, 17. 12. 2018.
Ja sam Ivan Majstorović, imam šesnaest godina, idem u Srednju školu Gračac, smjer Tehničar zaštite prirode. Ne volim školu, ne volim učiti, ne volim ni zidove škole, volim zabavu. To je razlog zašto ne želim biti ovdje. Ovim riječima završila je dugoočekivana predstava „Viktor ili djeca na vlasti“ u izvedbi učenika Srednje škole Gračac.
. Predstava je dio projekta COOLturizacija čiji je nositelj Zadarska županija, a partneri su Narodni muzej Zadar i Kazalište lutaka Zadar. Cilj ovog projekta je uključiti mlade u kulturne i umjetničke aktivnosti u sklopu Operativnog programa „Učinkoviti ljudski potencijali 2014.-2020. Europskog socijalnog fonda, Umjetnost kultura za mlade.
U režiji Roberta Raponje i Vjere Vidov učenici su nakon niza edukativnih i praktičnih radionica, 10. prosinca u Kazalištu lutaka Zadar premijerno izveli provokativni tekst francuskog nadrealista Rogera Vitraca. Pred učenicima je bio težak zadatak. Mnogi od njih su se prvi put susreli s kazalištem uopće, no nakon puno uloženog vremena i truda, i zahvaljujući entuzijazmu mentorice Vjere Vidov, voditeljice kazališnih radionica, predstava je uspješno izvedena. Osim što su bili nositelji uloga, učenici su se okušali i u svim drugim vještinama, neophodnima za realizaciju svake predstave. Bili su kamermani, kostimografi, majstori tona i svjetla, scenografi, a neki od njih su dobili i nadahnuće za svoj budući životni put.
„Viktor ili djeca na vlasti“ je neobična drama o dječaku Viktoru koji slavi svoj deveti rođendan. Ipak, nije riječ o tipičnoj rođendanskoj proslavi jednog djeteta nego o razotkrivanju svega trulog u Viktorovoj obitelji i malograđanskom licemjerju koje ondje caruje. Gračački učenici su se odlično snašli u ulogama članova Viktorove destruktivne obitelji i uz poneku nesavršenost u izvedbi, koja ih je učinila savršenima, zasjali u punom sjaju na daskama koje život znače.
Viktor ili djeca na vlasti
Autor: Maja Basioli Vrandečić, 17. 12. 2018.
Ja sam Ivan Majstorović, imam šesnaest godina, idem u Srednju školu Gračac, smjer Tehničar zaštite prirode. Ne volim školu, ne volim učiti, ne volim ni zidove škole, volim zabavu. To je razlog zašto ne želim biti ovdje. Ovim riječima završila je dugoočekivana predstava „Viktor ili djeca na vlasti“ u izvedbi učenika Srednje škole Gračac.
. Predstava je dio projekta COOLturizacija čiji je nositelj Zadarska županija, a partneri su Narodni muzej Zadar i Kazalište lutaka Zadar. Cilj ovog projekta je uključiti mlade u kulturne i umjetničke aktivnosti u sklopu Operativnog programa „Učinkoviti ljudski potencijali 2014.-2020. Europskog socijalnog fonda, Umjetnost kultura za mlade.
U režiji Roberta Raponje i Vjere Vidov učenici su nakon niza edukativnih i praktičnih radionica, 10. prosinca u Kazalištu lutaka Zadar premijerno izveli provokativni tekst francuskog nadrealista Rogera Vitraca. Pred učenicima je bio težak zadatak. Mnogi od njih su se prvi put susreli s kazalištem uopće, no nakon puno uloženog vremena i truda, i zahvaljujući entuzijazmu mentorice Vjere Vidov, voditeljice kazališnih radionica, predstava je uspješno izvedena. Osim što su bili nositelji uloga, učenici su se okušali i u svim drugim vještinama, neophodnima za realizaciju svake predstave. Bili su kamermani, kostimografi, majstori tona i svjetla, scenografi, a neki od njih su dobili i nadahnuće za svoj budući životni put.
„Viktor ili djeca na vlasti“ je neobična drama o dječaku Viktoru koji slavi svoj deveti rođendan. Ipak, nije riječ o tipičnoj rođendanskoj proslavi jednog djeteta nego o razotkrivanju svega trulog u Viktorovoj obitelji i malograđanskom licemjerju koje ondje caruje. Gračački učenici su se odlično snašli u ulogama članova Viktorove destruktivne obitelji i uz poneku nesavršenost u izvedbi, koja ih je učinila savršenima, zasjali u punom sjaju na daskama koje život znače.
Viktor ili djeca na vlasti
Autor: Maja Basioli Vrandečić, 17. 12. 2018.
Ja sam Ivan Majstorović, imam šesnaest godina, idem u Srednju školu Gračac, smjer Tehničar zaštite prirode. Ne volim školu, ne volim učiti, ne volim ni zidove škole, volim zabavu. To je razlog zašto ne želim biti ovdje. Ovim riječima završila je dugoočekivana predstava „Viktor ili djeca na vlasti“ u izvedbi učenika Srednje škole Gračac.
. Predstava je dio projekta COOLturizacija čiji je nositelj Zadarska županija, a partneri su Narodni muzej Zadar i Kazalište lutaka Zadar. Cilj ovog projekta je uključiti mlade u kulturne i umjetničke aktivnosti u sklopu Operativnog programa „Učinkoviti ljudski potencijali 2014.-2020. Europskog socijalnog fonda, Umjetnost kultura za mlade.
U režiji Roberta Raponje i Vjere Vidov učenici su nakon niza edukativnih i praktičnih radionica, 10. prosinca u Kazalištu lutaka Zadar premijerno izveli provokativni tekst francuskog nadrealista Rogera Vitraca. Pred učenicima je bio težak zadatak. Mnogi od njih su se prvi put susreli s kazalištem uopće, no nakon puno uloženog vremena i truda, i zahvaljujući entuzijazmu mentorice Vjere Vidov, voditeljice kazališnih radionica, predstava je uspješno izvedena. Osim što su bili nositelji uloga, učenici su se okušali i u svim drugim vještinama, neophodnima za realizaciju svake predstave. Bili su kamermani, kostimografi, majstori tona i svjetla, scenografi, a neki od njih su dobili i nadahnuće za svoj budući životni put.
„Viktor ili djeca na vlasti“ je neobična drama o dječaku Viktoru koji slavi svoj deveti rođendan. Ipak, nije riječ o tipičnoj rođendanskoj proslavi jednog djeteta nego o razotkrivanju svega trulog u Viktorovoj obitelji i malograđanskom licemjerju koje ondje caruje. Gračački učenici su se odlično snašli u ulogama članova Viktorove destruktivne obitelji i uz poneku nesavršenost u izvedbi, koja ih je učinila savršenima, zasjali u punom sjaju na daskama koje život znače.
Viktor ili djeca na vlasti
Autor: Maja Basioli Vrandečić, 17. 12. 2018.
Ja sam Ivan Majstorović, imam šesnaest godina, idem u Srednju školu Gračac, smjer Tehničar zaštite prirode. Ne volim školu, ne volim učiti, ne volim ni zidove škole, volim zabavu. To je razlog zašto ne želim biti ovdje. Ovim riječima završila je dugoočekivana predstava „Viktor ili djeca na vlasti“ u izvedbi učenika Srednje škole Gračac.
. Predstava je dio projekta COOLturizacija čiji je nositelj Zadarska županija, a partneri su Narodni muzej Zadar i Kazalište lutaka Zadar. Cilj ovog projekta je uključiti mlade u kulturne i umjetničke aktivnosti u sklopu Operativnog programa „Učinkoviti ljudski potencijali 2014.-2020. Europskog socijalnog fonda, Umjetnost kultura za mlade.
U režiji Roberta Raponje i Vjere Vidov učenici su nakon niza edukativnih i praktičnih radionica, 10. prosinca u Kazalištu lutaka Zadar premijerno izveli provokativni tekst francuskog nadrealista Rogera Vitraca. Pred učenicima je bio težak zadatak. Mnogi od njih su se prvi put susreli s kazalištem uopće, no nakon puno uloženog vremena i truda, i zahvaljujući entuzijazmu mentorice Vjere Vidov, voditeljice kazališnih radionica, predstava je uspješno izvedena. Osim što su bili nositelji uloga, učenici su se okušali i u svim drugim vještinama, neophodnima za realizaciju svake predstave. Bili su kamermani, kostimografi, majstori tona i svjetla, scenografi, a neki od njih su dobili i nadahnuće za svoj budući životni put.
„Viktor ili djeca na vlasti“ je neobična drama o dječaku Viktoru koji slavi svoj deveti rođendan. Ipak, nije riječ o tipičnoj rođendanskoj proslavi jednog djeteta nego o razotkrivanju svega trulog u Viktorovoj obitelji i malograđanskom licemjerju koje ondje caruje. Gračački učenici su se odlično snašli u ulogama članova Viktorove destruktivne obitelji i uz poneku nesavršenost u izvedbi, koja ih je učinila savršenima, zasjali u punom sjaju na daskama koje život znače.
Viktor ili djeca na vlasti
Autor: Maja Basioli Vrandečić, 17. 12. 2018.
Ja sam Ivan Majstorović, imam šesnaest godina, idem u Srednju školu Gračac, smjer Tehničar zaštite prirode. Ne volim školu, ne volim učiti, ne volim ni zidove škole, volim zabavu. To je razlog zašto ne želim biti ovdje. Ovim riječima završila je dugoočekivana predstava „Viktor ili djeca na vlasti“ u izvedbi učenika Srednje škole Gračac.
. Predstava je dio projekta COOLturizacija čiji je nositelj Zadarska županija, a partneri su Narodni muzej Zadar i Kazalište lutaka Zadar. Cilj ovog projekta je uključiti mlade u kulturne i umjetničke aktivnosti u sklopu Operativnog programa „Učinkoviti ljudski potencijali 2014.-2020. Europskog socijalnog fonda, Umjetnost kultura za mlade.
U režiji Roberta Raponje i Vjere Vidov učenici su nakon niza edukativnih i praktičnih radionica, 10. prosinca u Kazalištu lutaka Zadar premijerno izveli provokativni tekst francuskog nadrealista Rogera Vitraca. Pred učenicima je bio težak zadatak. Mnogi od njih su se prvi put susreli s kazalištem uopće, no nakon puno uloženog vremena i truda, i zahvaljujući entuzijazmu mentorice Vjere Vidov, voditeljice kazališnih radionica, predstava je uspješno izvedena. Osim što su bili nositelji uloga, učenici su se okušali i u svim drugim vještinama, neophodnima za realizaciju svake predstave. Bili su kamermani, kostimografi, majstori tona i svjetla, scenografi, a neki od njih su dobili i nadahnuće za svoj budući životni put.
„Viktor ili djeca na vlasti“ je neobična drama o dječaku Viktoru koji slavi svoj deveti rođendan. Ipak, nije riječ o tipičnoj rođendanskoj proslavi jednog djeteta nego o razotkrivanju svega trulog u Viktorovoj obitelji i malograđanskom licemjerju koje ondje caruje. Gračački učenici su se odlično snašli u ulogama članova Viktorove destruktivne obitelji i uz poneku nesavršenost u izvedbi, koja ih je učinila savršenima, zasjali u punom sjaju na daskama koje život znače.
HRT-ova ekipa posjetila Srednju školu Gračac
Što su zabilježile kamere možete pogledati na sljedećem linku:
skola-po-mjeri-ucenika-1-11365897
Erasmus+ projekt
E-dnevnik
Facebook stranica škole
Kalendar polaganja državne mature
HŽ Infrastruktura - brošura za učenike
« Kolovoz 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
1. Zakon o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi
2. Zakon o strukovnom obrazovanju
4.Pravilnik o kriterijima za izricanje pedagoških mjera
6. Pravilnik o načinima, postupcima i elementima vrednovanja učenika u osnovnoj i srednjoj školi
7. PRAVILNIK O POSTUPKU I NAČINU POLAGANJA POMOĆNIČKOG ISPITA
7a. Pravilnik o izmjenama i dopunama pravilnika o postupku i načinu polaganja pomoćničkog ispita
Pravilnik o ispitnim rokovima.pdf
Upute za izradu zavrsnog rada.pdf
Odluka o godisnjem popisu imovine i obveza.pdf
Pravilnik o pedagoskim mjerama.pdf
ETICKI KODEKS.docx
PRAVILNIK O KUCNOM REDU.docx
Pravilnik o opravdavanju izostanaka ucenika.pdf
PRAVILNIK O JEDNOSTAVNOJ NABAVI SREDNJA SKOLA GRACAC.pdf
Pravilnik o obradi i zastiti osobnih podataka.docx
Pravilnik o nacinu i postupku zaposljavanja u Srednjoj skoli Gracac.docx
Pravilnik o zastiti na radu.tiff
Pravilnik o zastiti od pozara.tiff
Poslovnik o radu Skolskog sportskog drustva.tiff
Pravilnik o radu skolske knjiznice.tiff
Poslovnik o radu Skolskog odbora.tiff
Pravilnik o radu.pdf
Pravilnik o promicanju spoznaje o stetnosti uporabe duhanskih proizvoda za zdravlje.pdf
Pravila o upravljanju arhivskim i dokumentarnim gradivom Srednje skole Gracac.pdf
Pravilnik o radu Srednje skole Gracac 2023.pdf
Pravilnik o izmjeni Pravilnika o jednostavnoj nabavi.pdf
STATUT Srednje skole Gracac 2024.pdf
Popis udžbenika za školsku godinu 2024./2025.
Ekonomist 1 razred (18).docx
Ekonomist 2 razred (3).docx
Ekonomist 3 razred (2).docx
Ekonomist 4 razred (3).docx
Tehnicar zastite prirode 2 razred (5).docx
Tehnicar zastite prirode 3 razred (3).docx
Tehnicar zastite prirode 4 razred.docx
Tehnicar zastite prirode 1 razred (12).docx