Postanimo financijsko i digitalno pismeni
Autor: Maja Basioli Vrandečić, 2. 4. 2019.
PISA (Programme for International Student Assessment), odnosno Međunarodni program za procjenu znanja i vještina učenika, najveće je svjetsko obrazovno istraživanje koje Organizacija za ekonomsku suradnju i razvoj (OECD) provodi od 1997. godine. Cilj je ispitati sposobnost praktične primijene usvojenih znanja i vještina potrebnih za osobni razvoj i uspješno sudjelovanje u svim životnim aspektima.
Na temelju rezultata posljednjeg PISA istraživanja, prema kojem je Hrvatska na 14. mjestu od 18 zemalja u kojima je provedeno istraživanje, uočena je potreba za osposobljavanje učenika za izazove digitalnog svijeta.
Srednja škola Gračac tako se uključila u projekt „(P)ostanimo financijsko i digitalno pismeni“ koji je, u okviru poziva Unaprjeđenje pismenosti – temelj cjeloživotnog učenja, odobrilo Ministarstvo znanosti i obrazovanja i koji je u potpunosti financiran sredstvima Europske unije.
Nositelj projekta je Strukovna škola Vice Vlatkovića, a projektni partneri su: Srednja škola Gračac, Srednja škola Glina, Srednja škola Petrinja, Institut za razvoj obrazovanja i Obrtničko učilište.
Projekt je namijenjen učenicima prvih i drugih razreda srednjih škola. Kroz kurikulume izvannastavnih aktivnosti „iNOVACIJA“ i „ABECEDA digitalne pismenosti“ učenici stječu vještine potrebne za razvijanje digitalne i financijske pismenosti.
Iz financijskih sredstava projekta škola je dobila opremljenu multimedijalnu učionicu s opremom za video konferencije te deset računala i monitora.
Educirani nastavnici za provedbu projekta u našoj školi su: Julijan Sutlović, Nataša Perinčić Tičić, Leo Zorica, Iva Bralić i Anela Jurin.
thumbnail_(1).jpg (75.55 KB)
thumbnail.jpg (91.62 KB)
IMG_20190213_135623_(1).jpg (552.51 KB)
Postanimo financijsko i digitalno pismeni
Autor: Maja Basioli Vrandečić, 2. 4. 2019.
PISA (Programme for International Student Assessment), odnosno Međunarodni program za procjenu znanja i vještina učenika, najveće je svjetsko obrazovno istraživanje koje Organizacija za ekonomsku suradnju i razvoj (OECD) provodi od 1997. godine. Cilj je ispitati sposobnost praktične primijene usvojenih znanja i vještina potrebnih za osobni razvoj i uspješno sudjelovanje u svim životnim aspektima.
Na temelju rezultata posljednjeg PISA istraživanja, prema kojem je Hrvatska na 14. mjestu od 18 zemalja u kojima je provedeno istraživanje, uočena je potreba za osposobljavanje učenika za izazove digitalnog svijeta.
Srednja škola Gračac tako se uključila u projekt „(P)ostanimo financijsko i digitalno pismeni“ koji je, u okviru poziva Unaprjeđenje pismenosti – temelj cjeloživotnog učenja, odobrilo Ministarstvo znanosti i obrazovanja i koji je u potpunosti financiran sredstvima Europske unije.
Nositelj projekta je Strukovna škola Vice Vlatkovića, a projektni partneri su: Srednja škola Gračac, Srednja škola Glina, Srednja škola Petrinja, Institut za razvoj obrazovanja i Obrtničko učilište.
Projekt je namijenjen učenicima prvih i drugih razreda srednjih škola. Kroz kurikulume izvannastavnih aktivnosti „iNOVACIJA“ i „ABECEDA digitalne pismenosti“ učenici stječu vještine potrebne za razvijanje digitalne i financijske pismenosti.
Iz financijskih sredstava projekta škola je dobila opremljenu multimedijalnu učionicu s opremom za video konferencije te deset računala i monitora.
Educirani nastavnici za provedbu projekta u našoj školi su: Julijan Sutlović, Nataša Perinčić Tičić, Leo Zorica, Iva Bralić i Anela Jurin.
thumbnail_(1).jpg (75.55 KB)
thumbnail.jpg (91.62 KB)
IMG_20190213_135623_(1).jpg (552.51 KB)
Postanimo financijsko i digitalno pismeni
Autor: Maja Basioli Vrandečić, 2. 4. 2019.
PISA (Programme for International Student Assessment), odnosno Međunarodni program za procjenu znanja i vještina učenika, najveće je svjetsko obrazovno istraživanje koje Organizacija za ekonomsku suradnju i razvoj (OECD) provodi od 1997. godine. Cilj je ispitati sposobnost praktične primijene usvojenih znanja i vještina potrebnih za osobni razvoj i uspješno sudjelovanje u svim životnim aspektima.
Na temelju rezultata posljednjeg PISA istraživanja, prema kojem je Hrvatska na 14. mjestu od 18 zemalja u kojima je provedeno istraživanje, uočena je potreba za osposobljavanje učenika za izazove digitalnog svijeta.
Srednja škola Gračac tako se uključila u projekt „(P)ostanimo financijsko i digitalno pismeni“ koji je, u okviru poziva Unaprjeđenje pismenosti – temelj cjeloživotnog učenja, odobrilo Ministarstvo znanosti i obrazovanja i koji je u potpunosti financiran sredstvima Europske unije.
Nositelj projekta je Strukovna škola Vice Vlatkovića, a projektni partneri su: Srednja škola Gračac, Srednja škola Glina, Srednja škola Petrinja, Institut za razvoj obrazovanja i Obrtničko učilište.
Projekt je namijenjen učenicima prvih i drugih razreda srednjih škola. Kroz kurikulume izvannastavnih aktivnosti „iNOVACIJA“ i „ABECEDA digitalne pismenosti“ učenici stječu vještine potrebne za razvijanje digitalne i financijske pismenosti.
Iz financijskih sredstava projekta škola je dobila opremljenu multimedijalnu učionicu s opremom za video konferencije te deset računala i monitora.
Educirani nastavnici za provedbu projekta u našoj školi su: Julijan Sutlović, Nataša Perinčić Tičić, Leo Zorica, Iva Bralić i Anela Jurin.
thumbnail_(1).jpg (75.55 KB)
thumbnail.jpg (91.62 KB)
IMG_20190213_135623_(1).jpg (552.51 KB)
Postanimo financijsko i digitalno pismeni
Autor: Maja Basioli Vrandečić, 2. 4. 2019.
PISA (Programme for International Student Assessment), odnosno Međunarodni program za procjenu znanja i vještina učenika, najveće je svjetsko obrazovno istraživanje koje Organizacija za ekonomsku suradnju i razvoj (OECD) provodi od 1997. godine. Cilj je ispitati sposobnost praktične primijene usvojenih znanja i vještina potrebnih za osobni razvoj i uspješno sudjelovanje u svim životnim aspektima.
Na temelju rezultata posljednjeg PISA istraživanja, prema kojem je Hrvatska na 14. mjestu od 18 zemalja u kojima je provedeno istraživanje, uočena je potreba za osposobljavanje učenika za izazove digitalnog svijeta.
Srednja škola Gračac tako se uključila u projekt „(P)ostanimo financijsko i digitalno pismeni“ koji je, u okviru poziva Unaprjeđenje pismenosti – temelj cjeloživotnog učenja, odobrilo Ministarstvo znanosti i obrazovanja i koji je u potpunosti financiran sredstvima Europske unije.
Nositelj projekta je Strukovna škola Vice Vlatkovića, a projektni partneri su: Srednja škola Gračac, Srednja škola Glina, Srednja škola Petrinja, Institut za razvoj obrazovanja i Obrtničko učilište.
Projekt je namijenjen učenicima prvih i drugih razreda srednjih škola. Kroz kurikulume izvannastavnih aktivnosti „iNOVACIJA“ i „ABECEDA digitalne pismenosti“ učenici stječu vještine potrebne za razvijanje digitalne i financijske pismenosti.
Iz financijskih sredstava projekta škola je dobila opremljenu multimedijalnu učionicu s opremom za video konferencije te deset računala i monitora.
Educirani nastavnici za provedbu projekta u našoj školi su: Julijan Sutlović, Nataša Perinčić Tičić, Leo Zorica, Iva Bralić i Anela Jurin.
thumbnail_(1).jpg (75.55 KB)
thumbnail.jpg (91.62 KB)
IMG_20190213_135623_(1).jpg (552.51 KB)
Postanimo financijsko i digitalno pismeni
Autor: Maja Basioli Vrandečić, 2. 4. 2019.
PISA (Programme for International Student Assessment), odnosno Međunarodni program za procjenu znanja i vještina učenika, najveće je svjetsko obrazovno istraživanje koje Organizacija za ekonomsku suradnju i razvoj (OECD) provodi od 1997. godine. Cilj je ispitati sposobnost praktične primijene usvojenih znanja i vještina potrebnih za osobni razvoj i uspješno sudjelovanje u svim životnim aspektima.
Na temelju rezultata posljednjeg PISA istraživanja, prema kojem je Hrvatska na 14. mjestu od 18 zemalja u kojima je provedeno istraživanje, uočena je potreba za osposobljavanje učenika za izazove digitalnog svijeta.
Srednja škola Gračac tako se uključila u projekt „(P)ostanimo financijsko i digitalno pismeni“ koji je, u okviru poziva Unaprjeđenje pismenosti – temelj cjeloživotnog učenja, odobrilo Ministarstvo znanosti i obrazovanja i koji je u potpunosti financiran sredstvima Europske unije.
Nositelj projekta je Strukovna škola Vice Vlatkovića, a projektni partneri su: Srednja škola Gračac, Srednja škola Glina, Srednja škola Petrinja, Institut za razvoj obrazovanja i Obrtničko učilište.
Projekt je namijenjen učenicima prvih i drugih razreda srednjih škola. Kroz kurikulume izvannastavnih aktivnosti „iNOVACIJA“ i „ABECEDA digitalne pismenosti“ učenici stječu vještine potrebne za razvijanje digitalne i financijske pismenosti.
Iz financijskih sredstava projekta škola je dobila opremljenu multimedijalnu učionicu s opremom za video konferencije te deset računala i monitora.
Educirani nastavnici za provedbu projekta u našoj školi su: Julijan Sutlović, Nataša Perinčić Tičić, Leo Zorica, Iva Bralić i Anela Jurin.
thumbnail_(1).jpg (75.55 KB)
thumbnail.jpg (91.62 KB)
IMG_20190213_135623_(1).jpg (552.51 KB)
Postanimo financijsko i digitalno pismeni
Autor: Maja Basioli Vrandečić, 2. 4. 2019.
PISA (Programme for International Student Assessment), odnosno Međunarodni program za procjenu znanja i vještina učenika, najveće je svjetsko obrazovno istraživanje koje Organizacija za ekonomsku suradnju i razvoj (OECD) provodi od 1997. godine. Cilj je ispitati sposobnost praktične primijene usvojenih znanja i vještina potrebnih za osobni razvoj i uspješno sudjelovanje u svim životnim aspektima.
Na temelju rezultata posljednjeg PISA istraživanja, prema kojem je Hrvatska na 14. mjestu od 18 zemalja u kojima je provedeno istraživanje, uočena je potreba za osposobljavanje učenika za izazove digitalnog svijeta.
Srednja škola Gračac tako se uključila u projekt „(P)ostanimo financijsko i digitalno pismeni“ koji je, u okviru poziva Unaprjeđenje pismenosti – temelj cjeloživotnog učenja, odobrilo Ministarstvo znanosti i obrazovanja i koji je u potpunosti financiran sredstvima Europske unije.
Nositelj projekta je Strukovna škola Vice Vlatkovića, a projektni partneri su: Srednja škola Gračac, Srednja škola Glina, Srednja škola Petrinja, Institut za razvoj obrazovanja i Obrtničko učilište.
Projekt je namijenjen učenicima prvih i drugih razreda srednjih škola. Kroz kurikulume izvannastavnih aktivnosti „iNOVACIJA“ i „ABECEDA digitalne pismenosti“ učenici stječu vještine potrebne za razvijanje digitalne i financijske pismenosti.
Iz financijskih sredstava projekta škola je dobila opremljenu multimedijalnu učionicu s opremom za video konferencije te deset računala i monitora.
Educirani nastavnici za provedbu projekta u našoj školi su: Julijan Sutlović, Nataša Perinčić Tičić, Leo Zorica, Iva Bralić i Anela Jurin.
thumbnail_(1).jpg (75.55 KB)
thumbnail.jpg (91.62 KB)
IMG_20190213_135623_(1).jpg (552.51 KB)
Postanimo financijsko i digitalno pismeni
Autor: Maja Basioli Vrandečić, 2. 4. 2019.
PISA (Programme for International Student Assessment), odnosno Međunarodni program za procjenu znanja i vještina učenika, najveće je svjetsko obrazovno istraživanje koje Organizacija za ekonomsku suradnju i razvoj (OECD) provodi od 1997. godine. Cilj je ispitati sposobnost praktične primijene usvojenih znanja i vještina potrebnih za osobni razvoj i uspješno sudjelovanje u svim životnim aspektima.
Na temelju rezultata posljednjeg PISA istraživanja, prema kojem je Hrvatska na 14. mjestu od 18 zemalja u kojima je provedeno istraživanje, uočena je potreba za osposobljavanje učenika za izazove digitalnog svijeta.
Srednja škola Gračac tako se uključila u projekt „(P)ostanimo financijsko i digitalno pismeni“ koji je, u okviru poziva Unaprjeđenje pismenosti – temelj cjeloživotnog učenja, odobrilo Ministarstvo znanosti i obrazovanja i koji je u potpunosti financiran sredstvima Europske unije.
Nositelj projekta je Strukovna škola Vice Vlatkovića, a projektni partneri su: Srednja škola Gračac, Srednja škola Glina, Srednja škola Petrinja, Institut za razvoj obrazovanja i Obrtničko učilište.
Projekt je namijenjen učenicima prvih i drugih razreda srednjih škola. Kroz kurikulume izvannastavnih aktivnosti „iNOVACIJA“ i „ABECEDA digitalne pismenosti“ učenici stječu vještine potrebne za razvijanje digitalne i financijske pismenosti.
Iz financijskih sredstava projekta škola je dobila opremljenu multimedijalnu učionicu s opremom za video konferencije te deset računala i monitora.
Educirani nastavnici za provedbu projekta u našoj školi su: Julijan Sutlović, Nataša Perinčić Tičić, Leo Zorica, Iva Bralić i Anela Jurin.
thumbnail_(1).jpg (75.55 KB)
thumbnail.jpg (91.62 KB)
IMG_20190213_135623_(1).jpg (552.51 KB)
Postanimo financijsko i digitalno pismeni
Autor: Maja Basioli Vrandečić, 2. 4. 2019.
PISA (Programme for International Student Assessment), odnosno Međunarodni program za procjenu znanja i vještina učenika, najveće je svjetsko obrazovno istraživanje koje Organizacija za ekonomsku suradnju i razvoj (OECD) provodi od 1997. godine. Cilj je ispitati sposobnost praktične primijene usvojenih znanja i vještina potrebnih za osobni razvoj i uspješno sudjelovanje u svim životnim aspektima.
Na temelju rezultata posljednjeg PISA istraživanja, prema kojem je Hrvatska na 14. mjestu od 18 zemalja u kojima je provedeno istraživanje, uočena je potreba za osposobljavanje učenika za izazove digitalnog svijeta.
Srednja škola Gračac tako se uključila u projekt „(P)ostanimo financijsko i digitalno pismeni“ koji je, u okviru poziva Unaprjeđenje pismenosti – temelj cjeloživotnog učenja, odobrilo Ministarstvo znanosti i obrazovanja i koji je u potpunosti financiran sredstvima Europske unije.
Nositelj projekta je Strukovna škola Vice Vlatkovića, a projektni partneri su: Srednja škola Gračac, Srednja škola Glina, Srednja škola Petrinja, Institut za razvoj obrazovanja i Obrtničko učilište.
Projekt je namijenjen učenicima prvih i drugih razreda srednjih škola. Kroz kurikulume izvannastavnih aktivnosti „iNOVACIJA“ i „ABECEDA digitalne pismenosti“ učenici stječu vještine potrebne za razvijanje digitalne i financijske pismenosti.
Iz financijskih sredstava projekta škola je dobila opremljenu multimedijalnu učionicu s opremom za video konferencije te deset računala i monitora.
Educirani nastavnici za provedbu projekta u našoj školi su: Julijan Sutlović, Nataša Perinčić Tičić, Leo Zorica, Iva Bralić i Anela Jurin.
thumbnail_(1).jpg (75.55 KB)
thumbnail.jpg (91.62 KB)
IMG_20190213_135623_(1).jpg (552.51 KB)
Postanimo financijsko i digitalno pismeni
Autor: Maja Basioli Vrandečić, 2. 4. 2019.
PISA (Programme for International Student Assessment), odnosno Međunarodni program za procjenu znanja i vještina učenika, najveće je svjetsko obrazovno istraživanje koje Organizacija za ekonomsku suradnju i razvoj (OECD) provodi od 1997. godine. Cilj je ispitati sposobnost praktične primijene usvojenih znanja i vještina potrebnih za osobni razvoj i uspješno sudjelovanje u svim životnim aspektima.
Na temelju rezultata posljednjeg PISA istraživanja, prema kojem je Hrvatska na 14. mjestu od 18 zemalja u kojima je provedeno istraživanje, uočena je potreba za osposobljavanje učenika za izazove digitalnog svijeta.
Srednja škola Gračac tako se uključila u projekt „(P)ostanimo financijsko i digitalno pismeni“ koji je, u okviru poziva Unaprjeđenje pismenosti – temelj cjeloživotnog učenja, odobrilo Ministarstvo znanosti i obrazovanja i koji je u potpunosti financiran sredstvima Europske unije.
Nositelj projekta je Strukovna škola Vice Vlatkovića, a projektni partneri su: Srednja škola Gračac, Srednja škola Glina, Srednja škola Petrinja, Institut za razvoj obrazovanja i Obrtničko učilište.
Projekt je namijenjen učenicima prvih i drugih razreda srednjih škola. Kroz kurikulume izvannastavnih aktivnosti „iNOVACIJA“ i „ABECEDA digitalne pismenosti“ učenici stječu vještine potrebne za razvijanje digitalne i financijske pismenosti.
Iz financijskih sredstava projekta škola je dobila opremljenu multimedijalnu učionicu s opremom za video konferencije te deset računala i monitora.
Educirani nastavnici za provedbu projekta u našoj školi su: Julijan Sutlović, Nataša Perinčić Tičić, Leo Zorica, Iva Bralić i Anela Jurin.
thumbnail_(1).jpg (75.55 KB)
thumbnail.jpg (91.62 KB)
IMG_20190213_135623_(1).jpg (552.51 KB)
Postanimo financijsko i digitalno pismeni
Autor: Maja Basioli Vrandečić, 2. 4. 2019.
PISA (Programme for International Student Assessment), odnosno Međunarodni program za procjenu znanja i vještina učenika, najveće je svjetsko obrazovno istraživanje koje Organizacija za ekonomsku suradnju i razvoj (OECD) provodi od 1997. godine. Cilj je ispitati sposobnost praktične primijene usvojenih znanja i vještina potrebnih za osobni razvoj i uspješno sudjelovanje u svim životnim aspektima.
Na temelju rezultata posljednjeg PISA istraživanja, prema kojem je Hrvatska na 14. mjestu od 18 zemalja u kojima je provedeno istraživanje, uočena je potreba za osposobljavanje učenika za izazove digitalnog svijeta.
Srednja škola Gračac tako se uključila u projekt „(P)ostanimo financijsko i digitalno pismeni“ koji je, u okviru poziva Unaprjeđenje pismenosti – temelj cjeloživotnog učenja, odobrilo Ministarstvo znanosti i obrazovanja i koji je u potpunosti financiran sredstvima Europske unije.
Nositelj projekta je Strukovna škola Vice Vlatkovića, a projektni partneri su: Srednja škola Gračac, Srednja škola Glina, Srednja škola Petrinja, Institut za razvoj obrazovanja i Obrtničko učilište.
Projekt je namijenjen učenicima prvih i drugih razreda srednjih škola. Kroz kurikulume izvannastavnih aktivnosti „iNOVACIJA“ i „ABECEDA digitalne pismenosti“ učenici stječu vještine potrebne za razvijanje digitalne i financijske pismenosti.
Iz financijskih sredstava projekta škola je dobila opremljenu multimedijalnu učionicu s opremom za video konferencije te deset računala i monitora.
Educirani nastavnici za provedbu projekta u našoj školi su: Julijan Sutlović, Nataša Perinčić Tičić, Leo Zorica, Iva Bralić i Anela Jurin.
thumbnail_(1).jpg (75.55 KB)
thumbnail.jpg (91.62 KB)
IMG_20190213_135623_(1).jpg (552.51 KB)
HRT-ova ekipa posjetila Srednju školu Gračac
Što su zabilježile kamere možete pogledati na sljedećem linku:
skola-po-mjeri-ucenika-1-11365897
Erasmus+ projekt
E-dnevnik
Facebook stranica škole
Kalendar polaganja državne mature
HŽ Infrastruktura - brošura za učenike
« Kolovoz 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
1. Zakon o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi
2. Zakon o strukovnom obrazovanju
4.Pravilnik o kriterijima za izricanje pedagoških mjera
6. Pravilnik o načinima, postupcima i elementima vrednovanja učenika u osnovnoj i srednjoj školi
7. PRAVILNIK O POSTUPKU I NAČINU POLAGANJA POMOĆNIČKOG ISPITA
7a. Pravilnik o izmjenama i dopunama pravilnika o postupku i načinu polaganja pomoćničkog ispita
Pravilnik o ispitnim rokovima.pdf
Upute za izradu zavrsnog rada.pdf
Odluka o godisnjem popisu imovine i obveza.pdf
Pravilnik o pedagoskim mjerama.pdf
ETICKI KODEKS.docx
PRAVILNIK O KUCNOM REDU.docx
Pravilnik o opravdavanju izostanaka ucenika.pdf
PRAVILNIK O JEDNOSTAVNOJ NABAVI SREDNJA SKOLA GRACAC.pdf
Pravilnik o obradi i zastiti osobnih podataka.docx
Pravilnik o nacinu i postupku zaposljavanja u Srednjoj skoli Gracac.docx
Pravilnik o zastiti na radu.tiff
Pravilnik o zastiti od pozara.tiff
Poslovnik o radu Skolskog sportskog drustva.tiff
Pravilnik o radu skolske knjiznice.tiff
Poslovnik o radu Skolskog odbora.tiff
Pravilnik o radu.pdf
Pravilnik o promicanju spoznaje o stetnosti uporabe duhanskih proizvoda za zdravlje.pdf
Pravila o upravljanju arhivskim i dokumentarnim gradivom Srednje skole Gracac.pdf
Pravilnik o radu Srednje skole Gracac 2023.pdf
Pravilnik o izmjeni Pravilnika o jednostavnoj nabavi.pdf
STATUT Srednje skole Gracac 2024.pdf
Popis udžbenika za školsku godinu 2024./2025.
Ekonomist 1 razred (18).docx
Ekonomist 2 razred (3).docx
Ekonomist 3 razred (2).docx
Ekonomist 4 razred (3).docx
Tehnicar zastite prirode 2 razred (5).docx
Tehnicar zastite prirode 3 razred (3).docx
Tehnicar zastite prirode 4 razred.docx
Tehnicar zastite prirode 1 razred (12).docx