Dnevni red:
1. | Verifikacija zapisnika s prethodne sjednice |
2. | Organizacija i početak nastavne i školske godine 2015./2016. |
3. | Broj učenika na početku školske 2015./2016. godine - analiza, osvrt, ažuriranje podataka |
4. | Razrednici i zamjenici razrednika |
5. | Odluka o početku i završetku nastavne godine, broju radnih dana i trajanju odmora učenika osnovnih i srednjih škola za školsku godinu 2015./2016. |
6. | Primjena Pravilnika o načinima, postupcima i elementima vrednovanja učenika u osnovnoj i srednjoj školi |
7. | Pravilnik o izvođenju izleta, ekskurzija i drugih odgojno-obrazovnih aktivnosti izvan škole |
8. | Pravilnik o kriterijima za izricanje pedagoških mjera |
9. | Prijedlog nastavnog plana i programa za povijest u 3. razredu - A.Žilić, prof. |
10. | Odluka o razlikovnim ispitima te nostrifikacija svjedodžbi |
11. | Proslava Svjetskog dana turizma |
12. | Roditeljski sastanci |
13. | Izbor članova Školskog ispitnog povjerenstva za državnu maturu |
14. | Školski kurikulum, Godišnji program rada |
15. | Zamolbe učenika |
16. | Islamski vjeronauk |
17. | Osiguranje učenika |
18. | Razno |
Dnevni red je jednoglasno usvojen.
Ad. 1. Ravnateljica je iščitala zapisnik s prethodne sjednice N.V.-a održane 25. kolovoza 2015. Zapisnik je jednoglasno usvojen.
Ad. 2. Ravnateljica je upoznala N.V. s organizacijom nastave 7. rujna. U ponedjeljak 7. rujna učenici dolaze u 13:50 u školu te će imati tri sata razrednika (14:00 – 16:25). Na prvom satu detaljno iščitati Odluku o početku i završetku nastavne godine, broju radnih dana i trajanju odmora učenika osnovnih i srednjih škola za šk. 2015./2016. godinu, Pravilnik o elementima, načinima i postupcima vrednovanja učenika u osnovnoj i srednjoj školi, Pravilnik o kućnom redu, Pravilnik o kriterijima za izricanje pedagoških mjera, prikupiti svjedodžbe od prethodnog razreda, dnevnika rada, potvrdnice o obavljenoj stručnoj praksi za 2., 3. i 4. razrede, popuniti upisnice, provjeriti postojeće adrese učenika i evidentirati eventualne promjene adresa, provjeriti popise učenika smještenih u učeničke domove, imenovati predstavnike i zamjenike za vijeće učenika, termine održavanja informacija za roditelje i sata razrednika. Nakon održana tri sata razrednika razrednici trebaju u suradnji s kolegom Ninom Smolčićem zajednički unijeti potrebne podatke u e-dnevnik. Raspored razreda po učionicama napraviti će K. Sinožić i raspored će biti dostupan razrednicima na oglasnoj ploči.
Ad. 3. Razrednici su dobili popise učenika po razrednim odjelima: 1.a 26 učenika , 1.b 26 učenika, 1.c 26 učenika, 2.a 25 učenika, 2.b 28 učenika, 2.c 26 učenika, 3.a 24 učenika, 3.b 22 učenika, 3.c 22 učenika, 2.d 25 učenika, 4.a 20 učenika, 4.b 23 učenika, 4.c 20 učenika.
Ad. 4. U školskoj 2015./2016. Ravnateljica je imenovala razrednike i zamjenike razrednika ovim slijedom: 1.a Ivica Matić – razrednik, Duško Serdar – zamjenik, 1.b Tea Dedić – razrednica, Marina Ivančić Komadina – zamjenica, 1.c Mirjana Latas – razrednica, Tatjana Pocrnić – zamjenica, 2.a Sandra Grgurić – razrednica, Nenad Drobnjak – zamjenik, 2.b Ana Žilić – razrednica, Suzana Hranuelli Jezidžić – zamjenica, 2.c Lili Marinčić – razrednica, Nataša Modrić Tićak – zamjenica, 3.a Marin Tomljanović – razrednik, Tanja Marčan – zamjenica, 3.b Ksandra Sinožić – razrednica, Marija Spicijarić – zamjenica, 3.c Zagorka Ivanković – razrednica, Lili Marinčić – zamjenica, 3.d Nino Smolčić – razrednik, Mirjana Latas – zamjenica, 4.a Marija Spicijarić – razrednica, Ksandra Sinožić – zamjenica, 4.b Duško Serdar – razrednik, Katja Morić Bezić – zamjenica, 4.c Marina Ivančić Komadina – razrednica, Sandra Grgurić – zamjenica.
Ad. 5. Odluka o početku i završetku nastavne godine, broju radnih dana i trajanju odmora učenika osnovnih i srednjih škola za školsku 2015./16. detaljno je iščitana i N.V. je upoznato sa odlukom.
Ad. 6. Nastavničko vijeće je detaljno upoznato sa primjenom Pravilnika o načinima, postupcima i elementima vrednovanja učenika u osnovnoj i srednjoj školi.
Ad. 7. Nastavničko vijeće je detaljno upoznato sa Pravilnikom o izvođenju izleta, ekskurzija i drugih odgojno-obrazovnih aktivnosti izvan škole.
Ad. 8. Pravilnik o kriterijima za izricanje pedagoških mjera detaljno je iščitan i N.V. je upoznato sa čl. Pravilnika koji stupa na snagu prvim danom nastave 7. rujna 2015. Pravilnik je doživio promjene i sukladno tome potrebno je na 1. roditeljskom sastanku upoznati roditelje sa svim novostima ovog Pravilnika.
Ad. 9. Ana Žilić, prof. povijesti upoznala je N.V. sa prijedlogom nastavnog plana i programa za povijest u trećim razredima, izvođenju izvanučionične – terenske nastave, te je ujedno dala prijedlog za poludnevni izlet u Pazin na dan odlaska završnih razreda 17. svibnja 2016. godine. ODLUKA – jednoglasno se prihvaća plan i program za nastavni predmet povijest; izvanučionična – terenska nastava za 3. razrede , kao i prijedlog o poludnevnom izletu 17. svibnja 2016. god. u Pazin.
Ad. 10. Nastavničko vijeće donosi odluku o polaganju razlikovnih ispita za učenike: F.B. prijelaz iz Prve riječke hrvatske gimnazije. Učenik se upućuje na polaganje nastavnih predmeta: ugostiteljstvo, prehrana i poznavanje robe, praktična nastava – turizam, daktilografija s poslovnim dopisivanjem, talijanski jezik (3. jezik), stručna praksa. Rok polaganja razlikovnih ispita: do kraja 1. polugodišta. Učenik se raspoređuje u 2.b razred.
A.Š. prijelaz iz Ekonomske škole Rijeka: francuski jezik (2. jezik), talijanski jezik (3. jezik), ugostiteljstvo, prehrana i poznavanje robe, praktična nastava – turizam, stručna praksa. Rok polaganje razlikovnih ispita: do kraja 1. polugodišta. Učenica se raspoređuje u 2.c razred.
T.U. prijelaz iz Vojvodine, svjedodžbe u postupku nostrifikacije, potrebno je da se do kraja tjedna (11. rujna) sastanu aktivi i na osnovu nastavnih – strukovnih sadržaja utvrde koje predmete – ispite bi učenica trebala polagati. Potrebno je učenici maksimalno izaći u susret kako bi se što lakše asimilirala u životno i radno okruženje.
Ad. 11. Povodom Svjetskog dana turizma, 27. rujna, N.V. donosi odluku da se 28. rujna 2915. (ponedjeljak) organizira za sve učenike posjet – izvanučionična nastava u Predjamski grad i Ljubljanu, a za učenike koji ne bi išli posjet jednom od renomiranih opatijskih hotela, vili Angiolini, paviljonu Šporer i Fakultetu za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Voditelji koordinatori aktivnosti za izlet u Predjamski grad i Ljubljanu: mr.sc. Ksenija Beljan, Marin Tomljanović i Nenad Drobnjak. Potrebno je izraditi program putovanja i ugraditi ga u školski kurikulum.
Ad. 12. Nastavničko vijeće donijelo je okvirne termine održavanja roditeljskih sastanaka: prvi razredi: 10. i 11. rujna (četvrtak i petak). Na roditeljskim sastancima prvih razreda potrebno je izabrati predstavnike za Vijeće roditelja, za 2., 3. i 4. razrede 21.-25. rujna. Bilo bi poželjno da roditeljskom sastanku nazoče razrednik i zamjenik razrednika kako bi roditelji mogli upoznati i zamjenike razrednika. Razrednici 3. razreda trebaju upoznati roditelje sa planom i programom izvanučionične – terenske nastave iz povijesti, a svi ostali i sa izvanučioničnon- terenskom nastavom u Predjamski grad i Ljubljanu, Adventom u Beču i ostalim aktivnostima tijekom nastavne godine.
Ad. 13. Ravnateljica je upoznala N.V. da ispitna koordinatorica za državnu maturu Ksandra Sinožić, koja je do sada savjesno i predano obavljala tu dužnost, na osobni zahtjev ne bi više obavljala posao ispitnog koordinatora. Predlaže da novi koordinator bude kolega Nino Smolčić. U ispitno povjerenstvo za školsku 2015./2016. godinu predlažu se: mr.sc. Ksenija Beljan, Nino Smolčić (koordinator), Ksandra Sinožić (zamjenica koordinatora), Marija Spicijarić, Marina Ivančić Komadina, Duško Serdar, Nataša Modrić Tićak. Prijedlog je jednoglasno usvojen.
Ad. 14. Ravnateljica je upoznala N.V. o rokovima donošenja Godišnjeg programa rada i Školskog kurikuluma do 30. rujna. Potrebno je izraditi programe rada za šk. 2015./2016. god. kao i izvješća za prethodnu školsku godinu i do 21. rujna dostaviti kolegici Lorni Ivančić Vukelić i kolegi Ivi Grguriću, planove i programe (do početka nastave).
Nastavničko vijeće razmatralo je mogućnost spajanja 8.10. Dana neovisnosti sa 9.10. (petak – radni dan). Pristupilo se glasanju. ZA je glasovalo 13 članova, protiv 9 članova. Radni dan 9.10. odradit će se u subotu 3. listopada 2015.
Ad. 15. Zamolba učenika L.I. Škola za turizam, ugostiteljstvo i trgovinu Pula, zanimanje: hotelijersko-turistički tehničar radi preseljenja u Rijeku i igranja nogometa u HNK Rijeka. Nastavničko vijeće jednoglasno je prihvatilo prijedlog ravnateljice da se učeniku L.I. odobri upis u treći razred. Učenik se raspoređuje u 3.b razred.
Ad. 16. Islamski vjeronauk u školi imamo 2 učenika koji pohađaju nastavu islamskog vjeronauka.
Ad. 17. Temeljem prispjelih ponuda za osiguranje učenika u školskoj 2015./2016. godini, N.V. donijelo je odluku o visini učešća 50,00 kuna po učeniku, osiguravajuća kuća Euroherc.
Ad. 18. Ravnateljica je upoznala N.V. pozivajući se na Zakon o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi, te naputcima Agencije za odgoj i obrazovanje, obvezama i načinima vođenja Zapisnika N.V.-a. donesene odluke N.V.-a potrebno je staviti na web stranice škole.
Nastavničko vijeće upoznato je sa izvedenim radovima i uređenju kata škole. Vrijednost radova sukladno Odluci PGŽ. Ravnateljica je skrenula pozornost i pozvala sve zaposlenike na čuvanje opreme i inventara. Završetkom nastavnog sata svaki nastavnik treba pregledati učionicu i evidentirati eventualna oštećenja. Učionica 12 opremljena je s pametnom pločim i LCD projektorom. U tijeku je zamjena telefonske centrale. Aktivi trebaju prijaviti potrebe u školskoj 2015./2016. godini. Strunjače koje su u posjedu škole, dali smo Ugostiteljskoj školi na korištenje u zamjenu za povremeno korištenje njihove sportske dvorane. Izvješće o izvanučioničnoj – terenskoj nastavi – maturalno putovanje za 3. razrede, N.V. upoznao je Duško Serdar.
Organizirana marenda u školi biti će nakon odabira najpovoljnijeg ponuđača. Na ponudu javila su se 2 ponuđača.
I ove školske godine kolega Nenad Drobnjak u suradnji s učenicima 4-tih razreda obilazit će učionice i evidentirati stanje učionica. Dežurstvo u školi započinje 4.a razred. Prikupljanje suglasnosti za posjet predjamskog gradu i Ljubljani, potrebno je prikupiti prvi radni tjedan.
Na sjednici bila su prisutna 22 člana od ukupno 35.