Voditelj ekonomskog aktiva HTŠ Opatija |
|
|
|
|
|
Konzultacije i informacije za učenike i roditelje:
- prijepodnevna smjena - utorak, 2. nastavni sat (08:45-09:25)
|
|
|
|
zagorka.ivankovic@skole.hr |
Projekt „MISLIM, DAKLE SNIMAM“ traje tijekom listopada i studenog 2020. te zbog epidemije koronavirusa, ovogodišnji Festival prava djece se održava na daljinu i online.
Udruga za promicanje stvaralaštva i jednakih mogućnosti Alternator organizira Festival u suradnji s Uredom UNICEF-a za Hrvatsku, Uredom pravobraniteljice za djecu i Hrvatskim filmskim savezom, a s ciljem proslave dječjih prava, promocije dječjeg stvaralaštva i stvaralaštva mladih.
Blok stvaralaštva "Mislim, dakle snimam" primjeren je za učenike srednjih škola. Mladi iz filmskih družina i klubova diljem svijeta sudjelovali su u stvaranju filmova koji progovaraju o temama koje su njima važne, bliske i poznate. Baveći se tolerancijom, životom u pandemiji, prvim simpatijama, ali i vršnjačkim nasiljem, ovi kratki filmovi obrađuju široki spektar tema, a pomoći će u poticanju rasprave o istima na školskoj nastavi. Ovogodišnji filmovi birani su iz programa 24. Filmske revije mladeži i 12. Four River Film Festivala.
Učenici Hotelijersko - turističke škole će se uključiti u projekt s voditeljicom projekta Zagorkom Ivanković, prof. i pristupiti besplatnim filmovima stvaralaštva djece i mladih iz Hrvatske i svijeta, dostupnima u sklopu programa „Mislim, dakle snimam“ u trajanju od 40 minuta na nastavnim satovima voditeljice projekta.
Učenici četvrtih razreda će u periodu od 12. – 16. listopada 2020. odgledati igrani film: Odraz tišine, Hrvatska, 2019, 4'10'', redateljice Mihaele Kobašlić u produkciji Kinokluba Karlovac.
U filmu će pratiti djevojku u raznim emotivnim stanjima. Opterećene strahom i nesigurnostima, ona pokušava ignorirati negativne glasove u glavi i povratiti svoje izgubljeno samopouzdanje.
CILJEVI: prepoznati stereotipno prikazivanje likova u filmovima za mlade i njihov utjecaj na samopoštovanje mladih.
OČEKIVANI ISHODI:
Učenik/ca prepoznaje stereotipno prikazivanje likova u filmu.
Učenik/ca argumentira utjecaj prikaza likova u filmu na samopoštovanje mladih. Učenik/ca predlaže kako pozitivno utjecati na vlastito samopoštovanje.
S voditeljicom programa, učenici će detaljno odraditi priložene nastavne pripreme pod nazivom: Stereotipi u filmovima i samopoštovanje mladih, ispuniti radne listove 1. i 2. i na kraju će voditeljica projekta Zagorka Ivanković, prof. ispuniti evaluacijski upitnik i priložiti ga organizacijskom timu Festivala prava djece.
Voditelj projekta: Zagorka Ivanković, prof.