Finale petog državnog natjecanja „Poslovni izazov 2017.“ 22.03.2017. u Visokoj školi Nikola Šubić Zrinski u Zagrebu, koja je uz Udrugu Inicijativa jedna od organizatora natjecanja.
Među 17 finalista bio je i naš tim pod nazivom „Opatijski biseri“. U timu su bili učenici 4. razrednog odjela: Igor Martinčić 4.c, Kristina Šepčić 4.d i Andrea Hamerlitz 4.d. Naslov uratka je bio „GoodWill Zrinski“ a mentor učenicima nastavnica ekonomske skupine predmeta Zagorka Ivanković,prof.
Učenici su imali zadanu temu koju su u timu do tri učenika trebali izraditi poslovni plan na temu „Zrinski“ te isti izložiti u 10 min. pred četveročlanim povjerenstvom. Naš tim je izradio mobilnu aplikaciju, web stranicu te virtualnu šetnju kroz destinaciju i hotele te smo zadanu temu pod nazivom „GoodWill Zrinski“ prezentirali kroz videouradak i prezi prezentaciju. Naše su smjernice na zadanu temu bile fokusirane na ideji, poslovnom pristupu, inovativnosti, kreativnosti i kompetenciji a ideja cjelokupnog projekta objediniti informacije na jednom mjestu te ponuditi informativnu prodajnu mrežu budućim posjetiteljima turističke destinacije dobrim glasom kao što su bili Zrinski - Jeste li znali kako su Zrinski bili jedni od prvih poduzetnika u Hrvatskoj?
U kategoriji 20 najboljih učenika, sudjelovali smo u finalu natjecanja Poslovni izazov Zapadnog Balkana u organizaciji Junior Achievementa od 22. do 24.4., koje se ove godine održavao u Beogradu. Poslovni izazov zapadnog Balkana (Western Balkans Business Challenge) je trodnevni događaj u kome se pred timove učenika postavlja „izazov“ – zadatak koji predstavlja neki od realnih problema. Timovi su uz pomoć poslovnih volontera osmišljavali rješenje zadanog problema koji su prezentirali pred povjerenstvom. Ukupno je sudjelovalo 80 učenika s ciljem da se učenicima pruži uvid u suvremeni način poslovanja i motivira ih na proaktivno razmišljanje te da svoje ideje provedu u djelo. Učenici su trebali osmisliti proizvod ili uslugu koja će omogućiti vožnju biciklom po njihovoj mjeri. Dodatna oprema, uređaj za navigaciju, dodaci za udobnost u vožnji ili neka potpuno inovativna usluga koja bi učenike dovela do poduzetničke ideje koja bi osvojila tržište. U prezentaciji su učenici imali zadatak predstaviti poslovnu ideju, učiniti SWOT analizu proizvoda ili usluge, objasniti svoje ciljno tržište i ciljnu grupu, inovativne elemente marketinškog plana za proizvod ili uslugu te financije.
Tim u kojem je sudjelovao naš učenik Igor Martinčić pod imenom „Cycling for you (C4U)“, osmislio je mobilnu aplikaciju koja omogućuje osmišljavanje personalizirane rute za korisnike za koji isti, za prijeđene kilometre postaju korisnici besplatnih begabajta kroz zabavu i izazov.
Osvojeno 4. mjesto za nas je motivacija a ono što je najvrijednije iskustvo, znanje, prijateljstvo i uspomene.