« Ožujak 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
Učenici 4. razreda opće gimnazije Ivana Zec i Simon Radovčić sudjelovali su na zavičajnom kvizu Krasna zemljo. Mentor im je bio profesor Vladimir Torbica, pod čijim su vodstvom postigli zapažen uspjeh.
1. Opišite tijek natjecanja
Simon: Natjecanje se održalo u pulskoj osnovnoj školi „Tone Peruška“, gdje se okupilo devet ekipa srednjih škola i trinaest osnovnih škola sa svojim mentorima.
Ivana: Uslijedio je uvodni program i pozdrav pročelnika upravnog odjela za kulturu Istarske županije Vladimira Torbice.
Simon: Koji je to profesionalno odradio.
Ivana: Tema ovogodišnjeg kviza bila je Prvi svjetski rat, a kviz je uvršten u edukativne programe projekta „1914. Puna je Pula/ Pola gremita“.
Simon: Tema je uzeta zbog stote objetnice početka „Velikog rata“. Nakon otvaranja uslijedio je teorijski dio ispita pisan u parovima.
Ivana: Ispit je bio koncipiran kao i testovi službenih natjecanja iz povijesti. Potom je uslijedio praktični dio natjecanja koji je započeo u Povijesnom muzeju Istre gdje je bila postavljena izložba Baron Gautsch (prva žrtva Prvog svjetskog rata).
Simon: Na praktičnom dijelu dobili smo 10 pitanja čije smo odgovore morali pronaći na postavljenim eksponatima. Zatim smo se uputili prema podzemnim hodnicima Zero Strasse. Posljednja lokacija bio je Dom hrvatskih branitelja gdje smo također odgovarali na postavljena pitanja.
2. Kako ste se pripremali?
Simon: Sva potrebna literatura bila je dostupna na službenim stranicama kviza. Naš cijenjeni profesor velikodušno nam je ustupio neke knjige kako bi lakše svladali gradivo. Kolegica i ja podijelili smo literaturu na pola radi veće učinkovitosti.
3. Ceremonija proglašenja
Ivana: S obzirom da smo osvojili treće mjesto nagrađeni smo šalicom Baron Gautsch, službenoom majicom i kapom. To, naravno nije ni približno vrijedno kao prva nagrada- tečaj ronjenja u Puli.
Simon: Ali mi smo ipak zadovoljni postignutim rezultatom.
Mirna Bradarić i Dana Sebić, 4. OG
1. Dojmovi
Simon: Kviz je prije svega bio zanimljivo iskustvo, atmosfera je bila opuštena, a sama provjera znanja nije bila toliko zahtjevna.
Ivana: Sprijateljili smo se s ostalim natjecateljima, razmijenili smo školska iskustva.
2. Profesorova reakcija
Simon: Profesor nije bio duboko razočaran i neprijateljski raspoložen. Naprotiv bio je zadovoljan zbog dogovorene oklade. Naime, u slučaju osvajanja prvog mjesta profesor bi mi dopustio da vozim u povratku, a u protivnom smo mu morali oprati auto.
Ivana: Što naravno nismo učinili...još.
Simon: Očito je profesor bio uvjeren u debakl.
Mirna Bradarić i Dana Sebić, 4. OG
Učenici 4. razreda opće gimnazije Ivana Zec i Simon Radovčić sudjelovali su na zavičajnom kvizu Krasna zemljo. Mentor im je bio profesor Vladimir Torbica, pod čijim su vodstvom postigli zapažen uspjeh.
1. Opišite tijek natjecanja
Simon: Natjecanje se održalo u pulskoj osnovnoj školi „Tone Peruška“, gdje se okupilo devet ekipa srednjih škola i trinaest osnovnih škola sa svojim mentorima.
Ivana: Uslijedio je uvodni program i pozdrav pročelnika upravnog odjela za kulturu Istarske županije Vladimira Torbice.
Simon: Koji je to profesionalno odradio.
Ivana: Tema ovogodišnjeg kviza bila je Prvi svjetski rat, a kviz je uvršten u edukativne programe projekta „1914. Puna je Pula/ Pola gremita“.
Simon: Tema je uzeta zbog stote objetnice početka „Velikog rata“. Nakon otvaranja uslijedio je teorijski dio ispita pisan u parovima.
Ivana: Ispit je bio koncipiran kao i testovi službenih natjecanja iz povijesti. Potom je uslijedio praktični dio natjecanja koji je započeo u Povijesnom muzeju Istre gdje je bila postavljena izložba Baron Gautsch (prva žrtva Prvog svjetskog rata).
Simon: Na praktičnom dijelu dobili smo 10 pitanja čije smo odgovore morali pronaći na postavljenim eksponatima. Zatim smo se uputili prema podzemnim hodnicima Zero Strasse. Posljednja lokacija bio je Dom hrvatskih branitelja gdje smo također odgovarali na postavljena pitanja.
2. Kako ste se pripremali?
Simon: Sva potrebna literatura bila je dostupna na službenim stranicama kviza. Naš cijenjeni profesor velikodušno nam je ustupio neke knjige kako bi lakše svladali gradivo. Kolegica i ja podijelili smo literaturu na pola radi veće učinkovitosti.
3. Ceremonija proglašenja
Ivana: S obzirom da smo osvojili treće mjesto nagrađeni smo šalicom Baron Gautsch, službenoom majicom i kapom. To, naravno nije ni približno vrijedno kao prva nagrada- tečaj ronjenja u Puli.
Simon: Ali mi smo ipak zadovoljni postignutim rezultatom.
Mirna Bradarić i Dana Sebić, 4. OG
1. Dojmovi
Simon: Kviz je prije svega bio zanimljivo iskustvo, atmosfera je bila opuštena, a sama provjera znanja nije bila toliko zahtjevna.
Ivana: Sprijateljili smo se s ostalim natjecateljima, razmijenili smo školska iskustva.
2. Profesorova reakcija
Simon: Profesor nije bio duboko razočaran i neprijateljski raspoložen. Naprotiv bio je zadovoljan zbog dogovorene oklade. Naime, u slučaju osvajanja prvog mjesta profesor bi mi dopustio da vozim u povratku, a u protivnom smo mu morali oprati auto.
Ivana: Što naravno nismo učinili...još.
Simon: Očito je profesor bio uvjeren u debakl.
Mirna Bradarić i Dana Sebić, 4. OG
Učenici 4. razreda opće gimnazije Ivana Zec i Simon Radovčić sudjelovali su na zavičajnom kvizu Krasna zemljo. Mentor im je bio profesor Vladimir Torbica, pod čijim su vodstvom postigli zapažen uspjeh.
1. Opišite tijek natjecanja
Simon: Natjecanje se održalo u pulskoj osnovnoj školi „Tone Peruška“, gdje se okupilo devet ekipa srednjih škola i trinaest osnovnih škola sa svojim mentorima.
Ivana: Uslijedio je uvodni program i pozdrav pročelnika upravnog odjela za kulturu Istarske županije Vladimira Torbice.
Simon: Koji je to profesionalno odradio.
Ivana: Tema ovogodišnjeg kviza bila je Prvi svjetski rat, a kviz je uvršten u edukativne programe projekta „1914. Puna je Pula/ Pola gremita“.
Simon: Tema je uzeta zbog stote objetnice početka „Velikog rata“. Nakon otvaranja uslijedio je teorijski dio ispita pisan u parovima.
Ivana: Ispit je bio koncipiran kao i testovi službenih natjecanja iz povijesti. Potom je uslijedio praktični dio natjecanja koji je započeo u Povijesnom muzeju Istre gdje je bila postavljena izložba Baron Gautsch (prva žrtva Prvog svjetskog rata).
Simon: Na praktičnom dijelu dobili smo 10 pitanja čije smo odgovore morali pronaći na postavljenim eksponatima. Zatim smo se uputili prema podzemnim hodnicima Zero Strasse. Posljednja lokacija bio je Dom hrvatskih branitelja gdje smo također odgovarali na postavljena pitanja.
2. Kako ste se pripremali?
Simon: Sva potrebna literatura bila je dostupna na službenim stranicama kviza. Naš cijenjeni profesor velikodušno nam je ustupio neke knjige kako bi lakše svladali gradivo. Kolegica i ja podijelili smo literaturu na pola radi veće učinkovitosti.
3. Ceremonija proglašenja
Ivana: S obzirom da smo osvojili treće mjesto nagrađeni smo šalicom Baron Gautsch, službenoom majicom i kapom. To, naravno nije ni približno vrijedno kao prva nagrada- tečaj ronjenja u Puli.
Simon: Ali mi smo ipak zadovoljni postignutim rezultatom.
Mirna Bradarić i Dana Sebić, 4. OG
1. Dojmovi
Simon: Kviz je prije svega bio zanimljivo iskustvo, atmosfera je bila opuštena, a sama provjera znanja nije bila toliko zahtjevna.
Ivana: Sprijateljili smo se s ostalim natjecateljima, razmijenili smo školska iskustva.
2. Profesorova reakcija
Simon: Profesor nije bio duboko razočaran i neprijateljski raspoložen. Naprotiv bio je zadovoljan zbog dogovorene oklade. Naime, u slučaju osvajanja prvog mjesta profesor bi mi dopustio da vozim u povratku, a u protivnom smo mu morali oprati auto.
Ivana: Što naravno nismo učinili...još.
Simon: Očito je profesor bio uvjeren u debakl.
Mirna Bradarić i Dana Sebić, 4. OG